کد خبر 1195515
تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۱
ترامپ با رسانه خود به فضای مجازی بازمی‌گردد

رئیس جمهور سابق آمریکا ضمن انتقاد از سیاست‌های دولت جدید این کشور به ریاست بایدن، گفت: وی آمریکا را نابود می‌کند و سبب به سخره گرفتن کشور ما می‌شود.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور پیشین آمریکا در مصاحبه خود با فاکس‌نیوز ضمن انتقاد از دولت جدید این کشور به ریاست جو بایدن، مدعی شد: تمرکز دولت بایدن بر روی مسائلی همچون سیاست‌های چپ‌گرایانه دلیلی است برای آنکه چین و سایر رقبای آمریکا، ما را به سخره گرفته و به آمریکا بخندند!

وی در ادامه به اتفاقات رخ داده در آمریکا درباره تصمیم چند ناشر برای امتناع از انتشار محتواهای نژادپرستانه در کتاب‌های یک نویسنده کتب کودکان معروف به «دکتر سوس» اشاره کرد و گفت: کشوری همانند چین زمانی که با چنین موضوعاتی روبرو می‌شود، تصور این را دارد که این مسائل از جمله بزرگترین دغدغه‌های آمریکاست.

بیشتر بخوانید

رونمایی ترامپ از برنامه خود برای انتخابات ۲۰۲۲ و ۲۰۲۴ آمریکا / ترامپ محبوب‌ترین گزینه نامزدی جمهوری‌خواهان در سال ۲۰۲۴

ترامپ در این راستا تصریح کرد: چین خود کارخانه‌هایی می‌سازد که ما را به طرق مختلف از بین ببرد و با دیدن چنین مسائلی قطعا ما را مورد تمسخر قرار می‌دهد.

رئیس‌جمهور سابق آمریکا گفت: وقتی مجسمه‌های قهرمانان کشور ما به زیر کشیده می‌شود و چنین مسائلی رخ می‌دهد، سایر کشورها از جمله رقیبان ما تصور می‌کنند که آمریکا یک احمق است.

ترامپ همچنین درباره عدم سکوت خود پس از کناره گیری از ریاست جمهوری همانند روال سایر روسای جمهوری این کشور گفت: من باید نظرات خود را بیان کنم، زیرا به این موضوع اعتقاد دارم که بایدن آمریکا را نابود خواهد کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    1 0
    انشاالله
  • احمد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    2 1
    در هرحال تو زنده نخواهی بود تا نتیجه کار بایدن رو ببینی،
  • NO ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
    2 1
    سال 2024 شما در فاضلاب خواهی بود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس