کد خبر 1212628
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸
روز قدس خواب را از چشم صهیونیست‌ها ربوده است - کراپ‌شده

دبیرکل مجمع علمی ثقلین گفت: روز قدس خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربوده است و آنها را آشفته کرده و نشان می‌دهد مسلمانان براساس وعده‌های الهی به پیروزی دست خواهند یافت.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین فواد کاظم المقدادی عصر امروز در دومین کنگره بین المللی قدس شریف به فتنه انگیزی رژیم صهیونیستی در میان کشورهای اسلامی اشاره و اظهار کرد: شکست و نابودی آنها براساس آیات قرآن کریم حتمی است.

وی با بیان اینکه پس از حرکات جهادی در فلسطین، صهیونیست‌ها این گروه‌های جهادی را متفرق، محاصره و تضعیف کردند، افزود: صهیونیست‌ها به دنبال ایجاد یک هویت جعلی برای فلسطینی‌ها بودند تا جهاد و مقاومت را در میان آنها از میان برده و آنها را به سمت دیپلماسی ببرند.

دبیرکل مجمع علمی ثقلین ادامه داد: صهیونیست‌ها تلاش کردند تا مسئله فلسطین را یک مسئله عربی و نه اسلامی جلوه دهند و این توطئه آنها یک مرحله دیگر از عادی سازی روابط با کشورهای اسلامی بود.

وی با اشاره به عادی سازی روابط اسرائیل با همسایگان فلسطین و تبدیل این دولت به یک حکومت خودمختار کوچک و بی دفاع، خاطرنشان کرد: پس از این اتفاق‌های ناگوار، نور امید با پیروزی انقلاب اسلامی در میان امت‌های مسلمان درخشید.

با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شکست مستکبران و اعلام روز جهانی قدس تحول عظیمی را در منطقه ایجاد کرد، گفت: در همین راستا گروه‌های مقاومت در اوج رنج و محنت امت‌های اسلامی، در کشورهای اسلامی شکل گرفت که از جمله مهم ترین آنها حزب‌الله است که شعله مقاومت را همواره فروزان نگه داشته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس