کد خبر 1194935
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
وزیرآموزش و پرورش: مطالبات فرهنگیان در حال واریز است

وزیر آموزش و پرورش نوشت: با دریافت بیش از صددرصد بودجه مصوب، اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات همکاران دریافت و در حال واریز به حساب استان‌هاست.  

به گزارش مشرق، «محسن حاجی میرزایی» وزیر آموزش و پرورش روز شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «در آخرین ساعت‌های پایانی سال با دستور ⁧رییس‌جمهوری⁩ و تلاش ستودنی جناب محمدباقر ⁧نوبخت⁩ و همراهی صمیمانه جناب ⁧اکرمی⁩، علیرغم دریافت بیش از صددرصد بودجه مصوب اعتبار لازم برای پرداخت مطالبات همکاران دریافت و در حال واریز به حساب استان‌هاست. از صبوری همکاران سپاسگزارم.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    1 3
    بعد از 6 ماه تازه با منت حقوقشون رو پرداخت میکنید هر چند معلم ها کار نمیکنند
    • علی IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      0 0
      چه قدر مردم ناسپاس وناشکری هستید. من خودم می دیدم معلم دخترم به صورت آنلاین تدریس می کرد وحتی چند جلسه من هم گوش کردم. معلم شیمی وعربی وفیزیک بسیار عالی تدریس می کرد. البته غیر انتفاعی بود. فقط یاد گرفتید بیخود و بدون فکر واندیشه حرف بزنید. البته از سطح فکرت معلومه به خاطر کم استعدادی بهره ای از معلم نبردی. قدردان همه معلمان واستادان عزیزم هستیم.
    • معلم بازنشسته IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۱
      1 0
      اگر معلمها کار نمی کردند الان تو نمی توانستی این جمله را بنویسی و در جهل مرکب ابد الدهر مانده بودی هرچند این جمله ی ((تو)) دو دلیل دارد یا سواد خواندن و نوشتن را در دل مادرت یادگرفتی یا معلم و پدر مادرت ادب و انسانیت یادت ندادند توهین به معلم توهین به فرهنگ و انسانیت است
  • IR ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
    5 0
    به جز شما کدام وزیر دیگر پرداخت‌های مالی را رسانه‌ای می‌کند؟!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس