عربشاهی: در ماجرای میزبانی از خودی‌ها ضربه خوردیم نه AFC/ رمضانی از ابتدا اشتباهی به پرسپولیس آمد

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت که عدم میزبانی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی و لیگ قهرمانان به دلیل عملکرد بد فدراسیون بوده است.

به گزارش مشرق، ضیا عربشاهی در خصوص شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس در جام حذفی مقابل تیمی بازی کرد که از لیگ دو آمده و با انگیزه بود. معمولا در این مسابقات تیم‌های پایین‌تر به دنبال شگفتی هستند، همانطور که در سال‌های گذشته قشقایی مقابل پرسپولیس شگفتی‌ساز شد. شاگردان گل‌محمدی مقابل مس نوین بازی هوشمندانه‌ای انجام دادند و به پیروزی رسیدند. نکته مثبت بازی با مس نوین این بود که یکسری از بازیکنان اصلی استراحت و بازیکنانی مثل عبدی و مهدی‌خانی فرصت بازی پیدا کردند. عالیشاه هم کیفیت خوبش در چند بازی گذشته را به نمایش گذاشت و بازی خوبی انجام داد. 

بیشتر بخوانید:

حکم قهرمانی پرسپولیس امضا شد

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص بازی روز پنجشنبه مقابل نفت مسجدسلیمان خاطرنشان کرد: نفت مسجدسلیمان تیم بسیار خوبی است و در نیم‌فصل اول با هدایت مجتبی حسینی بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد. در نیم‌فصل دوم قطعا به دنبال این هستند که کیفیت فنی‌شان را حفظ کنند و نتیجه بگیرند. سرخپوشان نباید این تیم را دست کم بگیرند و در ورزشگاه آزادی این تیم را از جلو پرس کنند و  تحت فشار بگذارند. با توجه به تساوی پرسپولیس در آبادان، 3 امتیاز مقابل نفت مسجدسلیمان خیلی حیاتی است تا همچنان تیم را در صدر جدول ببینیم.

عربشاهی درباره خریدهای نیم‌فصل پرسپولیس عنوان کرد: ابتدا بگویم که  آرمان رمضانی از ابتدا هم اشتباهی به پرسپولیس آمد. حالا باید ببینیم عملکرد شهریار مغانلو در پرسپولیس  چطور خواهد بود چون شرایط بازی در تیمی مثل پیکان با پرسپولیس متفاوت است. ترابی تجربه حضور در پرسپولیس را دارد و راحت‌تر می‌تواند با جو تیم هماهنگ شود. باید برای مغانلو و فرجی هم شرایط را طوری فراهم کنیم تا همان عملکردی که در تیم‌های سابق خودشان را داشتند در پرسپولیس به نمایش بگذارند. 

وی در واکنش به عدم میزبانی تیم ملی، پرسپولیس و نمایندگان ایران در آسیا تصریح کرد: این موضوع به فدراسیون فوتبال ما برمی‌گردد. بیش از یک سال رئیس فدراسیون نداشتیم. بهاروند که به عنوان سرپرست فدراسیون حضور داشت در این مدت هیچگونه رایزنی نکرد تا بتوانیم حداقل میزبان بازی‌های تیم ملی باشیم. در واقع ضربه را از خودی‌ها خوردیم نه AFC، کنفدراسیون فوتبال آسیا نقش آنچنانی نداشت. مدیران گذشته فدراسیون فوتبال باید درباره عملکردشان پاسخگو باشند. سوءمدیریت باعث تمام مشکلات فوتبال ما است. فدراسیون فوتبال نتوانست در این مدت عملکرد خوبی داشته باشد، به خاطر همین عملکرد بد میزبانی مسابقات که حق طبیعی تیم ملی و نمایندگان ما در آسیا ضایع شد. امیدوارم عزیزی خادم بتواند کارایی مثبتی در مدت حضورش در فدراسیون فوتبال داشته باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
    0 0
    کثیفی ای اف سیرک با مصاحبه پاک نمیشه...علنی دشمنی میکنه... باید رایزنی کنیم تا میزبانی دور رفت و برگشت رو نگیرند!!! رایزنی تو آل کثیر جواب داد؟!!
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۷
    2 0
    الان متوهمان لنگ میان وسط و نادی العربی و ... راه میندازن!!! خدا شفا بده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس