کد خبر 1195471
تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹
گروه جهادی

طبق رسم هر ساله نوروزی، گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم و انجام فعالیت‌های جهادی لبخند رضایت را به خانواده‌های محرومین هدیه می‌دهند.

به گزارش مشرق، طبق رسم هر ساله نوروزی، گروه‌های جهادی با حضور در مناطق محروم و انجام فعالیت‌های جهادی لبخند رضایت را به خانواده‌های محرومین هدیه می‌دهند. در همین راستا امسال نیز گروه جهادی امام رضا(ع) شهرستان بشرویه با حضور در روستاهای مرزی  محروم به خدمات‌رسانی به اهالی محروم و مرزنشین این مناطق پرداختند.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: حرف بچه‌های جهادی از روی شکم سیری نیست!

مسئول گروه جهادی امام رضا(ع) هدف از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مرزی درح را، محرومیت‌زدایی عنوان کرد و گفت: گروه جهادی امام رضا(ع) شهرستان بشرویه از ۲۷ اسفند با حضور ۱۲۰ نفر، کار جهادی خود را به منظور رفع چهره محرومیت آغاز کرده است

حجت‌الاسلام علی دومیری افزود: از  ۱۲۰ نفر جهادگر حاضر در منطقه، ۲۰نفر خانم هستند که به صورت جهادی، مشغول فعالیت‌های فرهنگی نظیر آموزش احکام و قرآن و نیز فعالیت‌های آموزشی و علمی برای دانش‌آموزان روستا هستند.

نوروز متفاوت جهادگران بشرویه در روستاهای مرزی

وی فلسفه کار جهادی را نزدیک‌تر شدن به عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی دانست و افزود:گروه‌های جهادی با کاری که انجام می‌دهند چهره محرومیت را از مناطق مستضعف و فقیرنشین می‌زدایند و از طرفی با آموزش‌های مختلف، نوعی توانمندسازی در بین مردم به‌وجود می‌آورند تا محرومین روی پای خود بایستند که همه این اقدامات سبب خواهد شد که عدالت اجتماعی به معنای واقعی کلمه تحقق پیدا کند.

نوروز متفاوت جهادگران بشرویه در روستاهای مرزی

مسئول گروه جهادی امام رضا(ع) بیان داشت: در اردوی جهادی امسال، ۱۵خانواده با همسر و فرزندان خود در این اردو حضور پیدا کردند که جوان‌ترین آنان هشت سال و مسن‌ترین آنان ۵۰ سال سن دارد.

دومیری با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های این گروه جهادی در منطقه مرزی گفت: گروه جهادی امام رضا(ع) تاکنون ده‌ها خانه را مرمت و تعدادی حمام و سرویس بهداشتی ساخته است که این فعالیت‌ها تا ۹ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: گاز کشی،گچ‌کاری، دیوارکشی، کار علمی و آموزشی و فرهنگی از دیگر اقدامات صورت گرفته  این گروه جهادی در منطقه مرزی درح می‌باشد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    6 2
    اینا ایران رو می سازن نه ذلت پذیرهای مذاکره! طلب
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۲
    1 0
    خدا خیرشون بده. ولی بشروئیه تا مرز 500 کیلومتر فاصله شه...
    • مهدی IR ۰۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۳
      0 0
      فکرکنم گفت گروه جهادی ازشهر بشرویه به مناطق مرزی رفتن یه بار دیگه بادقت بخوانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس