کد خبر 1212823
تاریخ انتشار: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
فوتسال بی سروصدا با سازمان لیگ فوتبال ادغام می‌شود!

با تصمیم فدراسیون فوتبال، کمیته و سازمان لیگ فوتسال زیر نظر سازمان لیگ فوتبال می‌رود.

به گزارش مشرق، بحث ادغام فوتسال با سازمان لیگ فوتبال از چند سال پیش و در زمان ریاست مهدی تاج در فدراسیون کلید خورد. این تصمیم تغییر اساسنامه فوتسال از سوی فدراسیون بدون آنکه هیات رئیسه فوتسال در جریان باشد، کلید خورد و در دوره جدید فدراسیون فوتبال شدت گرفته است.

مسئولان فوتسال برای هماهنگی کارهای خود در سال‌های گذشته با رئیس یا دبیر کل فدراسیون جلساتی برگزار می‌کردند اما ظاهراً قرار است محل رسیدگی به درخواست‌ها و برنامه‌های آنها تغییر کند.

کریم منصوری مالک و رئیس هیات مدیره باشگاه منصوری با اعلام این خبر گفت: چیزی که برایم عجیب است این است که می‌خواهند فوتسال را زیر چتر سازمان لیگ فوتبال ببرند. چند سال پیش این طرح پیشنهاد شد و ما با آن مخالفت کردیم. اما از زمان حضور عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال همه چیز عوض شده است.

منصوری افزود: در دوره ریاست جدید فدراسیون به فوتسالی‌ها اعلام شده است هر کاری دارید با سازمان لیگ فوتبال هماهنگ کنید. قبلاً هماهنگی‌ها با دبیر و رئیس فدراسیون صورت می‌گرفت.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بهتون قول میدم تیم کنونی اومده تا در راستای فشار بر ورزش ایران منافع سعودی و غرب رو دنبال کنه، ببینید گندش کی در میاد. برنامه ها دارن برای ورزش ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس