حمیدرضا ترقی

عضو حزب مؤتلفه اسلامی عنوان کرد: برخی از اصولگرایان لاریحانی را قبول دارند و او قطعا در این طیف حمایت دارد.

به گزارش مشرق؛ عضو موتلفه اسلامی در رابطه با آرایش سیاسی کشور در انتخابات  گفت: آرایش سیاسی که الان در کشور شکل گرفته در طیف نیروهای اصولگرا و انقلابی، به دو شورای ائتلاف و وحدت شکل داده شده که محوریت آنها با روحانیت است و رویکرد آن، چند حزب و تشکل های مردمی و فرهنگی هستند. این دو ظرفیت تقریبا توانسته اند همه ظرفیت های موجود در کشور را با سازماندهی و همراهی جذب کنند.

حمیدرضا ترقی افزود: تلاش می شود این دو ظرفیت به هم متصل شود و به صورت هم افزا بتوانند در انتخابات ریاست جمهوری موضع مشترکی اتخاذ کنند. موتلفه در هر دو این تشکل ها و ائتلاف ها حضور دارد و طبیعتا چون در تشکل وحدت احزاب پررنگ تر است، موتلفه آنجا هم در شکل حزبی و تشکیلاتی حضور پر رنگی دارد. ائتلاف هم برای انتقال دیدگاه های خود حضور دارد تا بیشتر زمینه وحدت و انسجام بین این دو را فراهم کند.

ترقی تاکید کرد که قطعا کاندیدا موتلفه کاندیدا اجماع دو شورا خواهد بود. هر دو به اجماع می رسند و موتلفه آن شخص را حمایت خواهد کرد موتلفه اصراری بر کاندیدا درون حزبی ندارد و فقط پیشنهاداتی مطرح شده است. در حال حاضر همه خود را آماده و دیدگاه های خود را برای حل مشکلت بیان می کنند و برنامه ارائه می دهند. در شورای ائتلاف با این نامزدها تعامل می شود تا ببینیم می شود جز آقای رییسی بر فرد دیگری توافق کرد یا نه البته این مرحله به تازگی شروع شده است.

ترقی در رابطه با طیف های موجود اصولگرا برای رقابت های انتخاباتی افزود: در نظرسنجی های درون جامعه می بینیم بیش از ۵۰ تا ۶۰ درصد مردم تفاوتی بین کاندیدا نظامی و غیر نظامی نمی بینند و ملاک آنها شاخص های دیگری است که شاید در نظامی و غیر نظامی وجود داشته باشد. بنابراین باید به این نکته توجه کرد که داشتن کارآمدی و توانمندی و حل مشکلات مردم و داشتن روحیه جهادی که مقام معظم رهبری بر آن تکیه کردند اهمیت دارد و درصدی مسائل جناحی و جریانی ملاک رای دادن است. از این رو تکیه بر نامزد نظامی و غیر نظامی در داخل جامعه مورد تاکید نیست.

او در پایان با اشاره به کاندیداتوری علی لاریجانی اظهار کرد: برخی از اصولگرایان لاریجانی را قبول دارند و او قطعا در این طیف حمایت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    9 0
    اصولگرا هم بدتر از شما، مردم فقط محاکمه میخانننننننننننننننننن
    • علیرضا IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      4 0
      کی گفته اصلا این آقای اتوکشیده اصولگراست . در سال 71 بر اساس طرح حجاریان جریان چپ و راست دروغین ایجاد و به نوعی برای این آقا وبرخی از هم حزبیهاش مسئولیت مدیریت برخی از بخشهای جناح راست سنتی تعریف شد.
    • IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      5 0
      حزب موتلفه از کی تاحالا شده اصولگرا؟ تخم دوزرده واسه انقلاب گذاشتید ؟ یادمون نمیره سال ۹۶ میرسلیم بنفع رئیسی کنار نرفت. دروغای همین میرسلیم راجع به قالیباف که میرلوحی قبلا ادعا کرده بود و با مشخص شدن کذب بودن حرفاش شلاق خورد رو از یاد نمیبریم. همین ترقی بزرگترین اتهامات رو به سعید محمد زد. ارزش پوتین پای سعید محمد که باهاش تو سیل آق قلا و خوزستان و ... میره به مردم خدمت میکنه از کل کارنامه سیاسی شما بیشتره. کجا شما موتلفه ای ها قدم مثبت در جناح اصولگرایی برداشتید؟ افشاگری های میرسلیم درباره اوایل انقلاب خوراک رسانه های بیگانه شده بود.
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    20 1
    اصولگرایی که از علی لاریجانی حمایت کند بر ضد منافع مردم و کشور است چون علی لاریجانی یعنی ادامه راه خسارت محض دولت روحانی و تفکر وابستگی به غرب
  • عباس DE ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    9 0
    اقایون اصول گرا یه خورده اصولی تر گرا بدهید
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    16 1
    لاریجانی 2تا رای میاره کمکی ک او ب گسترش نفوذ اصلاحات در دوره ریاستش در مجلس،کرده امریکا نتونسته انجام بده
  • هموطن IR ۰۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    7 0
    خاک بر سر سیاسی کاران اصولگرا ....لاریجانی ...افای ۲۰ دقیقه ایی .....خاککککککک
  • حسن IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    5 0
    امان از دست پدر خوانده های نظریه پرداز با با جان علی لاریجانی همان حسن روحانی است
  • حمید IR ۰۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    3 0
    هر کسی که حمایت از علی لاریجانی بکنه انقلابی نیست ، حتی اصولگرا هم نیست و خواهشا جل و پلاسشو برداره و از این دو اردوگاه بزنه بیرون . به همین زبون روزه قسم
  • SE ۰۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    رفسنجانی پاس میده خاتمی. خاتمی پاس میده احمدی نژاد. احمدی نژاد سانتر میکنه واسه روحانی و روحانی با یک استپ قشنگ توپ رو آماده میکنه واسه لاریجانی و حالا لاریجانی شوت گوووووووول. میبینید چه همکاری خوبی با هم دارند همه شون؟ مردم! اقای جلیلی رو دریابید! ایشون تیم قوی از جوانان متخصص و متعهد و پای کار رو با برنامه از سالها پیش آماده کرده و ایشالا سردار محمد هم بپیونده که این روند پاسکاری لیبرال ها و سکولارها به هم دیگر رو برای همیشه قطع کنیم.
  • IR ۰۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    3 0
    عامو چی میگین... مشتی پیر و پاتال توی دهه ی چهل و پنجاه گیر کرده... همون اول انقلاب هم کسی به شما اهمیت نمی داد الان که کسی تره هم برای شما خورد نمی کنه
  • شریف زاده IR ۰۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    1 0
    اصلا کی شما را قبول دارد. شما همون به ج م و د فکری تان برسید
  • SE ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    5 1
    رای ما سعید محمد است
  • جواد IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    2 1
    تو دیگه حرف نزن لطفا" اصولسوار.......
  • وطن پرست DE ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    4 3
    اصولگرا و اصلاحلب دیگه تموم ماجرا. ما دنبال دولت انقلابی هستیم. شما اجماع کن ولی مردم جواب اقای لاریجانی رو تو حرم حضرت معصومه دادند.
    • DE ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
      1 0
      اصولگرا و اصلاحلب دیگه تموم ماجرا خخخخ تارنما شده حداقل کارگزاران را هم مینوشتی خیلی 3 کردی بابا . برای اصلاحات مالی کردن اصولگراها بایستی منطقی دلیل بیاری نه شعر بخونی داداچ
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
    3 0
    وقتی با بی تقوایی آبروی دکتر محمد را ببری خیلی دور از انتظار نیست که از لاریجانی حمایت کنی فاعتبروا یا اولی الابصار
    • IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۵
      1 0
      یکنفر حرف از قسط و عدالت نمیزنه ....... والا. امثال لاریجانی وترقی امثالهم. بازم بازار ازاد ازاد راه میاندازن
  • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    اینسری فقط سعید محمد
  • سوخته IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    0 0
    به نظر من فقد انقلابی پیرو ولایت . این احزاب اصولگرا - اصلاحات - کارگزاران - بهاری - ووووووو همه شان بدنبال ریاست و جیب خودشان هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس