کد خبر 1215349
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۸
فریبا: استقلال با پیروزی در دربی استارت قهرمانی را بزند/ تیمِ مجیدی بد موقعی باخت

بهتاش فریبا پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت که اگر استقلال قصد دارد به قهرمانی لیگ برتر دست یابد، باید استارت آن را با پیروزی مقابل پرسپولیس در دربی بزند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: پیش از این دیدار گفته بودم سخت‌ترین بازی استقلال پس از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا بازی با ذوب‌آهن است. متأسفانه وقتی بازیکنان از بازی‌های آسیایی به مسابقات داخلی باز می‌گردند، انگیزه‌شان نصف می‌شود. در آسیا همه دنبال ترانسفر و دیده شدن هستند، اما نمی‌دانم چرا در داخل انگیزه ندارند.

بیشتر بخوانید:

درخواست مجیدی از استقلالی‌ها

وی افزود: نبود بازیکنان تأثیرگذاری مثل وریا غفوری و فرشید اسماعیلی مشکل ایجاد و استقلال را تبدیل به یک تیم معمولی کرده بود. چیدمان تیم هم با کج‌سلیقگی صورت گرفته بود. برای مثال مهدی قایدی نباید هیچ وقت وسط بازی کند. او باید در کناره‌ها حضور داشته باشد. برخی از بازیکنان نیز در حد و اندازه‌های خودشان ظاهر نشدند. با این شرایط که روز خوب استقلال نبود، چند موقعیت به دست آمد که استفاده نکردند. گل‌هایی که استقلال دریافت کرد روی موقعیت‌های صد درصدی نبود. یکی از گل‌ها روی ارسال بود و دومی هم از اشتباهات فردی.

پیشکسوت باشگاه استقلال با ابراز ناراحتی از شکست این تیم تصریح کرد: در شرایطی که سپاهان و پرسپولیس مساوی کرده بودند، استقلال فرصت خوبی برای نزدیک شدن به مدعیان داشت که این اتفاق نیفتاد. بد موقعی باختیم و امیدوارم این شکست برای دربی ترکش نداشته باشد. از اعضای کادر فنی می‌خواهیم هر چه سریع‌تر تیم را جمع و جور کنند. البته صحبت‌های فرهاد مجیدی پس از بازی خوب بود و بدون اینکه بهانه خاصی بیاورد بار فشار را از روی دوش بازیکنان برداشت و مسئولیت آن را بر عهده گرفت.

فریبا در پایان گفت: امیدوارم چیدمان تیم در دربی خوب باشد و بتوانند با یک بازی خوب و غیرتی برنده شوند. اگر قرار است استقلال قهرمان لیگ شود، استارتش را باید از برد مقابل پرسپولیس در دربی بزند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس