لاری نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز بیست وهشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۳۱۲ مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شدند

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری ظهر امروز در ارتباط با وضعیت ابتلای کرونا در کشور اظهار کرد: از دیروز تا امروز بیست و هشتم فروردین ۱۴۰۰ بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۱ هزار و ۳۱۲ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی و بستری شدند.
وی با بیان این‌که مجموع بیماران کووید-۱۹ در کشور به ۲ میلیون و ۲۱۵ هزار ۴۴۵ نفر رسید، افزود: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۱۹ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۶۶ هزار و ۳۲۷ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به این‌که خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۷۲ هزار و ۶۸۸ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، گفت: ۴ هزار و ۶۹۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

لاری گفت: تاکنون ۱۴ میلیون و ۲۷۷ هزار و ۷۸۲ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

وی درباره مجموع واکسن‌های تزریق شده نیز عنوان کرد: در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل‌ها ۴۹۸ هزار و ۴۸۷ دوز واکسن تزریق شده است که از این تعداد ۳۷۶ هزار و ۶۸۴ واکسن در دوز اول و ۱۲۱ هزارو ۸۰۳ واکسن در دوز دوم تزریق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    1 0
    این آمار بالا رفته که بگن واکسن به هر قیمت وارد بشه دلالان وابسته به دولت تو این روزهای پایانی منتفع بشن
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    2 0
    با یه گل بهار نمیشه. یه روز اومده پایین دلیل نمیشه روزهای دیگه هم کاهشی باشه. مردم برای جون خودتون و خانوادتون هم که شده رعایت کنید
  • m.a IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    3 3
    می خواستم بنوبه خودم از تمام حامیان دکتر روحانی و خود دکتر روحانی تشکر کنم!
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 1
    حالا دوتا دونه کمتر شده ینی کاهش!؟
  • IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    1 0
    روند کاهشش کو؟
  • توجه توجه US ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    0 0
    طبق آخرین تحقیقات دانشمندان معروف جهان و ایران ، عامل شیوع پیک چهارم کرونا در ایران ، ویروس انگلیسی نبوده ، بلکه ...
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    1 0
    در یکی از شهرهای خوزستان پاک بانان و ماموران شهرداری که آماده واکسیناسیون بودند با مشاهده واکسن استرازنیکا انگلیس از زدن واکسن منصرف شدند و ٩١ هزار دوز واکسن روی دست مسئولان بهداشت آن شهر مانده و آماده برگشت به تهران است. درود خدا بر پاکبانان و ماموران شهرداری آن شهر و لعنت خدا بر مسئولانی که با وجود ممنوعیت این واکسن از طرف رهبری عزیزمان، اما هنوز برای استرازنیکا تبلیغ کرده و چنین واکسنی را برای استان خورستان که خود زخم دیده ی بی تدبیری ها و بی مسئولیت هاست می برند. ما مردم فهیم خوزستان واکسن خارجی نمی زنیم. ختم کلام.
  • خواهش وتمنا IR ۲۱:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۸
    1 1
    خواهش وتمنا داروی آقای تبریزیان که از هلیله وشکر قرمزترکیب شده هیچ ضرری ندارند چرا تجویز نمی کنید والله این ترکیب هیچ ضرری برای احدی ندارد می میریم بالاتر از سیاهی رنگی نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس