کد خبر 1189911
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
«مادر مبارزان» منتشر شد - کراپ‌شده

«مادر مبارزان» کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت ‌زهرا(س)، بر گرفته از دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شد.

به گزارش مشرق، هر پژوهشگر و متفکر بصیری با مطالعه در تاریخ صدراسلام پی‌ خواهد برد که جریان انحرافات آن برهه در آنچه به ظاهر رخ داده خلاصه نمی‌شود، بلکه یک شبکه نفوذ سری به صورت حرفه‌ای و کاملا نامحسوس با سوء استفاده از بی‌بصیرتی آحاد جامعه اسلامی و دنیاطلبی برخی از صحابه، جامعه نو پای اسلامی را از مسیری که حضرت رسول صلی الله علیه و آله تعیین فرموده بود، منحرف ساخته و با پایه گذاری بدعتی کور، خلافت را – که امری آسمانی و در ید خداوند متعال است- به امری زمینی و در ید مردم تبدیل کرد و از همین رهگذر شکافی تاریخی در امت واحده اسلام ایجاد شد که آثار شوم آن کماکان پابرجاست.

بر این اساس باید تاریخ به گونه دیگری ورق زده و روشن شود، کدام جریان مرموز از تشکیل تمدن اسلامی و پیشرفت آن، بیشترین هراس را داشته است؟ کدام شبکه فساد، گسترش و قدرتگیری حکومت اصلاحگر نبوی را خطری جدی برای اغراض و اهداف شوم خود می‌دانسته؟ به قدرت رسیدن علی بن ابیطالب علیه السلام – که در واقع پیروزی او، مقدمات گسترش عدالتی فراگیر در تمام پهنه جهان را در پی می‌داشت – منافع کدام جریان را به خطر می‌انداخته که با تمام توان از به حکومت رسیدن او جلوگیری کردند؟

«مادر مبارزان» به میدان آمد + عکس

پاسخ به این سوالات را می‌توان در کتاب منحصر به فرد «مادر مبازاران» دریافت.

در برشی از این کتاب می‌خوانیم:

و اینگونه بود که با رشادت‌ها و مجاهدت‌های یگانه بانوی اسلام، محور امامت و ولایت، توانست عزتمندانه و بدون اینکه بیعت ظالمانه جریان نفوذ بر گردنش بیاید استمرار پیدا کند...

جریان نفوذ قصد داشت علی‌(علیه السلام) را یا ترور فیزیکی کند یا ترور شخصیتی. زهرای مرضیه‌(سلام الله علی) با جانفشانی و فدا کردن جان خود، جریان نفوذ را در هر دو زمینه ناکام گذاشت...

«مادر مبارزان» کتابی تحلیلی و گذرا بر مبازات هوشمند حضرت ‌زهرا(س)، بر گرفته از  دروس تطبیقی حجت الاسلام مهدی طائب به کوشش حامد دلاوری در قطع رقعی و ۱۱۲ صفحه به رشته تحریر درآمده و توسط انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است.

علاقمندان برای تهیه و سفارش این کتاب می‌توانند به سایت رسمی انتشارات شهید کاظمی به نشانی nashreshahidkazemi.ir و یا سایت manvaketab.ir مراجعه کرده یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را تهیه کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس