کد خبر 1212629
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰
امارات میزبان مسابقات انتخابی جام جهانی فوتسال در آسیا شد

بازی‌های انتخابی جام جهانی فوتسال در قاره آسیا با حضور تایلند، عراق، لبنان و ویتنام به میزبانی کشور امارات برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، کنفدراسیون فوتبال آسیا برای انتخاب ۲ سهمیه جام جهانی فوتسال در این قاره تصمیم گرفت مسابقه انتخابی بین تیم‌های تایلند، عراق، لبنان و ویتنام برگزار کند. طبق قرعه کشی عراق با تایلند دیدار می‌کند و ویتنام هم به مصاف لبنان خواهد رفت. تیم ملی فوتسال عراق بعد از مشخص شدن حریفش کشور امارات را به عنوان میزبان بازی‌های خود با تایلند معرفی کرد. به همین دلیل تایلندی‌ها هم تصمیم گرفتند در صورت ادامه دار شدن شرایط کرونایی در کشورشان، در همان امارات بازی برگشت با عراق را برگزار کنند.

همچنین شنیده می‌شود تیم‌های لبنان و ویتنام هم تصمیم دارند مسابقاتشان را در امارات برگزار کنند. آن طور که رئیس کمیته فوتسال لبنان اظهار کرده است به احتمال بسیار زیاد لبنانی‌ها هر ۴ مسابقه پلی آف انتخابی جام جهانی فوتسال را در امارات برگزار خواهند کرد. پیش از این صعود تیم‌های ایران، ژاپن و ازبکستان به جام جهانی فوتسال قطعی شده بود.

مسابقات جام جهانی فوتسال در سال ۲۰۲۱، از ۲۱ شهریور تا ۱۱ مهر ماه به میزبانی لیتوانی برگزار می‌شود. در این دوره از مسابقات ۲۴ تیم حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تیمی با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس