سردار نقدی: منطق شهادت، توازن قوا را بین ایران و آمریکا ایجاد کرده است - کراپ‌شده

معاون هماهنگ کننده سپاه تاکید کرد: خدمتگزاری گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس کرونا، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی این مرزوبوم رقم زد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک ۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: هر چند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد.

متن پیام سردار نقدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم الذین

جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله المحسنین

۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را به همه جهادگران عرصه خدمت و آبادانی میهن اسلامی تبریک عرض می کنم.

هر چند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد و تصویری زیبا از دلدادگی و پروردگار را پیش روی همگان مجسم ساخت.

به همه شما افتخار می کنیم و از خدای متعال می خواهیم با رفع این بلیه عالمگیر بار دیگر تمامی عرصه های خدمت را بر روی ما بگشاید و راه تقرب بیشتر به خود، با خدمتگزاری خالصانه به خلایق را برای ما هموار سازد و از او می خواهیم پرچمدار بزرگ این جهاد، رهبر بزرگوارمان را تا ظهور امام عصر علیه السلام موید و موفق و منصور بدارد.
همیشه سربلند باشید، همواره جهادی بمانید و عاقبت به خیر شوید.

سرباز کوچک ولایت و خادم جهادگران

سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس