دستگیری شرور متواری پس از درگیری مسلحانه با ماموران در اندیمشک

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: فرد شرور و سارق مسلح متواری و متهم به تیراندازی به سمت پاسگاه وخودروی انتظامی و همچنین دفتر نماینده شهرستان اندیمشک درپی درگیری مسلحانه با ماموران مجروح و دستگیر شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمد صالحی روز جمعه  با بیان این خبر اظهار داشت: به دنبال وقوع چندفقره سرقت مسلحانه در جاده های مواصلاتی اندیمشک وشهرستانهای همجوار استان و متلاشی کردن باندهای متعدد سرقت دراین ارتباط، دستگیری یکی از سارقان مسلح و اراذل و اوباش که از دست قانون متواری بود، به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی اندیمشک قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی،مخفیگاه این شرور سابقه دار را در یکی از بخش های تابعه شهرستان اندیمشک شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: ماموران در بامداد امروز پس از هماهنگی قضایی، طی عملیاتی منسجم و غافلگیرانه جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند که فرد شرور جهت فرار از قانون اقدام به درگیری مسلحانه کرد که در نهایت در تیراندازی متقابل و برتری آتش عوامل انتظامی، متهم به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.

وی  تصریح کرد: از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه کلاش، یک قبضه سلاح شکاری فاقد مجوز و یک دستگاه خودرو پژو دارای سابقه سرقت مسلحانه از شهرستان خمین که در اثر تیراندازی سارقان یکی از کارکنان پلیس به شهادت رسید، کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: همچنین برادر و هم‌دست این متهم که قصد متواری کردن او را داشت باعکس العمل سریع ماموران از ناحیه دست به ضرب گلوله مجروح و دستگیر شد.

وی گفت: متهم سوابق متعددی از جمله تیراندازی به دفتر نماینده شهرستان ،۲ فقره تیراندازی به گشت انتظامی پاسگاه قیلاب و تیراندازی به خودروی بدرقه متهمان شهرستان اندیمشک که منجربه فوت یکی از سارقان مسلح و افراد شرور منطقه و واژگونی خودروی انتظامی شده را در پرونده خود دارد.

فرمانده انتظامی خوزستان گفت: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    3 0
    بگیریدش 9 ماه تمام اون قدر با شلنگ آبدار کبود و سرخش کنید هر روز صبح شلاق بخورد ، آن قدر درد بکشد تا عقلش برگردد و بفهمد با دم شیر بازی می کند
  • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    کاش صحنه درگیری را فیلم می گرفتند
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    0 0
    باید به کسی که به روی مامور دولت اسلحه می کشد رحم نکنند وحتی اورا زنده نیز دستگیر نکنند تا وقت دادگاهها را بگیرد بلکه سریع او را در هرجا که یافتن تلف نمایند تا شاید آرامش به جامعه بر گردد ضمنا باید حد خدا را نیز در مورد سارقان (بریدن دست ) اجرا کنند تا سرقتها کمتر شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس