خالی بودن ویلاها دلیل افزایش ۱۵ درصدی سرقت در محمودآباد - کراپ‌شده

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: در محمودآباد افزایش ۱۵ درصدی سرقت را داریم چون در بخش سرخرود ما ویلاهای خالی از سکنه زیادی داریم که برای سارقان وسوسه انگیز بوده است.

به گزارش مشرق، محمود حسین‌زاده فرمانده انتظامی محمودآباد شامگاه چهارشنبه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰ در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فضای مجازی به مناسبت هفته ناجا،اظهار کرد: احساس می‌کنیم در حوزه مبارزه با بدحجابی در سواحل نیروی انتظامی تنها شده است و مسؤولانی که برای آنها وظیفه تعیین شده پای کار بیایند و در حوزه فرهنگی کار کنند تا بتوانیم بحث پیشگیری را در حوزه بدحجابی و بی‌حجابی و بداخلاقی مثل سگ‌گردانی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی محمودآباد گفت: در بحث امنیت سواحل در طول سه ماه ما کلا در ساحل حضور داشتیم و در بحث پیشگیری از سرقت،امنیت اخلاقی،کمک به ناجیان غریق همه این موارد را در طی تابستان انجام دادیم.

حسین‌زاده درباره کمک‌های شهرستانی برای اینگونه افراد آسیب‌پذیر یادآور شد: در جلسه شورای تامین شهرستان مصوب شد که شهرداری‌ها و دهیاری‌های محمودآباد بخشی از هزینه‌های کمپ بازپروری ترک اعتیاد را بپردازند تا ما بتوانیم این افراد را جمع کنیم تا شاهد کاهش مشکلات اجتماعی و سرقت باشیم و برنامه بعدی برای افراد پاک برگشته از کمپ بوده تا بتوانیم برای آنها شغل ایجاد کنیم و این افراد بعد از رهایی از اعتیاد رها نشوند.

خالی بودن ویلاها دلیل افزایش ۱۵ درصدی سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامی محمودآباد با اشاره به ناقص بودن پایش تصویری در سطح شهرستان عنوان کرد: برای تامین امنیت محلات و کاهش سرقت در روستاها بسیج باید به یاری ما بیایید.

وی با بیان اینکه در محمودآباد افزایش ۱۵ درصدی سرقت را داریم چون در بخش سرخرود ما ویلاهای خالی از سکنه زیادی داریم که برای سارقان وسوسه انگیز بوده، گفت: امسال در زمینه دستگیری سارقان و اموال مکشوفه ۳۰ درصد افزایش کشفیات را داشتیم و علت عمده این مسائل این است که پایش تصویری سطح شهر هنوز کامل نیست و کلید این واحد در دست پلیس نیست و وقتی صنوف پرخطر طی دو سال اخیر برای حفاظت از واحدهای خود به سامانه مهام متصل نمی‌شوند ما چه کاری می‌توانیم بکنیم و برای حفظ امنیت در مناطق مختلف باید بسیجیان و معتمدان محلی و شوراها پای کار بیاییند.

رئیس پلیس محمودآباد تاکید کرد: مهمترین چالش و دغدغه ما در محمودآباد کنترل سواحل بوده که باید  در این زمینه مدیریت شود تا از آن برای ارتقای وضعیت اقتصادی شهروندان استفاده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسن زنجانی IR ۰۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    من از زنجان آمدم محمود آباد در ساحل توتوقف کردم در یک لحظه غفلت محتدیات ماشین را سارقان بردند چهار روز پیگیر شدم نیروهای اداره اگاهی که اکثر بشدت سیگار می کشیدند کمترین کمکی به من نکردند مخام بگم آقای فرمانده محترم انتظامی محمود اباد بی زحمت مجموعه نیرو را اصلاح کنید سارقان از مجمود آباد کوچ می کنند
  • ایرانی IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 2
    این ضعف شماست در تامین امنیت
  • جمشید IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    7 1
    متاسفانه حرص و طمع عده ای پولدار برای خرید زمین و ویلا در شمال کشور هم باعث افزایش بی جهت قیمتها در آنجا گشته و هم موجبات نا امنی و سرقتهای متوالی از سوی سود جویان.دلیلی ندارد وقتی شما ساکن شهر دیگری هستید بیایید و برای مثلا ییلاق در منطقه دیگر ویلا بخرید که مسبب خیلی ناهنجاری از جمله گران شدن بی جهت ملک در آن مناطق و به مشکل افتادن اهالی آنجا بدلیل دزدیها از ویلایتان شوید .در سال ده مرتبه هم به شمال میروید مگر چقدر هزینه هتل خواهید داد.
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      3 2
      باید زمین هایی که مردم بومی به این بیگانه ها فروخنتد پس بگیرند. دلیل ندارد بخاطر ی عده ندید بدید هر هفته کلی بنزین مفت که سرمایه این مملکت است سوزانده شود و هوا را آلوده گردد و جاده ها را یک طرفه شود تاا ی عده ندید بدید بخواهند بروند سفر
    • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      5 1
      مملکت این همه مشکل آب و مواد غذایی و گرانی میوه و محصولات کشاورزی دارد آنوقت ی عده نادان و جاهل بهترین زمین های کشاورزی و منابع طبیعی محیط زیست را برای خوشگذارانی و تفریح در آخر هفته تبدیل به خانه و ویلا کردند. همه زمین ها باید برگردد به حالت اولیه و تمام ویلا ها تخریب باید شود.
  • IR ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 3
    مملکت خیلی جالبه وضعش اینقد امنیت داریم که اگه خونه یا ویلامون خالی باشه باید منتظر حضور دزدان گرامی بدون هیچ ترسی باشیم و راحت بیان و در و پنجره رو از جا بکنن و و سایلو بدزدن و از نیروی انتظامی هم هیچ حسابی نبرن
  • ناشناس JP ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    2 0
    اقای پلیس جهت حفظ موقعیتش همش آدرس میده به دزد ها که ما بیشتر نیرو هامونو در ساحل سرگرم داریم شما کارتون را بکنید واقعا که!!!
    • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
      2 0
      میخوان بگن ما جایی دیگه مشغول بودیم و بیکار نبودیم ، و دزدها سواستفاده کردن .
  • مهدی IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۲
    1 0
    از سال ۱۳۹۰ تا امسال هیچ دزدی در ویلایمان در نشتارود نشده بود در سال ۱۴۰۰ یکبار اوایل سال کولر گازی سرقت شد یکبار هم در مرداد شیرآلات و... بسرقت رفته فکرمیکنم دلیل سرقت های اخیر اوضاع بد اقتصادی و گران شدن وسایلی است که تا همین چند سال پیش هیچ ارزش خاصی‌ نداشت ما حتی سارق را هم پیدا کردیم ولی واقعا باید فکری بحال معیشت مردم کرد فشار مالی وتورم وجیب خالی لاجرم بعضی ها را مجبور می‌کند نیروی انتظامی هم نمی‌تواند برای هر خانه ای یک مامور بگذارد کلانتری گفت اگر از سارق شکایت دارید باید بیایید تا پرونده دنبال شود ما که در ویلا الماس نمی‌گذاریم بفرماید حضرت علی فقر که از در داخل شد ایمان از پنجره بیرون می‌رود تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل####
    • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
      0 0
      ببخشید مگه فشار اقتصادی باید دزدی کرد چرا ما مردم توجیه میکنیم دزدی کردن دیگران را افغانی از مملکت دیگه میاد تو کشور ما سخت ترین کارها را انجام میده بعد جوانهای تنبل و بیعار مملکتمون فقط شغل پشت میز میخواد خدای نکرده فشار به بدنش نیاد من خودم زن سرپرست خانوار هستم و دائما کار کردم و سختی مالی هم زیاد داشتم ولی هیچ وقت به فکر دزدی نیفتادم تا الان هم خدا کمک کرده با افتخار سرم بالا هست
  • رضامحمدی IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 0
    با کمال تاسف،کشتزارهای شمال بسرعت تبدیل به ویلا می‌شود.آهای مسئولین خوابید؟نیروی انتظامی چقدر بایستی مراقبت کند؟سواحل شمال تصرف شدند و جنگل‌ها کثیف و پرازآشغال. آهای مسئولین کجایید؟؟؟؟آهای ایرانیها
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۳
    0 1
    ضعف خودشونا توجیه میکنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس