کد خبر 1213663
تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۳
اردنی ها خواستار اخراج سفیر رژیم صهیونیستی شدند

مردم اردن روز جمعه همزمان با مراسم روز جهانی قدس، با حضور در راهپیمایی و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، همبستگی خود را با فلسطینیان اعلام کردند و اخراج سفیر رژیم صهیونیستی را خواستار شدند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المیادین، هزاران اردنی امروز با شرکت در راهپیمایی، از دولت اردن خواستند برای جلوگیری از قانون شکنی ها و جنایات اسرائیل به دادگاه بین المللی مراجعه کند.

اردنی ها همبستگی خود را  با اهالی منطقه شیخ جراح در قدس اعلام کردند و اتخاد تدابیر قاطع در برابر اشغالگر را خواستار شدند.

راهپیمایان ضمن در دست داشتن پلاکاردهایی، شعارهایی نیز در حمایت از مسجد الاقصی، قدس و اهالی شیخ جراح و مبارزان فلسطینی سر دادند.

محله شیخ جراح در قدس اشغالی اخیرا شاهد درگیری فلسطینیان با نظامیان رژیم صهیونیستی بود و بر اثر آن شماری کشته و زخمی شدند.

قدس اشغالی و برخی دیگر از شهرهای فلسطین طی روزهای گذشته شاهد درگیری نظامیان صهیونیست با تظاهر کنندگان و نمازگزاران فلسطینی در اعتراض به ادامه جنایات رژیم صهیونیستی بود.

پیشتر ایهود اولمرت نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی نسبت به احتمال آغاز انتفاضه جدید فلسطینیان هشدار داده بود.

اولمرت به حوادث و اعتراض‌های اخیر در قدس اشاره کرد و  گفت: این حوادث نشانه آن است که اوضاع در آستانه فروپاشی قرار دارد و ممکن است هر لحظه، بیشتر شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس