کرونا نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۳ هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ و جانباختن 274 بیمار دیگر در 24 ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش مشرق، سیما سادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۲۳ فروردین ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳ هزار و ۳۱۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۸۸۴ نفر از آنها بستری شدند.

 وی ادامه داد:مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۹۳ هزار و ۴۵۲ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴ هزار و ۷۶۴ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون یک میلیون و ۷۲۰ هزار و  ۸۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

نمکی ابراز داشت: چهار هزار و ۴۴۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۱۳ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۱۶۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

 وی تصریح کرد:در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت متذکر شد:همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    3 2
    خدایا خودت بهمون رحم کن. مسافرای بی وجدان ببینید چه به روزمون آوردید. اون دنیا قطعا باید جواب پس بدید
    • علی IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۴
      0 0
      چشمت روشن اقای روحانی. حالا جواب این همه کشته و داغدار را کی باید بدهد؟ چرا از قدرتی که داشتید استفاده نکردید تا راهها را ببندید؟ البته میخواهید که تعدادی مردم ساده لوح بگویند چقدر اقای روحانی ادم خوبی هست نگذاشت توی تعطیلات عید به مردم بد بگذرد و بعد دوباره به همین جماعت فاسد و خوارج زمانه رای بدهند؟
  • داریوش IR ۲۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 3
    درود واکسن قراره دم بکشه تا بهار سال دیگه آماده می شود نوش دارو بعد مرگ سهراب ها
  • IR ۲۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۳
    2 0
    همین که علائم سرماخوردگی در خود احساس کردید بلافاصله شربت آبلیمو و عسل بخورید بلافاصله علائم از بین می‌رود. بطور کلی صبح ناشتا وشب موقع خواب شربت آبلیمو و عسل بهترین پیشگیری و درمان سرماخوردگی وکرونا ست تجربه ثابت شده است. اللهم اشف کل مریض بحق الحسین علیه السلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس