فوت ۳ نفر در خوزستان صحت ندارد/فیلم مرگ ۲ مامور قدیمی است

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان گفت: معاندان نظام در روزهای اخیر به دروغ مطالب و ویدیوهایی مبنی بر کشته شدن سه نفر در این استان منتشر کرده اند که از اساس کذب است.

به گزارش مشرق، ولی الله حیاتی شامگاه یکشنبه در گفتگویی رسانه‌ای اظهار کرد: برخی از مردم استان خوزستان در مناطقی از استان مطالبات به حقی در خصوص تأمین آب مناطقشان داشته‌اند که خادمان آنها در دستگاه‌های مختلف دولتی در حال رفع آن هستند و در این بین دشمنان قسم خورده نظام با اهداف خاص کلیپ‌های متعددی مبنی بر فوت سه نفر از شهروندان و دو مأمور در فضای مجازی در این زمینه منتشر کرده‌اند که به هیچ وجه واقعیت ندارد.

وی افزود: در وقایع اخیر فقط یک نفر از شهروندان بیگناه شادگانی بر اثر تیراندازی اغتشاشگران به سمت ترانس برق که به قصد تخریب اموال عمومی و تحریک مردم و وانمود کردن فضای ناامنی صورت گرفته فوت نمود که شناسایی و دستگیری عوامل فوت این فرد بیگناه در دستور کار مأموران انتظامی و امنیتی قرار گرفته است.

حیاتی تصریح کرد: در شامگاه ۲۵ تیر ماه در شهر کوت عبدالله یک نفر از شهروندان در جلوی در منزل خود مورد تیراندازی قرار گرفته و در بیمارستان فاطمه زهرای اهواز فوت شد که دلیل قتل این فرد اختلافات خانوادگی بوده و هیچ ارتباطی با وقایع اخیر نداشته است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری خوزستان در خصوص ویدئوی منتشر شده در فضای مجازی در خصوص شهادت ۲ مأمور نیروی انتظامی هم گفت: این موضوع مربوط به چند سال قبل و متعلق به حادثه تیراندازی افراد ناشناس به عوامل انتظامی مستقر در چادر نوروزی در یکی از پارک‌های شهری بوده که تحت عنوان وقایع خوزستان منتشر شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه چنین اخبار کذبی توسط معاندان نظام و عوامل فریب خورده بیگانه در راستای تضعیف روحیه مردم و ایجاد یاس و تفرقه افکنی، تشویش اذهان عمومی و خدشه دار کردن امنیت روانی جامعه منتشر می‌شود از مردم درخواست می‌کنیم به هیچ وجه به این اخبار توجه نکنند.

حیاتی تاکید کرد: نیروهای انتظامی و امنیتی کشور حافظ امنیت شهروندان هستند و شبانه روز تلاش می‌کنند نظم و آرامش در جامعه حفظ شود و اینگونه شیطنت‌ها به منظور ایجاد نفاق میان مردم و فرزندان خود در نیروی انتظامی انجام می‌شود که راه به جایی نخواهند برد.

وی گفت: خوشبختانه با هوشیاری مردم استان خوزستان که همواره توطئه‌های دشمنان را یکی پس از دیگری خنثی کرده‌اند اکنون استان در آرامش کامل قرار دارد و امیدواریم با همت دولتمردان هر چه زودتر مشکلات ناشی از تنش آبی استان برطرف شود.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس