رئیس دستگاه قضا رئیس قوه قضاییه رئیسی نمایه

رئیس قوه قضاییه جهت شرکت در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال صبح امروز وارد دماوند شد.

به گزارش مشرق، دماوند به عنوان منطقه گردشگری به دلیل طبیعت زیبا و خوش آب و هوا، همواره یکی از محل‌های مورد طمع زمین خواران و متعرضین به منابع طبیعی، در نزدیکی پایتخت بوده است.

بیشتر بخوانید:

پاسخ رئیسی به تخریب‌ها علیه مسئولان قضایی

کوه خواری، تغییر کاربری اراضی زراعی و ساخت و سازهای غیرمجاز در سالهای اخیر، دماوند و حومه آن را نیازمند توجه ویژه کرده است.

آیت الله رئیسی که موضوع صیانت از محیط زیست و جلوگیری از تعرض به منابع طبیعی را  یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی اعلام کرده است اوایل امسال اولین جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال را در لواسان برگزار کرد و امروز دومین جلسه این شورا با حضور جمعی از وزرا و مقامات عالی قضایی و اجرایی در دماوند برگزار خواهد شد.

ببینید:

فیلم/ حجت‌الاسلام رئیسی: برخی از پرونده‌های قضایی محصول دروغ است

در بدو ورود به دماوند، آیت الله رئیسی ضمن بازدید میدانی، از نزدیک در جریان آخرین وضعیت منابع طبیعی و محیط زیست در دماوند قرار گرفت.

حضور در جلسه شورای عالی حفظ حقوق بیت المال به منظور پیگیری اجرای مصوبات جلسه پیشین در لواسان و نیز اتخاذ تصمیمات جدید در این حوزه دیگر برنامه آیت الله ریسی در دماوند خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بینا IR ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۱
    0 0
    سید خدا عمر شمارو زیاد کنه الله حفظت کنه سید از سیستان وبلوچستان شهرستان سراوان از دادگستری سراوان بازدید کنید حق خیلی ها ضایع شده سید من بلوچم دعا میکنم واسه شما سید فدایی داری از سراوان سید خدا بهشت برین قسمتت کنه مرد قانون خاک پاتم سید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس