عقب نشینی نظامیان صهیونیستی درپی تهدید سخنگوی شاخه نظامی حماس

سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام تأکید کرد تا زمانی که محاصره و رفتار غیرانسانی صهیونیست‌ها با نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی به پایان نرسد، حملات راکتی به سمت اراضی اشغالی ادامه خواهد یافت.

به گزارش مشرق به نقل از رسانه‌های اراضی اشغالی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تاکنون ۱۶۰ فروند راکت فلسطینی از سوی نوار غزه به سمت اراضی اشغالی پرتاب شده است.

همزمان با اعلام این خبر، «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تأکید کرد تا زمانی که محاصره و رفتار غیرانسانی صهیونیست‌ها با نمازگزاران فلسطینی در قدس اشغالی به پایان نرسد، سران رژیم اشغالگر قدس نباید انتظار توقف حملات تلافی‌جویانه راکتی را داشته باشند.

طبق گزارش رسانه‌های فلسطینی دقایقی پیش بار دیگر آتش درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیستی در الاقصی شعله‌ور شد.

همزمان با انتشار این خبر، گزارش شده است که در پی اصابت یک فروند راکت فلسطینی به اراضی اشغالی یک شهرک نشین صهیونیست در شهرک شاعر هنیگف زخمی شده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز از به صدا در آمدن آژیرهای خطر در سه منطقه اراضی اشغالی خبر دادند.

قایق‌های رژیم صهیونیستی مواضعی را در غرب نوار غزه مورد هدف قرار دادند.

دقایقی پس از تهدید ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های عزالدین قسام نیروهای متجاوز صهیونیستی از صحنه درگیری با فلسطینیان در قدس اشغالی عقب نشینی کردند.

مؤسسات امنیتی در اراضی اشغالی برآورد کرده‌اند که این طیف از درگیری‌ها میان دو طرف تا چند روز آینده ادامه خواهد یافت.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که یک راکت فلسطینی به منزلی در منطقه بوابة النقب در اراضی اشغالی اصابت کرد.

امیر بوخبوط، تحلیلگر مسائل نظامی رژیم اشغالگر صهیونیستی می‌گوید که «تاکتیک حماس در پرتاب راکت به سوی اراضی اشغالی جدید بوده و قواعد درگیری با ارتش اسرائیل را تغییر داده است».

گفتنی است، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی مناطقی را در غرب رفح واقع در جنوب نوار غزه و خان یونس بمباران کردند. گفته شده که مواضع مورد هدف متعلق به نیروهای حماس بوده است.

برخی خبرها از کرانه باختری هم حاکی از آن است که دستگاه امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین تظاهراتی را که در حمایت از فلسطینیان قدس اشغالی و مسجد الاقصی و شیخ جراح برگزار شده بود، سرکوب کردند.

طبق اعلام هلال احمر فلسطین تاکنون و در پی درگیری میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیستی ۳۹۵ نمازگزار زخمی شده‌اند.

نیروهای «سرایاالقدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی اعلام کردند که یک جیپ نظامی حامل فرماندهان مهم میدانی و اطلاعاتی ارتش صهیونیستی را که مدیریت اوضاع در نوار غزه را برعهده داشتند، هدف حمله قرار دادند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ظهور نزدیک است NL ۰۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    26 7
    لعنت بر هرچی صهیونیسته
  • IR ۰۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    15 0
    نصرومن الله وفتح قریب
  • مهری IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    12 2
    نیروهای مقاومت کوتاه نیاید بهترین فرصت اسراعیل با موشک زد حق خون مردم مظلوم فلسطین از اسراعیل جنایتکار گرفت صدهزار بار مرگ بر اسراعیل وامریکا
  • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    8 4
    بالروح بالدم نفدیک یا زینب علیه السلام
  • IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    4 0
    هر چی داریم عکس و فیلم می بینیم از فلسطین ها ، از کشته شدن صهیونیستها هم عکس بزارید تا دلمان آرام شود
  • مصطفی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    7 1
    اگر یک چند تا راکت گاز کلری عامل خونی چیزی می تونستن بزنن تو خونه صهیونیست ها زود تر تموم می شد
  • ايراني IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    17 4
    در بمباران ديشب نوارغزه گزارش شده تا كنون 21 نفر كشته و 70 نفر زخمي شدن و با 160 موشك هم گزارش شده كه تنها يك نفر زخمي شده.عجب حملات كوبنده و ويرانگري!!!!!!
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    5 3
    بیش از دویست راکت یک رخمی و یک خودروی چپه شده و یک جیپ منهدم؟! از اینطرف بیش از 20 شهید ار جمله 3 کودک، و بمباران متعدد مراکز مقاومت و خیانت همیشگی محمود عباس ... امیدوارم دسنهای خائنی را که از سوی مصر یا اردن یا هر جای دیگر برای آتش بس دراز میشود را قطع کنید و کار صهیونبستها را همینجا یکسره نمائید. عقب نشینی آنها از محاصره مسجد پیروزی نیست.
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    6 1
    این تشکیلات خود گردان بزرگ ترین عامل نکبت در فلسطین اشغالی و عامل نفوذی صهیونیست های جانی بین فلسطینی ها است. به نظر من تا تشکیلات خودگردان هست فلسطینی های قدس و دره رود اردن توسری خور صهیونیست ها هستن.
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    2 1
    ایول.این جواب درستی به اسرائیلی ها بود.
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    این حرکات را نتانیا بو دارد اجرا میکند تا از کنار رفتن از قدرت وقت بخرد تا خودش را تحمیل نماید به اسرائیل تا از محاکمه فرار کند بلخره روزی جواب خواهی گرفت دیر یا زود به نابودی خودتان نزدیک میشوید
  • TR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 1
    باش همینطوره!!
  • سیدحسن حسینی IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۳
    0 0
    جنگ دردنیای امروز واژه خوبی برای بشریت نیست شاید همه ما از اسرائیل متنفریم ولی باورکنید حماس فقط راکت میزند وما انگار باید هورا بکشیم اما غافل ازاینکه دشمن از جنگنده گرفته تا تانک وقایق موشک انداز برای پاسخ استفاده میکند واین یعنی شمار فاجعه انسانی بزرگتر خانه های جوانان تازه داماد خرابتر ونقص عضوهای کودکان بیشتر خدا کند زودتر اتش بس شود به حق صاحبالزمان انشاا..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس