کد خبر 1200050
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در کانال تلگرامی خود نوشت: عضو کمیته رسانه دفتر رئیس جمهور و سردبیر خبرگزاری دولتی خبر آن لاین گفته "رئیسی می‌خواهد بیاید اما شاید پشیمان شود. اگر کاهش مشارکت مردم در انتخابات جدی باشد، چه بسا آقای رئیسی هم حاضر نباشد رئیس جمهوری با 10 میلیون رأی باشد".

آقای رئیسی در انتخابات چهار سال قبل که کلی دروغ و ترور شخصیت متوجهش بود، 16 میلیون رای کسب کرد. حالا که کارنامه درخشانی در قوه قضائیه برجای گذاشته، گریبان مفسدان بزرگ از جناح های مختلف را گرفته و صد ها واحد تولیدی معطل یا غارت شده را احیا کرده، چگونه ممکن است رایش 10 میلیون باشد؟!

کسی که چند سال است با عنوان قلابی "ما اصولگرا ها"، پادویی ائتلاف اشرافی "اعتدال و اصلاحات را می کند و نیروهای انقلابی را می کوبد، این بار هم به خاکی زده تا رد گم کند.

او بهتر از هر کس می داند که آقای رئیسی جزو محبوب ترین شخصیت ها در نظرسنجی های دولتی است و این محبوبیت در دو سال اخیر رو به افزایش بوده؛ همان نظرسنجی هایی که نشان می دهد مقبولیت آقای روحانی به زیر هفت درصد سقوط کرده است.

پادو های اتاق عملیات روانی دولت، چهار سال پیش گفتند اگر رئیسی بیاید، دلار پنج هزار تومان می شود. اما سوء مدیریت و فرصت سوزی روحانی، قیمت دلار را شش برابر کرد. پادوها این بار هم به صف شده اند؛ اما با دست رو شده پیش مردم.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
    19 2
    چرا سرنوشت کشور رو باید سپرد به رای مردمی که کل سواد سیاسی اجتماعی شون بالا پایین کردن ۲ تا صفحه ی تلگرام و اینستا و غیره ست؟ مردمی که با یه جیغ سلبریتی میشن رقاصه ی برجام؟ چرا؟
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      11 1
      برای همینه که در اسلام که دین عقلانیت است، جمهوری و دموکراسی معنی نداره و فقط حکم عقل و شرع در انتخاب اصلح نقش داره. نه رای هر کس و ناکسی
    • IR ۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۶
      7 1
      موافقم. بساط مزخرف ریاست جمهوری باید برداشته بشه..
    • بنده خدا IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
      2 0
      موافقم. اللهم عجل لولیک الفرج تا با ظهورش بساط این دموکراسی مزخرف و دیکتاتوری احزاب در جهان تموم بشه و عقل کل و وحی خالص بر جهان حکومت کنه
    • IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      0 0
      لنگه کفش کهنه در بیابان نعمتی است بزرگوار هیچ کس مخالف این نیست که بهترین شخص برای حکومت را خدا تعیین می‌کنه ولی در شرایط غیبت برای داشتن حکومت دینی راهی جز این شیوه دموکراسی نیست
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    10 0
    دموکراسی بزرگترین دروغ تاریخ بشریت است.
  • مهدی درخشانی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۱۷
    0 2
    جمهوریت مضخرفه؟ اگه مضخرفه پس چرا امام خمینی تاکیید داشتند که جمهوری اسلامی باشد و فرمودند میزان رای ملت است؟ مردم سالاری در کنار دین سالاری باید باشد لطفا حرف بیخودی نزن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس