کد خبر 1218627
تاریخ انتشار: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۵

به گزارش مشرق جعفر فرجی در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: حاج آقای رئیسی از بنیانگذاران جریان اجتماعی مردمی با روی باز صحبت های تیم جوان مان را شنید و  با شگفتی به آن نوآوری های جوانانه بها داد در حالیکه آن روزها یعنی سال نود وپنج،کسی به عرصه های اجتماعی توجهی نداشت

حوالی سال های نود و سه با جمعی از رفقا این جمع بندی را داشتیم که فاصله جریان انقلابی از مسائل مردم زیاد شده و دیگر درد مردم درد ما نیست. 

آن روزها تنها راه اصلاح حکمرانی را در دو راهبرد یافتیم: جوان سازی و اجتماعی سازی.

این اکسیر تحول را با مسئولین گوناگونی در میان گذاشتیم، بیشتر آنها تنها خدا قوتی نثارمان می کردند و بس اما آقای رئیسی ظرف مدت کوتاهی، ضمن اخذ موافقت رهبری، بنیاد کرامت رضوی را راه اندازی کرد و جالب آنکه مثل همیشه به جوانان اعتماد کرد و تمام اعضای هیات مدیره را از میان جوانان انتخاب کرد.

مردم خاطرات شیرینی از دوره مسئولیت حاج حسین یکتا به عنوان مدیرعامل شایسته بنیاد کرامت در ذهنشان باقی مانده است.

زلزله کرمانشاه اولین میدانی بود که کرامت، بی درنگ در آن وارد شد و حاج حسین یکتا و جوانان خوش فکر جهادی در پیرامونش، خوش درخشیدند.

برای اولین بار جریان انقلابی علاوه بر خدمت رسانی عمرانی با اجرای برنامه های جذاب حوزه کودک نظیر اجراهای خاله شادونه و خاله نرگس و برگزاری مسابقات برای کودکان و بانوان زلزله زده و برنامه های پزشکی و روانکاوی و دعوت از تیم جام جهانی نود و هشت و برنامه های تلویزیونی جذاب، زمینه مشارکت چند ده هزار نفری مردم را در کمک به مردم کرمانشاه فراهم کرد.

مردم می دیدند که آستان در چادرها وخانه های ویران شان کنارشان هست.

روایت یک جوان از میدان رئیسی برای جوان‌ها

جریان انقلابی اولین حضور سازمان یافته جریانی خود را درعرصه های اجتماعی لمس می کرد. راه اندازی معاونت رسیدگی به محرومین در آستان قدس زمینه حمایت ازهزاران نفر را بوجود آورد. طرح خادمان افتخاری امام رضا کار زیبایی بود که فقط از یک مدیر تحول آفرین و شجاع برمی آمد.د ر این طرح چند صد هزار نفر در شهرهای مختلف و با نام امام رضا، به مردم شهرهای خود خدمت می کنند.یک خیریه به وسعت ایران که درآن هرکس تخصص خود را وقف امام رضا میکرد.

نگاه تحولی و میدان دادن به جوانان در رده های جدی مدیریتی برای او شعار نبود و در عمل با انتصاب معاونان آستان و مدیران جوان اقتصادی و اجتماعی ومسئولان استانها، باور خویش را اثبات کرد.
 
تصویر نامطلوبی که ازآستان قدس رضوی وجود داشت در روزهای پایانی مدیریت آقای رئیسی تبدیل به یک نهاد مردمی اجتماعی متصل به توده های فعالان فرهنگی- اجتماعی شده بودکه درد مردم را درد خود میدانست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • یک جانباز IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    56 3
    ما تمام قد از آقای رئیسی حمایت میکنیم و عاجزانه تقاضا داریم آقای نیکزاد را وزیر مسکن بگذارد لذا آخرهای عمرمان است شاید صاحب سر پناهی شویم و در پایان لعنت بر افرادی که شش سال من را معطل ساختند و افتخار کردند
  • BE ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 2
    جوان گرایی خوب است اما نه این که جوانان ناتوان از اجرای عدالت، حق و انصاف و بیسواد و بی تجربه را با رانت و پارتی سوار ملت کرد و جوان های مستعد را خانه نشین و بیکار نمود این سیستم آزارگر و در خط دشمن عمل می کند و فقط مملکت را تبدیل به جهنم کرده و به ضرر خودشان شده!
  • BE ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    3 1
    امیدوارم منظور از جوتن گرایی منظور جوان هایی دائم به تحفیر و توهین به سنین بالا پرداخته و ادب و متانتی در رفتار ندارند و به شدت مغرور و خودشیفته و بد اخلاق هستند نباشه ما در جامعه رفتارهای این توجوانان و جوانان شیرین عقل و خائن در حق دیگران و مشکل دار را دیده ایم به پیرزن هفتاد ساله و پیرمرد هشتاد ساله به قدری بی ادبی می کند که افراد شوکه شده این در چه خانواده مجرم و خطرناکی بزرگ شده و کارشان هم دائم گیر دادن به سن و تحقیر همدیگه است نمونه اش در همین سایت می آید و شر و ور می گوید این جوانان احمق به درد مملکت نمی خورند و اسباب ناراحتی مردمند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس