اللهیار صیادمنش در زوریا

مهاجم ایرانی تیم زوریا اوکراین گفت: دوست دارم در فوتبال بیشتر از اینها پیشرفت کنم و به مدارج بالاتری برسم چون اهداف بزرگتری دارم.

سرویس ورزش مشرق - اللهیار صیادمنش با درخشش در ترکیب تیم زوریا توانست عنوان بهترین بازیکن ماه لیگ فوتبال اوکراین را به خود اختصاص بدهد تا همزمان با نام خودش اسم تیم زوریا لوهانسک این کشور را نیز بر سرزبان ها بیندازد.

به همین بهانه با این فوتبالیست مازندرانی حرف زدیم که اللهیار صیادمنش در گفت و گو با مشرق، پاسخگوی سئوالات ما در همین باره و دیدارهای تیم ملی بود.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* از اوضاع تیم زوریا چه خبر؟

- در ۵ دیدار اخیر برنده شده ایم و شکر خدا روی دور برد هستیم.

* انتخاب هم شدی و بهترین بازیکن ماه لقب گرفتی؟

- بله! باعث افتخارم است که در اوکراین توانستم این عنوان را بدست بیاورم و خیلی هم خوشحالم ولی خب این همه آن چیزی نیست که من دنبالش هستم.

* دنبال چه چیزی هستی؟

- دوست دارم در فوتبال بیشتر از اینها پیشرفت کنم و به مدارج بالاتری برسم. اهداف بزرگتری دارم و سعی ام را می کنم که به بیشتر از اینها دست پیدا کنم.

* از شرایطی که در تیمت داری رضایت داری؟

- بله! همه چیز خوب است. در تمرینات جزو آماده ترین ها هستم و در مسابقات هم هر چه دارم را در زمین مسابقه رو می کنم تا دستورات کادر فنی را اجرا کرده باشم.

* فصل بعد هم در همین زوریا می مانی؟

- فعلا در این باره فکر نمی کنم و می خواهم بهترین عملکرد را در تیمم داشته باشم. آخر فصل فرصت برای فکر کردن به این مسایل زیاد است.

* دیدارهای تیم ملی هم در پیش است. فکر می کنی با این وضعیت خوبی که داری به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟

- این به نظر سرمربی تیم ملی بستگی دارد. من همه تلاشم را در این مدت کرده ام و باز هم سعی می کنم هم از نطر بدنی و هم از نظر فنی در بالاترین سطح در خدمت تیم باشگاهی ام باشم. اگر هم دعوت شوم در اردوی تیم ملی نیز با تمام وجود در خدمت تیم کشورم هستم. چه بازی کنم و چه نیمکت نشین باشم. اگر هم دعوتم نکنند باز هم برای تیم ملی کشورم بهترین ها را آرزو می کنم.

* دیدارهای تیم ملی را چطور پیش بینی می کنی؟

- قطعا بازی های دشواری در پیش داریم. متأسفانه در دیدار با عراق و بحرین نتایج خوبی نگرفتیم و این مشکل باعث شد تا کارمان در دور برگشت سخت شود ولی مطمئن هستم که می توانیم از این مرحله عبور کنیم. تیم ایران تیم روزهای سخت است.

* از استقلال خبر داری؟

- کمابیش! بی خبر نیستم. همیشه برای استقلال آرزوی موفقیت کرده ام و باز هم بهترین ها را برای این تیم آرزو دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی نوزایی IR ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۷
    3 1
    جالب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس