ماجرای ویدیو درگیری فیزیکی در بیمارستان بزرگ دزفول چه بود؟

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول ضمن شفاف‌سازی در مورد کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، درگیری کادر درمان را با حراست بیمارستان بزرگ دزفول تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، صبح امروز جمعه فیلمی از درگیری حراست بیمارستان دزفول با یک مرد که لباس گان به تن دارد، به طور گسترده در فضای مجازی منتشر شد.

برخی رسانه‌ها اعلام کردند که فرد ارسال‌کننده این فیلم مدعی شده فردی که گان به تن دارد، از کادر درمان بیمارستان بزرگ دزفول است که نسبت به تزریق واکسن به یکی از مسئولان ارشد شهرستان اعتراض داشت و به همین منظور حراست بیمارستان با وی درگیر شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول به شدت ارتباط این کلیپ را با کادر درمان و واکسن رد کرد.

فریدون جعفریان فر با بیان اینکه به هیچ وجه فرد مجهز به لباس گان پرستار و یا از کادر درمان بیمارستان نیست، افزود: این فیلم مربوط به درگیری یکی از همراهان بیماران بستری کرونایی در بیمارستان بزرگ دزفول بود که قصد ورود غیرمجاز را به بخش بیماران کرونایی داشت اما حراست بیمارستان در راستای حفظ سلامت آن فرد و جلوگیری از انتشار بیماری، از ورود وی ممانعت به عمل آورده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی دزفول با اشاره به شناسایی فیلم‌بردار این ماجرا، عنوان کرد: همه مستندات نزد پلیس مستقر در بیمارستان موجود و پیگرد قانونی دروغ‌پردازان این موضوع توسط مراجع قضائی و انتظامی در حال انجام است.

روند ابتلاء به کرونا در دزفول بشدت بالاست و ظرفیت بیمارستان این شهرستان برای پذیرش بیماران تکمیل شده است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۳
    11 0
    وقتی شهردار و کارمند شهرداری خودش رو پاکبان جا میزنن تا واکسن بزنه، با این همه افتخاراتی که ما ازدولت فخیمه سراغ داریم، به شدت محتمل هست که واکسن رو برای مسئول شهری برده باشین. بهش بگید روحانی واکسن رو پولی کرد، شمام که به اندازه ی کافی دارین نیاز نیست مثل ما تو صف وایسین! دیگه درد واکسن دزدیتون چیه؟ لعنت به تبعیض.
  • علی خان IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    دلیل این نوع اتفاقات را هم من میدونم ولی نمی گم ،، بگم بگم ،، نه نمی گم تا سوزان سوزان بمانید.
    • شایان IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      0 1
      نگو تا جونت دربیاد!
  • DE ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 1
    چرا اعلام نمیکنن فیلمبرداری در مراکز عمومی ممنوع هست مثل همه جای دنیا؟ حتی صحبت کردن با تلفن هم خیلی جاها باید ممنوع بشه چون توی دستگاه‌های حساس اختلال ایجاد میکنه مثل دستگاه‌های ایکس ری یا رونتگن.
    • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
      1 0
      شما بیجا کردید که ممنوع است بیمارستان یه فضای عمومی است و فیلم برداری از فضای عمومی مجازه من نمی دونم چه صیغه ای شده تا گندی در میاد سریع فیلمبردارشو می گیرن عرضه داشته باشید مشکل اصلی رو حل کنین
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۴
    1 0
    در راستای حفظ سلامت ان مادر مرده را گرفتند و کتکش زدن. کتک برای سلامتی ادمها خوبه خدا کنه یکی پیدا بشه به سلامت رئیس‌جمهور و وزیرانش کمک شایان توجهی بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس