کد خبر 1189177
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
عاملان تیراندازی در اهواز دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان اهواز از دستگیری عاملان تیراندازی و سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از سایت پلیس  سرهنگ "محسن دالوند" روز جمعه در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چند فقره تیراندازی و سرقت توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری تیبا در یکی از مناطق شهر اهواز، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی صبح روز جاری خودرو مزبور به همراه سه نفر سرنشین که یکی از آنها به سلاح جنگی مسلح و پلاک خودرو نیز مخدوش بوده را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی اهواز در ادامه با بیان اینکه سارقان به محض مشاهده ماموران سریعا از محل متواری شدند، افزود: با توجه به اینکه سارقان به هشدارهای پلیس توجه نکردند، ماموران پلیس با رعایت قانون به کارگیری سلاح خودروی متهمان را متوقف کردند.

سرهنگ دالوند اظهار داشت: در این عملیات ۲ نفر از سارقان دستگیر که یکی از آنان به علت جراحت وارده به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه تلاش جهت دستگیری نفر سوم و کشف سلاح مورد استفاده در تیراندازی هاو سرقت باجدیت ادامه دارد، تصریح کرد: در بازرسی از خودرو سارقان مقادیری وسایل بکارگیری شده در سرقت نیز کشف شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • عبدالله مومن IR ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 1
    اعدام با اره کند
  • IR ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    زمستان سوزناک خوش میگذره؟
  • رشاش FI ۰۲:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    دیروز هم گفتم این روزها اتفاقاتی در ایران می افتد که مثلأ چند سال بعد از دفاع مقدس هم من یکی خودم فکر نمیکردم حتی به خواب ببینم که مملکت به این روز افتاده.سرقت مسلحانه تجاوز قتل اعتیاد زورگیری دعوا و زیاد شدن ارازل اوباش مشروب خوری متعدد که حکم اعدام بگیری وو....... فکر میکنم همه اینها بخاطر فقر و اعتیاد است.چه بودیم چه شدیم..
  • IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۶
    0 0
    چرا مردم اهواز اینقدربه استانشان بی توجه هستندمردم بسیج شوند خلافکارهای استان را جمع کنندهرروزتیراندازی قتل جنایت میشودبلندشوید هرزهها راازاستانتان جمع کنید پرازخلافکارشده علتش هم خودمردم مقصرند زودگول میخورند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس