کرونا نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را تا امروز سیزدهم اردیبهشت ماه اعلام کرد.

 به گزارش مشرق، دکتر سیماسادات لاری، سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت مبتلایان به کرونا در ایران را اعلام کرد و گفت: تا کنون یک میلیون و ۲۶ هزار و ۳۶۹ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۲۵ هزار و ۵۳۰نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱ میلیون و ۲۵۱ هزار و ۸۹۹ دُز رسید.

وی افزود: از دیروز تا امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۰ هزار و ۷۳۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳ هزار و ۹ نفر از آنها بستری شدند.

لاری اضافه کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۵۵۵ هزار و ۵۸۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۹۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۲ هزار و ۸۷۵نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون دو میلیون و چهار هزار و ۹۴۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، گفت: پنج هزار و ۴۶۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

وی افزود: تا کنون ۱۶ میلیون و ۲۴۰ هزار و ۳۴۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ناهید محسنی IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    ای خدای بزرگ همه کسانی که پروتکل های بهداشتی را رعایت می کرده اند اما با این وجود کرونا گرفته اند را شفای عاجل و کامل عنایت بفرما و کسانی که دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکرده اند و به کرونا مبتلا شده اند شفا نده برحمتک یا الرحم الراحمین
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
      0 1
      دوست عزیز نفرین در حق کسی نکن .من بیشتر از شما از این نوع ادمها ناراحت هستم . رفتم در مغازه ای پیر مردی ماسک نزده بود و من امر معرف می کنم همیشه .گفت زمین سنگین شده باید عده ای بمیرند تا سبک شود . توی دلم بر حماقتش خندیدم و با خودم گفتم مگر سنگینی ادمها روی دوش این اقا است ؟ متاسفانه کشور ما معجونی است از ادمهای خوب و ادمهای بد یگ گروه دارند صبح تا شب ریسندگی می کنند و اخر شب گروه دیگری می ایند رشته ها را از هم باز می کنند . و کسانی هم که بالا دست ما هستند فقط ادعای عقلانیت می کنند . هیچ راه ارتباطی هم نگذاشتند تا بشود با انها صحبت کرد .
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      0 2
      ای خدای بزرگ آنانی که هیچ از داروهای اسلامی و سنتی نمی گویند و تنها به تبعیت از سازمان کذایی پروتکل پروتکل می کنند اگر قابل هدایتند هدایت و گر نه شرشان را از جان و کار مردم برطرف فرما . اللّٰهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و أهلک أعدائهم و اشف مرضانا و ارحم موتانا و اغفر لنا و لوالدینا و لجمیع المؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات .
    • ناهید محسنی IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      1 0
      ای خدای بزرگ همه مرتجعین و متحجرین را که دلخوش به خرافات دینی هستند نابود بفرما
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    1 0
    در تمام دنیا رسانه ها صدای بی صدا ها هستند و مشکلات مردم را به مقامات منتقل می کنند و گاهی نیز صدای گریه و زاری مردم را به گوش مسئولین می رسانند و کسی این کار را توطئه برای بر اندازی نمی داند و می داند که بچه تا گریه نکند مادر مهربان نصف شب از خواب بلند نمی شود و دلبندش را شبر نمی دهد . این قانون طبیعت است و تا خواسته ات را بازگو نکنی کسی به فکر تو نیست و سواره از حال پیاده خبر ندارد . مقامات به فکر ینگ دنیا هستند و نظر بلند . اما در کشور ما همه چیز بر عکس شده . کشور امام علی ع که از مردم می خواست که بدون لکنت زبان حرفشان را بزنند و همیشه در میان انها بود و پنهانی و بدون محافظ و بدون ترس جان می رفت و کودکان یتیم را اطعام می کرد . مردم ما از خودشان هم می ترسند چرا که ادمهایی و رسانه هایی کاسه داغ تر از اش هستند که جای خدا نشسته و نیت افراد را تشخیص می دهند و کار نا کرده را کرده حساب می کنند و حرف نزده را زده تلقی می کنند و خلاصه اینکه گر یکی باید زدن صد می زنند و اوضاع ما این می شود که در واکسناسیون ته جدول هستیم . و انروزی که مردم هشتک خرید واکس می گذاشتند رسانه های کاسه داغ تر از اش قاضی می شدند و حکم اعدام صادر می کردند . پس چرا حالا ساکت شدند و از مردم عذر خواهی نمی کنند ؟ واکسناسیون کجاست ؟ کی دیده ؟ شاید از ما بهتران دیده باشند ما که ندیدیم مثل پارسال گفتند واکسن انفلو انزا میاد و میاد و نیامد که نیامد . گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله من . انچه البته به جایی نرسد فریاد است .
  • ناهید محسنی IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    ای خدای بزرگ همه مرتجعین و متحجرین را نابود بفرما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس