عطریانفر

حزب کارگزاران سازندگی به‌صورت هم‌زمان سه نامزد با سه ویژگی متفاوت از هم را برای انتخابات معرفی کرده است، به ادعای مرعشی این حزب فقط می‌خواهد در قدرت باشد

سرویس سیاست مشرق - حزب کارگزاران با سه نامزد از سه اقلیم متفاوت خودش را برای انتخابات آماده می‌کند. جالب‌توجه آن‌که افرادی از جانب این حزب خانوادگی به ستاد انتخاباتی اصلاح‌طلبان معرفی‌شده‌اند که حتی در ویژگی‌های اولیه هیچ شباهتی با یکدیگر ندارند!

از یک‌سو محمدجواد ظریف که سال‌ها چهره دیپلماتیک داشته و سابقه سیاسی و تشکیلاتی او تقریباً صفر است در برابر علی لاریجانی قرار دارد که هیچ ریشه اصلاح طلبانه حداقل تا به امروز نداشته، اما به طرز شگفت‌آوری نامزد یکی از احزاب افراطی اصلاحات است.

نفر سوم نیز چهره مستعد برای انتخابات حزب کارگزاران محسن هاشمی است که دستاوردهای او در هدایت شورای شهر تهران در ۴ سال گذشته؛ تنها تلاش برای عوض کردن نام چند خیابان بوده است. جالب‌توجه آنکه حتی از جهانگیری نیز به‌عنوان نامزد احتمالی کارگزاران در انتخابات نام‌برده‌اند، اما مشخص نیست اصلاح‌طلبان قرار است چگونه از دستاورد او در بر باد دادن سرمایه‌های ارزی کشور در طرح «دلار جهانگیری» دفاع خواهند کرد!

معرفی این تعداد قابل‌توجه از نامزدهای بی‌ارتباط با یکدیگر باعث می‌شود، کارگزاران لقب حزب هزارچهره را بگیرد!

محسن هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم و با تشریح تعداد زیاد نامزدهای انتخاباتی حزب مطبوع خود می‌گوید: هم‌اکنون شرایط بیش از ۱۰ نفر از کاندیداهای احتمالی در حزب موردبررسی قرارگرفته که درنهایت بعضی از نامزدها ازجمله من و آقای جهانگیری به‌عنوان پتانسیل‌های اصلی حزب برای کاندیداتوری در انتخابات مطرح شدیم که البته باید با هردوی ما صحبت شود تا ببینیم قصد کاندیداتوری راداریم یا خیر.

هاشمی حتی پایش را فراتر گذاشته و ادعا می‌کند نه‌تنها از درون حزب که تعداد زیادی نامزد نیز در بیرون داریم! رئیس شورای مرکزی کارگزاران ادامه می‌دهد: برخی‌ها هم مثل آقای ظریف، زنگنه و پزشکیان به‌عنوان نامزدهای خارج حزب مطرح شدند که نسبت به آقای ظریف نظرات مثبت‌تر بود ولی نمی‌توان از حالا گفت که نظر قطعی حزب این است. البته پیش‌ازاین مرعشی، لاریجانی را نیز در صف نامزدهای موردبررسی در کارگزاران عنوان کرده بود.

جالب آنکه؛ باوجود حضور اتوبوسی کارگزاران در انتخابات ۱۴۰۰ همچنان طیف اصفهانی‌های این حزب با سیاه نمایی و القاء ناامیدی و استفاده از واژه‌هایی چون «بی‌اختیار بودن دولت» و «دست‌بسته بودن روحانی» با زیرکی هرچه‌تمام‌تر از زیر مسئولیت ۸ سال ناکارآمدی روحانی شانه خالی کنند و حتی پرونده سیاه دولت متبوعشان را سفید کنند.

محمد عطریان‌فر متهم سابق امنیتی و رئیس کنگره کارگزاران به روزنامه آرمان گفته است که از بیرون به دولت فشار می‌آوردند که کار نکند! البته روز گذشته صادق خرازی از درون جبهه اصلاح‌طلبان تندرو، پاسخ این دست سخنان بی‌اساس را داده و می‌گوید: «بی‌عرضگی خودشان را به گردن فشار بیرونی می‌اندازند؛ اگر دولت نتوانسته کار کند از غرور و خودبینی خودش بوده که از همه کار نکشیده است»

محمد عطریان‌فر در مصاحبه با روزنامه آرمان در شرایطی از سنگ انداختن پیش پای دولت از سوی محافل خاص! برای خدمت‌رسانی می‌گوید که، دولت دلارباز روحانی در همین سه سال گذشته با بالا و پایین کردن شبانه قیمت ارز و کالاهای ضروری خود به سدی بزرگ در راه زندگی و زیست عادی مردم تبدیل‌شده است.

دولت مطلوب حزب کارگزاران، همین دولت اشرافی روی کار است که هاشمی نطفه آن را گذاشت و خاتمی و روحانی آن را پرورش دادند. رانت‌های داده‌شده به انبوه متهمانی که هم اکنون در دادگاه هستند و بسیاری دیگر که یا اعدام و یا به حبس‌های طولانی مدت محکوم شدند، سندی جالب‌توجه در تأیید آن است.

رئیس باند اصفهانی‌ها در حزب کارگزاران مدعی شده، برخی پول‌دارند و جلوی دولت را گرفته! و مردم دچار زحمت شده‌اند. شاید لازم باشد ایشان توضیح دهد که این دولت؛ دقیقاً قرار بوده چه‌کاری را انجام دهد که متوقف مانده یا جلوی آن گرفته‌شده است؟ و چرا گروه اشرافی کارگزاران شب انتخابات بازهم یاد مردم افتاده است؟

عطریان فر فراموش کرده که در دفاع از زندگی اشرافی خانواده هاشمی گفته بود: اگر هاشمی روز عاشورا به لتیان یا کیش می‌رود یا سوار چنان ماشینی می‌شود، ابایی ندارد. می‌گوید بگذار مردم ما را ببینند! کسانی که به همین سادگی به خودشان اجازه می‌دهند که با فراهم کردن شرایط زندگی خاص روی اعصاب مردم رژه بروند، اصولاً معیشت و زندگی محرومان و مستضعفان درجه‌ای از اعتبار برایشان ندارد.

عطریان فر احتمالاً هنوز یادش مانده که حسین رسام تهیه‌کننده فعلی رسانه‌های ضدانقلاب ۵ سال زیر پای امثال او نشست و اطلاعات جمع کرد تا به سفارت انگلستان بفروشد. کسانی که وطنشان را می‌فروشند؛ در کنارش مردم آن را نیز فروخته‌اند. این نمایش و بازی درآوردن‌ها برای شب انتخابات کمی مصنوعی است!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 28
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    3 9
    منظورتان از باند اصفهانی ها چیست؟
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      16 2
      ارتباطی بین مردم عزیز اصفهان و این اعضای مافیای اقتصادی،سیاسی نیست.این یقه سفیدهای مثلا تکنو کرات بیسواد بشدت خائن، بیت المال و اموال عمومی را برای شبکه فساد شخصی سازی میکند.
    • اکبر زمانی FR ۲۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      12 1
      منظور مردم عزیز اصفهان نیست باندی از رانت خوارهای سابقه که با کرباسچی .... در استانداری اصفهان مشغول کار بودن و بعدها حزب کارگزاران تشکیل دادن
    • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      12 1
      کارگزاران و اصلاحات سر و ته یک کرباس هستن و اصلا"بفکر مردم نیستن فقط بفکر حفظ منافع شخصی و جناحی شون هستن.
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      16 0
      حسین مرعشی بداند دست شون برای مردم رو شده و دیگه فریب نمی خورند.
    • IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      13 1
      این جماعت نمی توانند خود را از کارنامه مردودی دولت روحانی مبرا کنند و باید پاسخگوی فاجعه اقتصادی بوجود آمده باشند.
    • IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      12 1
      بانیان وضع موجود اصلا"نباید کاندیدا معرفی کنند.
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      7 1
      کرباسچی استاندار سابق اصفهان، عبدالله نوری و روحانی (شخصی است به غیر از رییس‌جمهور​) که از بازماندگان مهدی هاشمی خائن و معدوم هستند و...... ربطی به مردم شریف اصفهان ندارند
    • IR ۰۶:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      5 0
      فکر کنم سر تهشون به منتظری ختم بشه.
  • سید IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    40 2
    به فضل خدا و با هوشیاری و هوشمندی ملت اصلاح طلبان تهوع آور پس از انتخابات 1400 همچون اسلاف خائن پیشه خود از مشروطیت تا سقوط پهلوی، به تاریخ می پیوندند و جز نام ننگ چیزی از این فرقه باقی نخواهد ماند و زمینه برای ایجاد حکومت مهدوی مهیاتر خواهد شد!
  • IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    21 2
    این باند اصفهانیها را کرباسچی ومفسدان اصلاح طلب حمایت میکند
  • Najad TR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    10 1
    امریکا شاخص های اقتصادی ایران را نظارت می کند ..به همین دلیل نوآوری ایرانی باید افزایش شاخص های اقتصادی را افزایش دهد..که امریکا را وحشت زده خواهد کرد.
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    6 0
    این افساد طلب ها خیال کردن مردم هالو هستن مردم اگر به اینها یک زمانی رای دادن گول خورده بودن و الان صد در صد پشیمان هستن خدا لعنتشان کند و به امید خدا هر چه زودتر نابود بشن فقط حواسمان بهشان باشد اینها هر پستی و رذالتی ازشان بر می اید اطلاعات سری ما را به دشمن خواهند داد و قرار دادهای خسارت بار خواهند بست اشوب بپا خواهند کرد و ... در این روز های اخر دولتشان شش دانگ حواسمان بهشان باشد
  • لرستان IR ۲۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    7 0
    این باند اصفهانی ها عامل تبعیض در کشور و اختلافات فاحش استانها با یکدیگر هستند این باند باعث ایجاد ناعدالتی و توسعه نامتوازن در کشور شده و باعث بدبینی بسیاری در استانهای محروم به نظام شده قطعا اصلاح طلبان بیشتر یک کارتل اقتصادی برای ثروت اندوزی و افزایش فقر هست نه یک حزب سیاسی چون بی عرضه تر از این حرفها هستن
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    0 12
    ببینیم شما چندتا کاندیدا معرفی میکنین
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
      6 0
      ما همه چشم به جمنا هستیم و به کوری مفسدان کشور نام هیچ کاندیداتوری را فعلا به زبان نمی آوریم تا مفسدان نتوانند تخریب کنند ولی به امید خدا اینبار ناکام از دنیا خواهند رفت حتی اگر اینبار بگویند این ها می خواهند به جای پیاده رو ها آسمان ها را دیوار بکشند !!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ جهت اطلاع ساده لوحان اصلاحاتی
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    7 0
    ازفتنه گر به ظاهر تواب چه انتظاری دارین؟
  • رضا IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۴
    1 3
    مرعشی جاهل به تمام معناست. .کرباسچی هم پادو کروبی است.اقای ظریف انسان درستی است
  • یادتون باشه IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 0
    یادتون باشه جنگ را با مدیریت و بیشترین شهید از استان اصفهان مدیون ما اصفهانی ها هستید . یادتون باشه ما اصفهانی ها بیشترین مالیات را به خزانه کشور واریز میکنید . صنعتوگشور دست اصفهان است . ۲ تا افتخار استانتون بگو .
    • سوخته IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 0
      حالا شما ناراحت نشو گفت که منظور از اصفهان آن مفسدانی است که نام برد
    • IR ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 0
      داستان یه چیزه دیگه است به خودت نگیر
  • IR ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    3 0
    این افراد معلوم الحال دیگر هیچ جایی در معادلات سیاسی کشور نخواهند داشت.دست آنها برای مردم رو شده است.چهل سال حرکت کشور را کند کردند.اما به فضل الهی از این به بعد انشا الله امثال شهید سلیمانی سکاندار عرصه سیاست و اقتصاد کشور خواهند بود.
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    4 0
    ما مردم اصفهان ولایت مداریم
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 0
      دمت گرم
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    1 0
    عجب که هیچ نظمی ندارد
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    6 0
    استان اصفهان به نسبت جمعیت بیشترین شهید را نسبت به بقیه استان های کشور تقدیم انقلاب کرده است 23000 بیست و سه هزار شهید
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 0
      بعضی ها فقط کارشان ایجاد تفرقه است با شما موافق هستم
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
      0 0
      بعضی ها فقط کارشان ایجاد تفرقه است با شما موافق هستم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس