کرونا نمایه پرستاران نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز هفتم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

به گزارش مشرق، دکتر سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت با اعلام این خبر که  تا کنون ۷۰۵ هزار و ۱۴۷ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۸۴ هزار و ۴۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۸۸۹ هزار و ۵۵۴ دُز رسید گفت: از دیروز تا امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۹۶۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۳۸۶ نفر از آنها بستری شدند.

لاری ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۳۸ هزار و ۱۹۳ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۶۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۰ هزار و ۵۳۲ نفر رسید.

لاری با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۰۷ هزار و  ۱۹۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: پنج هزار و ۲۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان این خبر که تا کنون ۱۵ میلیون و ۴۳۵ هزار و ۱۴۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است، اضافه کرد:  در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

گفتنی است، در ۲۴ ساعت گذشته، مجموعا ۶۵ هزار و ۴۴۱ دز واکسن جدید کرونا در سطح کشور توزیع شده که نشان از بهبود نسبی سرعت واکسیناسیون کرونا در ایران دارد . در مجموع تاکنون ۸۸۹ هزار و ۵۵۴ دز واکسن کرونا به ایرانیان تزریق شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • داریوش IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    2 0
    درود...... قرنطینه تنها راه مقابله است البته کلید ساز به قرنطینه اعتقاد ندارد.... واکسن هم که دم نکشیده.....خوب همدیگر را حلال کنید.....به دیار باقی خواهید شتافت
  • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    3 0
    فکری به حال استخدام پرستاران در شهرستان ها کنید. واقعا درست نیست که من نیروی تمدید طرح با دو بار درگیری کرونا همچنان با مشکل جذب مواجه باشم...
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    این رفتن سفر این حالت براشون جور سد
  • IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    1 0
    خدا می داند چند میلیون آدم باید بمیره تا یکی راه حل این بلا و مصیبت رو پیدا کنه!
  • یکی به روحانی بگه IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۷
    3 0
    استان هایی که هندی و افریقایی دارند را قرنطینه کنید تا کل کشور گرفتار نشن
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۰۸
    0 0
    یه سوال هنوز کشورهای اروپایی زنگ میزنن بهتون ازتون مشاوره بگیرن که چه جوری انقدر موفق شدید یا نه همینجوری یهو یادم افتاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس