آماده باش امنیتی ارتش آمریکا و شبه نظامیانش در شمال شرق سوریه - کراپ‌شده

ارتش آمریکا به شبه نظامیان تحت امرش دستور داد که همه مبادی شهر الشدادی در جنوب استان الحسکه را که بزرگ‌ترین پایگاه غیرقانونی آمریکا در شرق سوریه است، ببندند و شهر را تعطیل کنند.

به گزارش مشرق، ارتش آمریکا همه مبادی شهر نفت خیر «الشدادی» در جنوب استان الحسکه سوریه را که شامل بزرگ‌ترین پایگاه غیرقانونی آمریکایی است، مسدود کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ارتش آمریکا امروز(دوشنبه) به شبه نظامیان گروه موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه»(قسد) مستقیما دستور داد که ورودی‌ها و خروجی‌های شهر را ببندند و مانع ورود و خروج به شهر شوند و همه مغازه‌ها و بازارهای داخل شهر هم تعطیل شوند.

منابع محلی در استان الحسکه، دورترین نقطه شمال شرق سوریه می‌گویند دلیل نخست برای بسته شدن شهر الشدادی و آماده باش امنیتی و نظامی ارتش آمریکا و شبه نظامیان طرفدار آن به حمله چند روز پیش به مواضعی از این شبه نظامیان قسد در نزدیکی نیروگاه گاز الجبسه بازمی‌گردد.

این منابع گفتند که در آن منطقه دو زندان شامل عناصر مسلح داعش واقع است، یکی زندان کمپ البلغار و دیگری زندان نیروگاه گاز که هزاران تروریست خارجی و عربی را در خود جای داده است.

به گزارش اسپوتنیک دو روز پیش پایگاه آمریکایی موسوم به پایگاه اداره میدان‌های نفتی الجبسه در الشدادی بسته شد که دلیل آن  شیوع کرونا در بین عناصر این پایگاه اعلام شد، نیروهایی  که از اتباع کشورهای مختلف هستند و در چارچوب ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش فعایت می‌کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    5 0
    قطعا آمریکا میخاد اونجا تروریست ها رو به جان دولت عراق و سوریه بندازه . موشک که بخوره حالش جا میاد
    • سینا IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      1 0
      اسکل خان کردا تروریست نیستند
    • سروش IR ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
      1 0
      جناب 9:20 بله ما هم میدانیم برادران و خواهران کرد ما تروریسم نیستند و اونها هم هدف های موشک های ایرانی نیستند برادران و خواهران کرد ما فعلا گروگان های این گروه های تروریسم غربی هستند اونها شهر قرق کردن تا مردم را گروگان بگیرند کار تروریسم همین است گروگان سازی و گروگان گیری مردم!!!! مثل حقوق بشر که گروگان تفسیرهای غلط و نادرست غربیهاست برای پیشبرد اهدافشان علیه ملتهای مستقل و درهم کوبیدن مقاومت آنها.
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    1 0
    اصلا آمریکا چکارست اونجا طور میگه .
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    5 0
    آره باور کردیم آمریکا از رهایی داعشی های زندانی نگرانه ! آمریکا خودش مادر داعشه
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    2 0
    فقط ایرانه که می تونه با موشک باران گسترده آمریکا رو از خاور میانه با لگد بیرون کنه
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    1 0
    عراق سالهاست تحت اشغال نظامی آمریکا و ناتوی غربی است، تنها راه عراق و عراقی ها مقاومت و نبرد در برابر اشغالگران هست، باید هزینه اشغالگری آمریکا و ناتو غربی رو در عراق بالا ببرند ! اشغالگران هر چقدر بیشتر هزینه بپردازند زودتر خاک عراق رو ترک خواهند کرد ...
  • ناشناس IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    خوی استکباری آمریکا تمامی ندارند آنها می خواهند دوباره داعشی های ازخدا بی خبر را ساماندهی کنند علت همه این توطئه ها متاسفانه عدم وحدت دربین مسلمانان می باشد وامریکا با ایجاد اختلاف می خواهد به همه کشورهای اسلامی مسلط و تمام منابع نفتی وغیره نفتی را به یغما ببرد وبا جنگ برافروزی منطقه را به ناامنی بکشاند .خداوند حیله آنان را به خودشان برگردانده وبه برخی از سیاستمداران ما بصیرت عنایت فرماید .به امید نابودی همه مستکبران.
  • حمیدرضا DE ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    خدایابه مردم شیعه ومسلمان مظلوم وبی پناه سوریه کمک کن تاازدست داعش وامریکای خبیث نجات پیداکنندامین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس