حجت الاسلام رئیسی

رئیس قوه قضاییه گفت: اجرای سند تحول قوه قضاییه تمام بدنه دستگاه قضا را متحول می‌کند و اگر دستگاه حس تحولی نیابد در حد دستورالعمل خواهد ماند.

به گزارش مشرق، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر امروز  در دیدار با کارکنان و قضات دستگاه قضایی استان همدان اظهار داشت: ماه رمضان ماه با عظمتی است که از ظرفیت آن برای خودسازی استفاده کند از تمام لحظات آن بهره ببرد.

وی با بیان اینکه ما با شهدای استان شهید سلگی، شهید همدانی، شهیدان اسلامیان  و چیت‌سازیان آشنا بوده و سال‌های نخست انقلاب که در همدان بودم توفیق آشنایی با آن‌ها را داشتم گفت: علمای بزرگی در همدان زیسته اند مانند آیت‌الله آخوند، شهید مدنی و موسوی همدانی که آثار تربیتی آن‌ها هنوز در شهر وجود دارد.

رئیس قوه قضاییه افزود: خدمت به این مردم توفیق بزرگی برای همه ما و دستگاه قضا است پس باید برای خدمت به آن‌ها و تکریمشان صبورانه به سخنانشان گوش داد و مسائل آن‌ها را پیگیری کرد.

رئیسی با بیان اینکه  حفظ سلامت مجموعه اداری کشور استان و دستگاه قضا بسیار مهم است و باید از آن صیانت کرد گفت: تک تک افراد در حفظ این صیانت وظیفه دارند.

وی افزود: نظام ارزشیابی کارکنان و قضات بسیار پسندیده بوده پس باید قدردانی کرد و این ابتکار استان پیشگیری شود اظهار داشت: فرد محسن، کارمند فعال و نفوذناپذیر باید تشویق شود و فردی که کم کاری کند باید مورد توبیخ قرار گیرد.

رئیس قوه قضاییه با تاکید بر اینکه قاطبه قضات قابل تقدیر است و متوجه سختی کار آنها هستیم افزود: اصلاح مجرمین بسیار مهم است و دستگاه قضایی وظیفه اصلاح آن‌ها را بر عهده دارد.

رئیسی اجرای سند تحول در قوه قضاییه را بسیار مهم دانست و گفت: باید همه بدنه دستگاه قضا از آن متحول شود. اگر دستگاه حس تحولی نیابد در حد دستورالعمل خواهد ماند. این تحول را مردم و کارکنان مجموعه باید احساس کنند و ببینند که کارها تسهیل شده است.

وی افزود: در این راستا ۳۰ سامانه فعال شده و تا پایان سال ۴۰ سامانه دیگر نیز فعال می‌شود و نیمی از سند تحول محقق خواهد شد.

رئیس قوه قضاییه با بیان اینکه توسعه صلح و سازش بسیار پسندیده است تصریح کرد:  طرح معتذرین که ابتکار استان است را معاونت راهبردی قوه پیگیری کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    23 0
    سامانه ارتباطات مردمی دربخشهای مختلفش ازکارافتاده !!!
  • IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    49 2
    آقای رییسی شما فرد درستکاری هستید اما طرح زندان زدایی و بخشش مجرمان راه درستی نیست و موجب قانونگریزی افراد زیادی می شود . من که از پله های دستگاه قضا خسته شده ام .
  • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 3
    لطفا به فکر حقوق ناچیز کارمندان اداری دادگستری باشید که هیچ مزایایی هم ندارند.
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    2 0
    اگه میتونست دارای مسولین رو ثبت بکنه... شعار ... کله گندها هست...
  • IR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۲
    0 0
    حضرت آیت اله ما اهالی یکی از روستاهای رزن استشهاد و استمداد عاجزانه در مورد رفتار مخرب سازمان ثبت رزن و استان همدان تقدیم حضورشما کرده ایم - استدعاداریم با گماردن بازرس یا بازرسین ویژه اقدام عاجل مبذول فرمائید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس