مستند لشگر فاطمی

مستند «لشکر زینبی» که روایتی از تصاویر منتشرنشده‌ی دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب است، پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ساعت ۲۰:۱۰ از حساب‌های KHAMENEI.IR و شبکه‌ اول سیما منتشر می‌شود.

به گزارش مشرق، مستند «لشکر زینبی» پنجشنبه ۲۶ فروردین ساعت ۲۰:۱۰ منتشر می‌شود. مستند «لشکر زینبی» که روایتی از تصاویر منتشرنشده‌ی دیدار خانواده‌های شهدای مدافع حرم با رهبر معظم انقلاب است، پنج‌شنبه ۲۶ فروردین ساعت ۲۰:۱۰ از حساب‌های KHAMENEI.IR و شبکه‌ی اول سیما منتشر می‌شود.

همچنین این مستند در روز جمعه ۲۷ فروردین ساعت ۲۱:۱۰ از شبکه‌ی پنج سیما و روز شنبه ۲۸ فروردین ساعت ۲۱ از شبکه‌ی مستند پخش خواهد شد.این مستند به همت مؤسسه پژوهشی- فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای) و به کارگردانی محسن اردستانی تهیه و تولید شده است.مستند  لشکر زینبی اولین قسمت از مجموعه «این ستاره‌ها» است که قصد دارد به مرور، گوشه‌ای از جلسات و ارتباط همیشگی رهبر معظم انقلاب با خانواده معزز شهدا را به نمایش درآورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمد احمدی IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۶
    1 0
    سلام وعرض ادب خدمت اقا وسرورم سید علی.خواهشمند بیشتر از این برنامه از رهبر ما داشته باشید تا ما بیشتر جان فدای ایشان بشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس