تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «عصرهای کریسکان» منتشر شد+ عکس

تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان»، نوشته کیانوش گلزار راغب در مراسم دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت منتشر شد.

به گزارش مشرق، مراسم رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان» صبح امروز، ۱۸ اسفندماه، با حضور جمعی از اهالی فرهنگ و ادب برگزار شد. 

در متن تقریظ رهبر معظم انقلاب بر این کتاب آمده است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

ـ بسیار جذّاب تهیّه شده است؛ هم خود سرگذشت این جوان آزاده‌ی کُرد جذّاب است و هم نوع نگارش صریح و کوتاه و بی‌حاشیه‌ی کتاب. با اینکه نیروهای مبارز کُردِ طرف‌دار جمهوری اسلامی را از نزدیک دیده و شناخته‌ام، آنچه از فداکاری‌های آنان در این کتاب آمده، برایم کاملاً جدید و اعجاب‌آور است. نقش مادر و همسر هم حقّاً برجسته است.

دلاوری و شجاعتِ راوی و خانواده‌اش ممتاز است و نیز برخی عناصر دیگر کُردی که از آنان نام برده شده است. در کنار این درخشندگی‌ها، رفتار قساوت‌آمیز و شریرانه‌ی کسان دیگری که بدروغ از زبان مردم شریف کُرد سخن میگفتند نیز بخوبی تشریح شده است. کتاب جامعی است؛ تاریخ، شرح حال، شناخت قوم کُرد، شناخت حوادث تلخ و شیرین منطقه‌ی کردی در اوایل انقلاب ...
در آذر ۹۹ مطالعه شد.

کتاب , سوره مهر , امام خامنه‌ای ,

«عصرهای کریسکان» به قلم کیانوش گلزار راغب، روایتگر خاطرات امیر سعیدزاده است که توسط انتشات سوره مهر منتشر شده است.

منبع: دفتر مقام معظم رهبری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نهضت جهانی صلوات IR ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    3 0
    اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم@ احسنت وعالی @خداوند به این عزیزان که گوشه ای از جنایات گروهکهای ضد انقلاب کذاب مزدور را به رشته تحریر در آورده اند اجر دهد ودعای رهبر فرزانه مقتدر را درحق ملت شریف کرد واین آزادگان مستجاب نماید@ کجایند غرب گدایان مزدور که برای هر سوژه بی ارزشی خودشان را مطرح میکنند ولی برای این جنایات قرون وسطایی بی تفاوت وبی غیرت شده اند@ دراینجالازم است از جنایات حزب منحله دمکرات مزدور نیز یادی شود که بسیاری از فرزندان غیور کرد وغیر کردبه گروگان گرفته ودر زندانهای مخوف از جمله زندان قرون وسطایی دولتو محبوس کرده یا به شهادت رساندند@بدترین آن بمباران این زندان تسط جنگنده های عراقی در تاریخ 17 اردیبهشت سال 60 بوده که حدود55 نفر شهید وقریب به 60 نفر مجروح شدند@ان شاالله بازماندگان این جنایات قرون وسطایی با بیان صریح خاطرات زمینه روشنگری بیشتری جهت رسوایی غرب زدگان داخلی وخارجی شود@ بر اساس وظیفه برای شادی ارواح تمامی شهدا بخصوص شهدای مظلوم کردستان وسلامتی رهبر بزرگوار وبازماندگان دفاع مقدس 14 صلوات اهدا مینمائیم
  • IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 0
    ممنون از شما خیلی علاقمندم بدونم حضرت آقا بجز حوزه دفاع مقدس و ادبیات در چه زمینه هایی مطالعه میکنند. مثلا در حوزه سیاست، اقتصاد، مدیریت، استراتژی و ... چه آثاری را خوانده اند. لطفا اگر میشه این موضوع رو پیگیری کنید و گزارشی منتشر کنید.
    • حسین رضا IR ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
      1 0
      حضرت آقا خیلی اهل مطالعه هستند خدا توفیق عطی فرماید. ماهم دراین زمینه شیوه رفتاری ایشان را داشته باشیم. سلام ودرودخدا بر رهبر عزیزمان امام خامنه ای.
  • ابواقاسم IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 0
    درود بر رهبر عزیزم
  • رضا IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۸
    1 0
    سلام ودرودخدا بر رهبر عزیزمان امام خامنه ای. حفظه الله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس