کد خبر 1204971
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۰
رئیس شبکه بهداشت علی‌آبادکتول عزل شد

رئیس شبکه بهداشت علی‌آبادکتول در پی بروز تخلف در تزریق سهمیه واکسن پاکبان‌های شهرداری علی‌آباد به تعدادی از مدیران شهرداری و مدیرعامل شرکت پیمانکاری و همسرش از سمتش برکنار شد.

به گزارش مشرق، رئیس شبکه بهداشت علی‌آبادکتول در پی بروز تخلف در تزریق سهمیه واکسن پاکبان‌های شهرداری علی‌آبادکتول به تعدادی از مدیران شهرداری و مدیرعامل شرکت پیمانکاری و همسرش از سمتش برکنار شد.

تاج‌بردی نظری با حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از این سمت برکنار شد و استاندار گلستان نیز دستور رسیدگی و برخورد لازم با فرد متخلف در بدنه مدیریتی شهرداری علی‌آبادکتول را نیز صادر کرد.

روزهای گذشته عملیات تزریق واکسن به پاکبانان شهرداری علی‌آبادکتول در استان گلستان اجرا شد.

در شرایطی که بیش از ۴۵ نفر تعداد پاکبانان شهرداری این شهر است و تنها ۲۴ واکسن به این شهرداری تعلق گرفته، دو نفر از مدیران شهرداری این شهر، مدیرعامل شرکت طرف قرارداد شهرداری و همسرش به‌جای پاکبانان این واکسن را تزریق کرده‌اند.

این در شرایطی است که براساس اولویت‌بندی انجام شده و تاکید ستاد ملی مقابله با کرونا و وزارت بهداشت، واکسن‌های اختصاص داده شده باید براساس اولویت و به افراد جامعه هدف مشخص تزریق شود و هیچ فردی در هیچ جایگاهی مجاز به تزریق واکسن خارج از اولویت مشخص شده نیست.

چنین اقدام مشابهی روز گذشته در شهرداری آبادان نیز رخ داد که با واکنش‌های تند مختلفی از سوی مردم، مدیران و مسوولان روبرو شد تا آنکه در آخرین واکنش، «سعید نمکی» وزیر بهداشت دستور عزل رئیس شبکه بهداشت و افراد مطلع و مقصر در کوتاهی نظارت بر این امر در دانشگاه علوم پزشکی آن استان را صادر و خواستار برخورد قانونی و معرفی افراد خاطی به مراجع ذیصلاح شد.

این اتفاقات در شرایطی رخ می‌دهد که کشور در تنگنای شدید واردات واکسن قرار دارد و بسیاری از افرادی که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم هستند در مقابل خطر بالای ابتلا به ویروس کرونا قرار دارند و کشور در تلاش است بتواند با تعیین اولویت‌بندی به افراد پرخطر واکسن را تزریق کرده و جامعه را در شرایط نسبتا ایمن قرار دهد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    3 0
    شرکت طرف قرارداد شهرداری باید قراردادش لغو بشه
  • IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    3 0
    شما چه ساده اید. هم ایشان هم مسئولان آبادان و اهواز می دانند ممکن است در ظاهر از کار برکنار شوند ولی مثل استانداران گلستان و خوزستان به جای بهتری منتقل می شوند اگر هم کمی آبرو ریزی شد به زدن واکسن ( شاید نوبت خودشان چند ماه طول بکشد) به خیال خودشان می ارزید. تا وقتی چنین خطاهایی جزای مناسب نداشته باشد یا افراد خداترس و باتقوا سر کار نباشد حتما باز هم تکرار خواهد شد
  • حسن با تعصب NL ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    1 0
    نوش جونش. مملکت هر طرفش رو نگاه میکنی همین وضعه. این بدبخت رو گیر انداختین؟
  • IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    2 0
    مناف هاشمي استاندار گلستان كه در سيل ٩٨ترك محل خدمت كرده بود با حكم جهانگيري عزل شد!!! شش ماه بعد خيلي زير پوستي و خزنده سر از شهرداري تهران دراورد و شد معاون جناب شهردار هر روز هم با وقاحت با رسانه ها مصاحبه دارد!!!!! عزل يعني بركناري يعني اخراج يعني خلع يد!! اين بازي ها فقط قلب ملت را اتش ميزند!!در دولت بنفش هرچه نا لايق تر محفوظ تر و ايمن تر و ارجمندتر!!!
  • علی IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    پس ایشون هم قراره مقام بالاتری بگیره مثل استاندار گلستان رفته شهردار تهران شده
  • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    شیرازهم متاسفانه این اتفاق افتاده.. مسولان شهرداری بالباس مبدل پاکبانی واکسن راتزریق کردن وینفرشورای شهرکه خودم. شخصاازنزدیک میشناسمشون.. رسیدگی کنیدلطفا. ایناکه اینجور روز روشن ازحق پاکبانهانمیگذرندایابراحتی فسادنمیکنن؟؟؟
  • سید حسن IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    متاسفانه بی لیاقت ها فرمان بعضی از ادارات را بدست گرفته اند و حتی طرف باز نشست شده ولی هنوز مشغول بکاره !! چرا ؟ چون منافع دولت به جیب آنها میشود توسط افراد سود جو !!!!
  • علی آباد کتول IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۲۹
    0 0
    واکسن از حالت پلمپ خارج کردن و برای اینکه فاسد نشه، باید استفاده میکردن برای اخراج رییس بهداشت هم از قبل منتظر همچین بهانه ای بودن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس