کد خبر 1142442
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۵
سارقان مسلح جاده ای در خوزستان در دام پلیس گرفتار شدند

فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری هشت سارق مسلح جاده ای در این استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"سیدمحمد صالحی" چهارشنبه در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت مسلحانه جاده ای خودرو، محموله و احشام در سطح محورهای مواصلاتی استان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مأموران اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی با همکاری ماموران انتظامی و پلیس شهرستان شوش با انجام کار اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، اعضای این باند هشت نفره را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان شوش شناسایی و بلافاصله به محل اختفاء سارقان اعزام شدند.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس پس از هماهنگی با مرجع قضائی، در عملیات های جداگانه و هدفمند اعضای این باند را در مخفیگاهشان دستگیر کردند، افزود: در تحقیقات اولیه پس از اعتراف یکی از سارقان مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

سردار صالحی اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه سارقان مسلح یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و سه دستگاه موتورسیکلت به کار رفته در سرقت ها، یک قبضه اسلحه شکاری و مقادیری اموال مسروقه کشف شد.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری هستند، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی به صورت شبانه روزی با سارقان و مخلان نظم و امنیت به شدت برخورد و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    8 0
    متاسفانه همیشه میگن اجازه جولان بهشون نمیدیم ولی چندماه بعد آزادشون میکنند تا باز هم حرفه ای تر و باتجربه تر به دزدیها و...ادامه بدهند.ای کاش قانون تغییر میکرد و به جای زندان و بخور بخواب میبردنشون تو معدن چندسال مجانی کار کنند,اونوقت ریشه دزدی و ..خشکیده میشد
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    7 0
    اینا رو وقتی میگیرین بعد یه مدت کوتاهی دوباره آزاد میشن بعد با بغض و غضب بیشتری ادامه میدن جنایتشون رو
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    4 0
    سارق مسلح جاده ای !!! خوب منظورتون راهزن هست دیگه !!!! حکم راهزنی هم اعدام هست .
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    4 0
    اعدام کردنشون تنها راه رسیدن و نشون دادن قانون به اینها و امثال اینهاست چون فردا پس فردا ازاد شدن تازه تو زندان یه دوتا دوست دیگه هم پیدا میکنن دیگه با هم دست به خلاف میزنن
  • علی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    4 0
    وقتی دارای سوابق متعدد هستند، پس چرا کماکان آزادند ؟! دستگیر میکنید که در نهایت چه بشود ؟ مدتی را استراحت کنند و تجدید آموزش در زندان بشوند تا آماده راهزنی بعدی بشود ؟!
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۲
    4 0
    کردستان و کرمانشاه و خوزستان و شهرهای اشنویه و مهاباد واقعا تگزاس اس دولت باید این ها رو خلع سلاح کنه مخصوصا مناطق کردنشین که همشون تیربار گرینف و کلاشینکف اسلحه های دمده و قدیمی هستن در این مناطق اسلحه های ام فور و ... دارن الان
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۲
    0 0
    چه فایده داره. نیروی انتظامی بدبخت با جانشان مایه می گذارند تا امنیت رابه جامعه بر گردانند. ولی متا سفانه قاضی ها زحمتشان را بر باد می دهند. قاضی ها ضعیف عمل می کنند. درود بر شرف و مردانگی نیروی انتظامی. خداوند یار و نگهدارتان باد.
    • سحر IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      0 0
      ماذافاذا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس