کد خبر 1186051
تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸

به گزارش مشرق، کمیل خجسته در کانال تلگرامی خود نوشت: نمایندگان مجلس اگر صفت انقلابی را بخواهند برای مجلس حفظ کنند، باید به عقلانیت انقلابی، اصول انقلابی، سیاست‌ورزی انقلابی و آرمان‌های انقلابی وفادار و پایبند باشند. موفقیت مجلس یک شاخص بزرگ خواهد داشت و آن این است که مردم در انتخابات آینده مشارکت فعالانه داشته باشند.

ریل‌گذاری برای حل مشکلات مردم برای دولتی که سخت حرکت می‌کند و دیر به کار می‌افتد حتما کار سختی است. مقابله با دشمنی که زیرک و حیله‌گر است، حتما درایت و عقلانیت ویژه‌ای می‌خواهد. 

 دلگرم‌کردن مردم و تزریق روح امید به مردم در این بمباران رسانه‌ای تبلیغاتی از بی‌بی‌سی و اینترنشنال تا نیمه‌محرمانه و رادارهای ناشناس، حتما روح بزرگی لازم دارد.

در میان همه گرفتاری‌های نمایندگان پرتلاش که می‌خواهند باری از دوش مردم بردارند، حتما نمایندگان محترم حواسشان هست که عده‌ای خارج از مجلس، ستاد تخریبشان را در صحن زده‌اند. دشمن خارجی هم تمرکزش را بر همین نقطه‌ی قوت این روزها گذاشته است که انشالله نیرنگ بدخواه مردم به خودش برخواهد گشت. در چنین فضایی تیر به سمت پیک زدن نه تنها به راحتی جبران نمی‌شود که حتما پاسخگویی برای آن لازم دارد. 

 حرکت کف صحن اگر همگرایانه و متحد به سمت منافع ملی نباشد، نخواهد توانست آن جایگاه رأس امورش را بازیابد. چندمین تذکر در این چندماه از موضوع استیضاح و تعامل با یک وزیر و... شاید خوب نباشد، شاید هم طبیعت کار باشد اما صحن مجلس محل آزمون مهمی است برای انقلابیون در میدان که با توییت و اینها پاس نمی‌شود. با مشارکت امیدوارانه مردم در خرداد ارزیابی خواهد شود. حتما دلسوزان در کف صحن با توجه به تجربه این چند وقت برای آن تدبیر خواهند کرد.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    9 6
    خدا شاهده مدارا ادامه داشته باشه فاتحه ی انقلاب خونده اس. دیر و زود داره اما برخی منافق قصد کردند که بالاخره انقلاب رو زمین بزنن
  • عبا دالله IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    4 4
    شما ها انقلابی هستید نگران نباشید با این قانون من در اوردی باز بزودی اجماع جهانی را بر علیه ملت ایران راه اندازی خواهد کرد معیشت سختو سختتر برای ملت رقم خواهد خورد مبارک است مبارک مرگ بر امریکا
  • وطن پرست DE ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    5 0
    مجلس باید برخورد نامتاقرن در مقابل دولت در پیش بگیره. ستون دولت دستگاه بتلیغاتیش هست. بجای محاکمه شخص ریس جمهور که شدنی نیست بفکر این باشید که پشتوانه های تبلیغاتی ایشون رو زیر فشار قرار بدید. اقای واعضی و اشنا وزارت ارتباطات.
  • DE ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    4 0
    مجلس برای انقلابی ماندن باید چه کار کند؟ خوب ساده است باید کارهاش انقلابی شود. انقلابی که به حرف نیست به ریش هم نیست به عمل انقلابیست.مگه این زنیکه عفریته مریم قجر ابریشمی رجوی عضدانلو یک موی سرش پیداست ؟نه ولی از هزاران داعشی پلیدتر و نجس تره چون فقط ادای مسلمانها را درمیاره .هزاران نفر ایرانی مسلمان را این سازمان فاضلابی قتل عام کرد .آیا شنیده شده که حتی یک فوت به امریکا کرده باشه؟؟ پس مجلس با شعار انقلابی نمیشه فقط عمل صالح و انقلابی .
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    5 0
    مجلس کاری نکند حداقل اسم انقلابی را می تواند حفظ کند. این مجلس دیمی است
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    2 0
    مجلس از شما فقط شفافیت آرا نمایندگان رو می خواهیم اگر دست پاک هستید خب تصویبش کنید
  • CH ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    7 2
    می شود برادران مشرق بفرمایند مجلس انقلابی تا الان چه حرکت ریل گذاری برای معیشت مردم کرده است؟
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    6 2
    همه اش دعوا با دولت سر هسته ای و شعار و توئیت تا الان دستاوردهای مجلس بوده است
    • IR ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
      3 0
      دستاورد تدبیر هم برجام نصفه بوده
  • احمدی IR ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    3 1
    بایدهمین کارهایی راکه اکنون انجام میدهندانجام دهندچوبه فکرمردم نیستند
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۸
    5 1
    حتی نتونستن از روی ظاهر هم شده با عنابستانی برخورد کنند تا لااقل از روی ظاهر هم شده بگن برای ما جناح و هم حزبی بودن هیچ فرقی نداره(مثل جریان تاجگردون)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس