به گزارش مشرق، محمد سرشار، مدیر شبکه پویا در کانال تلگرامی خود نوشت: فیلیمو هزینه اشتراکش را بازهم افزایش داد و اشتراک شش ماهه را به بیش از ۴۱۵ هزار تومان رساند. هزینه همین اشتراک در پایان سال ۱۳۹۸، ۱۱۰ هزار تومان بود. یعنی فیلیمو در عرض یک سال، ۲۷۷ درصد خدماتش را گرانتر کرده.
از سوی دیگر بر اساس همین گرانی سرسامآور، درآمد فیلیمو در سال هزار و چهارصد دستکم ۱۰۵۰ میلیارد تومان خواهد بود.
این پیشبینی، "کمینه" درآمد فیلیموست چون درآمد آگهیها به آن افزوده نشده و بر این فرضها استوار است که تعداد مشترکان فیلمیو، هزینه مصرف اینترنت و میزان تماشای فیلیمو توسط هر کاربر افزایش نخواهد یافت.
حالا قصه پرغصه گرانیهای افسارگسیخته، از بازارها به فضای مجازی کشیده شده و این گرانفروشی را باید به فهرست بلند ولنگاری در فضای مجازی افزود.
*بازنشر مطالب شبکههای اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکهها منتشر میشود.