کد خبر 1211945
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
نظامیان صهیونیست به «نابلس» یورش بردند/ وقوع درگیری‌های شدید

به دنبال عملیات شهادت طلبانه فلسطینیان در شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری که به دنبال آن ۳ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شدند، صهیونیست‌ها به این شهر یورش بردند.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، سلسله اقدامات خصمانه نظامیان صهیونیست علیه فلسطینیان در اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. نظامیان صهیونیست به شهر «نابلس» واقع در کرانه باختری یورش بردند.

ببینید:

فیلم/ وحشت صهیونیست‌ها از توان موشکی ایران

بر اساس این گزارش، یورش نظامیان صهیونیست به شهر نابلس پس از آن اتفاق افتاد که یک شهروند فلسطینی دست به انجام عملیات شهادت طلبانه در این شهر زد. به دنبال عملیات مذکور ۳ نظامی صهیونیست به شدت زخمی شدند.

شاهدان عینی اعلام کردند که صهیونیست‌ها پس از یورش به شهر نابلس به شدت با فلسطینیان درگیر شدند. آنها از گلوله‌های جنگی و گاز اشک آور علیه شهروندان فلسطینی در نابلس استفاده کردند.

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به دنبال درگیری‌های مذکور شماری از فلسطینیان به شدت زخمی شدند. تعدادی دیگر از فلسطینیان نیز توسط نظامیان صهیونیست بازداشت شدند.

شب گذشته ۳ نظامی صهیونیست به دنبال عملیات شهادت طلبانه یک فلسطینی در شهر نابلس، زخمی شدند. جنبش‌های جهاد اسلامی و حماس از عملیات شهادت طلبانه در نابلس تمجید کردند. در همین راستا، جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات شهادت طلبانه در پست ایست و بازرسی زعتره در جنوب نابلس را تبریک گفت.

جهاد اسلامی با بیان اینکه عملیات قدس پیام ملت فلسطین بود، افزود که قدس خط قرمز است و اهانت به مقدسات باعث بروز خشمی بی نهایت علیه رژیم اشغالگر خواهد شد. این جنبش همچنین تاکید کرد: این عملیات نشان روشنی است بر اینکه مقاومت قادر به احیای نشاط خود در کرانه باختری است.

سخنگوی جنبش حماس نیز عملیات قهرمانانه علیه نظامیان رژیم اشغالگر در پست ایست و بازرسی زعتره را در امتداد مبارزه فلسطین علیه رژیم اشغالگر برشمرد و افزود: این عملیات پاسخی آشکار و مستقیم به حملات شهرک نشینان صهیونیست و ارتش رژیم اشغالگر علیه مقدسات ملت ما در شهر قدس است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس