کد خبر 1198840
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲
سرپرست نفت آبادان: انتظار داشتیم در فدراسیون جدید جریان‌ها به سود 2 تیم خاص نباشد/ چرا ما در شهرهای قرمز بازی کردیم؟

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان گفت: انتظار داشتیم جریانی که هر سال برای دو تیم خاص اتفاق می‌افتد با آمدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال تکرار نشود.

به گزارش مشرق، علی فیروزی درباره تعویق دیدار نفت آبادان مقابل استقلال در هفته بیستم لیگ برتر اظهار داشت: در این مورد با مدیر باشگاه صحبت کرده‌ایم و قرار شد به فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درباره دلایل لغو بازی نامه بزنند. انتظار داشتیم جریانی که هر سال برای دو تیم خاص اتفاق می‌افتد با آمدن رئیس جدید فدراسیون فوتبال و با توجه به صحبت‌های زیادی که درباره تضییع نشدن حق هیچ تیمی انجام می‌شود تکرار نشود.مسئولان جدید فدراسیون ادعا می‌کردند بازی‌ها طبق تاریخ برگزار خواهد شد و هیچ مسابقه‌ای لغو نمی‌شود اما متأسفانه با این اقدام بار دیگر چنین اقدامی تکرار و بازی صنعت نفت مقابل استقلال لغو شد.

وی افزود: اگر به ما می‌گفتند دلیل لغو بازی نفت آبادان مقابل استقلال این است که حریف ما به عنوان نماینده ایران می‌خواهد در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند این موضوع را می‌پذیرفتیم زیرا در این رقابت‌ها بحث فوتبال ایران مطرح است اما وقتی دوستان برای لغو بازی بحث کرونا را مطرح می‌کنند باید به وضعیت دو تیم نگاهی بیندازند.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان خاطرنشان کرد: همه می‌دانند چند نفر از بازیکنان استقلال به کرونا مبتلا شدند. در سوی مقابل هم نگاهی به تیم صنعت نفت اندازید. حتی یک نمونه از تست کرونای بازیکنان ما مثبت اعلام نشده است. اگر در آبادان شرایط کرونایی وجود دارد این موضوع در تهران هم است. یک نمونه را مثال می‌زنم. تیم ما در شرایطی برای دیدار با نساجی به مازندران رفت که وضعیت این استان قرمز بود اما برای احترام به تمام تیم‌ها و برنامه سازمان لیگ در تاریخ مقرر به قائم‌شهر رفته و بازی خود را برگزار کردیم.

فیروزی اضافه کرد: نمونه دیگر دیدار نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک است. برای آن بازی درخواست کردیم ساعت مسابقه از 17:30 به 15:30 تغییر کند تا صنعت نفت به پرواز برسد اما این کار را برای تیم ما انجام ندادند و مجبور شدیم یک روز اضافه در این شهر بمانیم اما اکنون خیلی راحت دیدار نفت آبادان مقابل استقلال را لغو کردند.

وی ادامه داد: اگر بحث حضور نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا را مطرح می‌کردند وظیفه داشتیم در راستای منافع ملی این موضوع را قبول کنیم اما وقتی بحث کرونا پیش می‌آید باید بگوییم شرایط تهران هم به همین شکل است. کرونایی شدن بازیکنان استقلال دلیل محکمی است که تهران هم از این لحاظ وضعیت خوبی ندارد. تیم ما در طول ایام نوروز  آبادان تمرین کرد اما یک نمونه مثبت هم نداشت.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان افزود: برای این مسابقه برنامه‌ریزی خاصی داشته و تدارک زیادی دیده بودیم. کادر فنی و عوامل باشگاه برنامه‌های زیادی داشتند اما صبح امروز متوجه شدیم دیدار ما مقابل استقلال لغو شده است. این امر در روند بازی فردا صنعت نفت هم تأثیرگذار خواهد بود. دوستان تصور می‌کنند لغو بازی مقابل استقلال در روند تیم نفت برای دیدار با ذوب‌آهن تأثیرگذار نیست اما واقعیت این نیست.

فیروزی تصریح کرد: اکنون بازیکن ما به فکر می‌رود و با خود می‌گوید حالا که بازی با استقلال لغو شده آیا می‌توانم به مرخصی بروم و سایر مسائل را در ذهن خود تجسم می‌کند. به همین دلیل تمرکز لازم را برای دیدار با ذوب‌آهن از دست می‌دهد. چه کسی جواب این مسائل را می‌دهد و پاسخگوی بی برنامه‌گی فدراسیون فوتبال است؟

وی ادامه داد: دوستان فقط تصور می‌کنند بازی را به تعویق انداخته و همه چیز تمام شد. ما در بحث منافع ملی و اینکه استقلال نماینده فوتبال ایران است سر تعظیم فرود می‌آوریم اما دوستان نگویند مسأله کرونا است. چگونه صنعت نفت در شهرهای قرمز بازی می‌کند اما استقلال نباید این کار را انجام بدهد.

سرپرست تیم صنعت نفت آبادان درباره اینکه آیا این باشگاه نامه اعتراضی خود را به سازمان لیگ ارسال کرده توضیح داد: قرار است مدیر باشگاه ما نامه‌ای به سازمان لیگ ارسال کند و از آنها بخواهد درباره دلیل لغو مسابقه توضیح بدهند. بیشتر شهرها از لحاظ کرونا شرایط قرمز دارند. سوال ما این است چرا در شهرهای دیگر مسابقه لغو نمی‌شود؟

فیروزی درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از مسابقه با ذوب‌آهن عنوان کرد: تیم ما شرایط خوبی دارد. باید از مسؤولان باشگاه مردمی سپاهان اصفهان هم تشکر کنم که برای ما سنگ تمام گذاشتند محمدرضا ساکت و تعدادی از مسئولان باشگاه سپاهان در این باشگاه ماندند تا امور تیم ما به خوبی طی شود. مربیان و بازیکنان سپاهان هم حرکت خوبی انجام داده و با حضور در محل تمرین صنعت نفت به تیم ما سال نو را تبریک گفتند.

وی تصریح کرد: آنها حرکت خیلی خوبی را انجام دادند و امیدوارم سایر باشگاه‌ها هم در همین مسیر حرکت کنند. این مسائل در فوتبال می‌ماند، حرکت حرفه‌ای و زیبایی را شاهد بودیم و به نمایندگی از باشگاه نفت آبادان  از مسئولان باشگاه و مدیریت محترم سپاهان تشکر می‌کنم.

فیروزی درباره نفرات غایب نفت آبادان مقابل ذوب‌آهن توضیح داد:حسن بیت سعید مصدوم است و محمد لامی‌نژاد را هم به دلیل نرسیدن به آمادگی در اختیار نداریم. تیم‌مان کامل نیست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۳
    2 0
    فوتبال ایرانی
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۴
    0 0
    پرسپولیس تو همین شرایط قبل عید اومد و با نفت مسجد سلیمان بازی کرد ، بیخود ربطش ندین به همه تیما و باید پرسید تیم سپاهان که تو استان شما بازی نداشت تو اون شرایط قرمز اونجا چیکار داشت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس