کد خبر 1194832
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
همسر نتانیاهو

همزمان با خروج سارا نتانیاهو از بیمارستان، یکی از مشهورترین شخصیت‌های تبلیغاتی اسرائیل علت اصلی بستری شدن  یک هفته‌ای او را در بیمارستان اعلام کرد.

به گزارش مشرق، پایگاه عبری زبان نیوز واللا خبر داد، صاحب بزرگترین شرکت‌های تبلیغاتی در اسرائیل در توئیتر خود علت اصلی بستری شدن سارا نتانیاهو را، مشکلات روحی و روانی شدید اعلام کرده است. 

 ایلان شیلوح که ساعاتی بعد از انتشار این اطلاعات در صفحه خود در توئیتر و حملات شدید طرفداران نتانیاهو به وی مجبور به پاک کردن آن شد تاکید کرد:  مشکلات روحی و روانی چنان در سارا نتانیاهو تشدید شده بود که پزشکان مجبور شدند او را برای چند روز بستری و داروهای آرام بخش را از طریق ورید به وی تزریق کنند.

به نوشته واللا، با وجود آن که شیلوح منابع خود را اعلام نکرده اما وی پیش از این نیز سابقه افشاگری در مورد بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل و جریان های همسو با وی را داشته و مورد اعتماد بسیاری از کاربران شبکه مجازی است.

یادآوری می‌شود بسیاری از دستیاران سارا نتانیاهو و کارمندان منزلش از بدرفتاری‌ها و رفتارهای بسیار عصبی‌اش شکایت داشته و دارند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قریبا IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
    1 0
    واقعا زشت وترسناکه جنایتهای گذشته وحال این خانواده حیوان صفت درچهره هاشون کاملا مشخصه بنظرم پزشک نباید معاینه کنه دامپزشک باید درمان کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس