تکذیب

طی ساعات اخیر خبری مبنی بر نظر آیت الله نوری همدانی دربارۀ فروش کلیه یا اعضای بدن در شرایط مخارج ازدواج در فضای مجازی منتشر شد.

به گزارش مشرق، در ساعات اخیر خبری مبنی بر نظر آیت الله نوری همدانی دربارۀ فروش کلیه یا اعضای بدن در شرایط مخارج ازدواج در فضای مجازی منتشر شد.

متن این استفتاء از قرار ذیل است:

سؤال: قصد ازدواج دارم، خودم و خانواده‌ام نیاز شدید مالی داریم، سؤالم این است که آیا شرعاً می‌تونم واسه مخارجی که برای ازدواج و کمک به خانواده نیاز دارم، کلیه خودم رو بفروشم؟

پاسخ: دریافت پول در ازای بعضی از اعضا مانند کلیه مانعی ندارد.

با تماس با دفاتر رسمی آیت الله نوری همدانی، این استفتاء شدیداً مورد تکذیب قرار گفت.

برای اولین بار نیست که معاندان با رسانه‌های نیابتی خود، با هدف تخریب چهرۀ مراجع عظام تقلید دست به اقداماتی از این دست اخبار مجعول می‌زدند؛ رفتارهایی که ناشی از اقدامات منفعلانه آنها در برابر اقتدار شیعه در جهان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 4
    خدا لعنت کند شایعه سازان و دروغگوها رو
    • امانی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      1 1
      عزیز جان شایعه سازان خوب تکلیفشان مشخص هست مزدورانی اجیر شده توسط غربیها ومرتجعین عرب منطقه با هزینه میلیون دلاری از شبکه های فراوان ضد کشور ونظام وانقلاب مهم ان دسته افراد داخل کشور هستند که اینقدر بیسواد ونفهم هستند که حتی زحمت کنکاش در این جور امور را به خودشان حتی در پایین ترین مرحله هم نمیدهند ور حرف وقول وگفته اونوشته ای را بدون ذره ای تفکر قبول کرده ولجن پراکنی میکنند
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    3 1
    یک بار برای همیشه نمیشه نیروهای امنیتی و سایبری جنگ نابرابر و ناجوانمردانه پ خسارت بار دروغ رسانه ای را رهگیری و چشم دجال فتنه را کوذ کنند؟
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 1
    شایعه، اوکی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس