کد خبر 1213633
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶
سوریه|تظاهرات گسترده علیه تروریست‌ها در شهر ادلب

منابع حاضر در استان ادلب گزارش دادند که عناصر تروریستی جبهه النصره صبح امروز کپسولهای حاوی گازهای سمی را از یکی از انبارهای خود در شهر ادلب به شهرک «کفریا» در شمال این استان منتقل کرده‌اند.

به گزارش مشرق، گروه تروریستی «جبهه النصره» در حال انجام تحرکات مشکوک در شمال سوریه است.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از «منابع ویژه» گزارش داد، عناصر النصره، کپسولهای حاوی گازهای سمی را از یکی از انبارهای خود در شهر ادلب به شهرک «کفریا» در شمال این استان منتقل کردند.

بیشتر بخوانید:

وقوع انفجاری مهیب در سوریه+فیلم و عکس

این منابع خبر دادند، این محموله سمی، به مدت کوتاهی، در یکی از انبارهای النصره در کفریا باقی خواهد ماند و پس از آن به یک محل دیگر در مرزهای سوریه و ترکیه منتقل خواهد شد.

این منابع به نقل از یکی از عناصر موسوم به «کلاه سفیدها» -وابسته به انگلیس- گفتند که النصره از کفریا فقط به عنوان یک ایستگاه استفاده می‌کند.

به گفته این عنصر، قرار است این کپسولها به یکی از مقرهای واقع در نزدیکی یک اردوگاه آوارگان در مرزهای ترکیه در غرب ادلب، منتقل شوند.

منابع مذکور تصریح کردند، به خاطر تدابیر شدید امنیتی، هنوز ماهیت محموله مشخص نیست و صبح امروز با یک خودرو مجهز به یخچال، از مقر النصره در ادلب منتقل شد.

عنصر کلاه سفید گفت که این محموله پنج روز پیش توسط سه تروریست از جمله یک تبعه چچنی و یک تبعه فرانسوی وارد ادلب شد و تحویل مسئول انبارهاری النصره قرار گرفت.

وی در پایان تأکید کرد، این تروریستهای خارجی صبح امروز، این محموله را مجددا از عناصر النصره تحویل گرفتند تا آن را به سمت مرزهای ترکیه انتقال دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس