ترامپ

یک نشریه آمریکایی می‌نویسد دونالد ترامپ با یک سخنرانی که به احتمال زیاد میلیون‌ها نفر هم به صورت آنلاین در حال تماشای آن بودند، کارزار خود برای مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۴ را شروع کرد.

سرویس جهان مشرق - نشریه واشنگتن‌تایمز گزارش داد: رئیس‌جمهور بایدن فقط یک ماه فرصت داشت تا با نتایج کارزار چهار ساله ترامپ «آمریکا را قدرت جهان کنیم»، مقابله کند. هنوز شش هفته نگذشته است که آقای ترامپ دوباره پیش طرفدارانش بازگشت تا به شعار «چهار سال بیشتر!» آنها جامه عمل بپوشاند. پیش‌گویی کردن کار فالگیران و هواشناسان است ولی نباید تعجب کرد اگر بار دیگر یک پیرمرد هفتاد و چند ساله سعی کند تا از خانه‌اش در انتخابات شرکت کند و آمریکایی‌ها او را به عنوان رئیس‌جمهور آینده انتخاب کنند.

ترامپ دوباره در کانون توجهات

این نشری آمریکایی ادامه داد: آقای ترامپ بعد از انزوای ناشی از استیضاحش دوباره یکشنبه هفته گذشته به کانون توجه همه بازگشت و در نشست سالانه «کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران» (CPAC) به نام «آمریکای بدون سانسور» سخنرانی کرد. این کنفرانس چهار روزه معمولاً در پایتخت برگزار می‌شد ولی به خاطر محدودیت‌های ناشی از کرونا، امسال در اورلاندوی فلوریدا برگزار شد. جایی که به قول فرماندار آنجا ران دسانتیس «سرزمینی برای آزادی» است و عمارت ترامپ، مارلاگو هم در این ایالت قرار دارد.

آغاز کارزار انتخاباتی ۲۰۲۴ ترامپ

آقای ترامپ با یک سخنرانی ۹۰ دقیقه‌ای در جمع صدها نفر که به احتمال زیاد میلیون‌ها نفر هم به صورت آنلاین مشغول دیدن آن بودند، کارزار خود برای مبارزات انتخاباتی ۲۰۲۴ را شروع کرد. او تعهد داد که به حزب (جمهوری‌خواه) پایبند بماند و برای بازپس‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا و مجلس سنا از دموکرات‌ها در ۲۰۲۲ تلاش کند. بعد او اضافه کرد: «بعد از آن انتخابات یک رئیس‌جمهور جمهوری‌خواه باشکوه به کاخ سفید بازمی‌گردد.

انتقادهای تند ترامپ از بایدن

واشنگتن‌تایمز در بخش دیگری از گزارش خود نوشت: در این میان آقای ترامپ بی‌هیچ مشکلی دوباره به دیگران یادآوری کرد که سیاست‌های «فاجعه‌بار» بایدن باعث شده آمریکا از بقیه عقب بماند: بازگشت قوانین مهاجرتی دوران اوباما که باعث شده صدها مهاجر غیرقانونی دوباره به مرزهای جنوب کشور هجوم بیاورند، بازگشت دوباره به توافقنامه‌های اقلیمی «پاریس» و «برجام» که فایده‌ای ندارند، و لغو تأسیس خط لوله «کی استون ایکس آل» به استقلال آمریکا در زمینه تأمین انرژی ضربه زده است.

ترامپ محبوب‌ترین گزینه برای نامزدی در سال ۲۰۲۴

این نشریه همچنین مدعی شد: بر اساس نظرسنجی واشنگتن‌تایمز/سی‌پک، آقای ترامپ محبوب‌ترین گزینه برای نامزدی جمهوری خواهان در سال ۲۰۲۴ است. وی ۵۵٪ آرا را به خود اختصاص داد، در حالی که خود فرماندار فلوریدا آقای دسانتیس با ۲۱٪ آرا رتبه دوم را داشت و کریستی نوئم فرماندار داکوتای جنوبی با کسب ۴٪ آرا رتبه سوم را گرفت. در پاسخ به این سؤال که آیا رئیس‌جمهور سابق باید دوباره نامزد شود، ۶۸٪ پاسخ مثبت دادند.

دو بار استیضاح شدن توسط دموکرات‌ها از جمله اتهام تبرئه شده برای رهبری شورش علیه دولت ایالات متحده برای بسیاری از آمریکایی‌ها این تصور را به وجود آورده که آقای ترامپ با وجود تمام مشکلاتش تنها کسی است که می‌تواند جلوی موج چپی که بایدن راه انداخته است، بایستد.

واشنگتن‌تایمز در پایان گزارش خود با نیم‌نگاهی به گذشته تاریخ آمریکا عنوان کرد: در تاریخ رئیس‌جمهوران آمریکا، فقط گروور کلیولند موفق شده است کاخ سفید را به دست آورد، آن را از دست بدهد و چهار سال بعد دوباره آن را به دست آورد. این زمان، در سیاست مدت بلندی است و هیچ کس بر سرنوشت خود تسلط ندارد. با این حال، این واقعه تاریخی می‌تواند پیشگفتاری بر دوران دونالد ترامپ باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 22
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    10 0
    ترامپ ملعون بعد پرت و پلا گفتن ها و افتادن های جو بایدن در آمریکا محبوب تر هم شده
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    2 20
    زودتر با این بایدن کنار بیایید.
    • کوروش صادق IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      0 0
      بعد از درگیری مستقیم با شخص ضدمینو.شیطان بزرگ ، دیگه نیازی به کار گیری فیلم ترامپ نیست .... انبار باروتی که آمریکا در منطقه ایجاد کرده طی مدت اخیر ، بی دلیل نیست
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    8 1
    مرگ بر نتانیابو
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      1 1
      به نتانیاهو ربطی نداره:)
  • مهرناز IR ۰۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    2 1
    ترامپ " نمایانگر خشم ونشان دادن دندان های تیز نژادپرستان امریکائی در حزب جمهوریخواه " به دموکرات ها ومردم امریکائی مخالف نژادپرستی " می باشد " اما ترامپ در ریاست جمهوری اینده امریکا جایگاه " دوباره نخواهد داشت.
    • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      1 0
      دوزار بده آش به همین خیال باش
  • بنده خدا US ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    2 1
    بعد عده ایی تو مملکت ما میخوان ایران به اف ای تی اف و پالرمو و سی اف تی و این مزخرفات بپیونده. صدای پای ترامپ ملعون باز هم داره میاد. اگه این دوباره رییس جمهور بشه و قطعا سیاست فشار حداکثری رو احیا کنه کشور ما با این قراردادهای مزخرف که عضوشون میخواد بشه چطور میخواد تحریمها رو دور بزنه؟؟؟؟؟؟ فعلا که بایدن هم همون سیاستهای ترامپ رو ادامه داده. هر کس بگه باید به اف ای تی اف بپیوندیم قطعا نادان یا خائنه یا هر دو
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    5 2
    این همان سفیانی است ..انها که در ان زمان بودند به انتقامقتل سلیمانی باید به شریدترین وجه پایخ بدهد ...ژنرال مکنزی و فرمانده. سنتکام .. و عیره هم به همراهش
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    1 0
    هر توافق ایران با بایدن دوباره توسط رئیس جمهور بعدی آمریکا لغو خواهد شد اگر آن رئیس جمهور هم ترامپ باشد بهترین کار این است حال که چماق تحریم ها ابدی بالای سر ایران است سراغ هیچ توافقی با آمریکا نرویم و توافق هسته را هم سعی کنیم بی اثر یا ملغا کنیم
  • IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    6 1
    کاش ترامپ برگردد بهتر از بایدن لست
    • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      1 0
      برای شما دلالها بله. آخه مدتیه که دلار افزایشی نبوده!
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    2 0
    ایران چاره ای جز ارتباط و دوستی باامریکا را ندارد
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      2 1
      اونا دوست نمیخان. برده میخان
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      2 2
      اونها صلح در خاور میانه میخواهند
    • IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      2 1
      صلح؟!!!! خیلی تعطیلی
  • یوسف DE ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    7 2
    شرارت ودجالگری میتواند از نفرت وضدیت نیز ارتزاق کند ودوباره نیرو وانرژی بگیرد۔این اشتباهی بود که نانسی پلوسی با وجود آگاهی از تبرئه ترامپ در استیضاح دوباره او مرتکب شد۔ عرضه اندام مجدد این شیاد مادر زاد از این مقوله است۔
  • LU ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    مثل اینکه ملت82 میلیونی خیلی بهش علاقه دارند
  • شهروند ارومیه IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    سلام فرصت و زمان رسیدن استقاده از این آشفتگی های سیاسی درون امریکا برای سیاستمداران انقلابی ایران اسلامی فرا رسیده است ایران اسلامی باید اندیشمدان دوستدار عدالت و مقاومت در مقابل زرسالاران و لابی های صهیونیستی و سعودی در درون امریکا را با امکانات رسانه ای خود بخصوص افسران بسیج جنگ نرم که می توانند مقدمه موسسان اندیشکده های جهانی برای بسترسازی حضور قوی در مدیریت جهانی باشند به میدان بیاورد بسیج باید با قدرت برای ورود در این راه با گام دوم انقلاب و با مکتب شهید زنده و قهرمان جهانی خود را هماهنگ سازد و این لازمه قوی شدن ایران اسلامی می باشد و سال با دونیمه شعبان و سال با شعار تولید با پشتیبانی و مانع زدایها سال شکوفایی مهدویت باشد انشاالله و توکل الله.
  • CA ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    دو ماه دیگه رسانه اجتماعی ترامپ در دسترس خواهد بود! با این استقبالی که از شبکه های مربوط به ترامپ شده بعید نیست که کلا ایالتهای جمهوری خواه رسانه های دمکرات رو ممنوع کنند
  • DK ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    0 0
    ایول به پرزیدنت
  • IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    بدون شک رئیس جمهور ۴سال بعد آمریکا آقای دونالد ترامپ خواهد بود ایشون برای ملت آمریکا بسیار محبوب و عزیز هستند و اگر تقلب نمیشد الان هم رئیس جمهور بودن اینو همه ی دنیا میدونن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس