روحانی نمایه

حسن روحانی گفت: دولت در این ۸سال مذاکره ای نکرد جز اینکه از آن موفق بیرون آمد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(چهارشنبه)‌ در جلسه هیات دولت اظهار داشت: انتخابات شوراها حائز اهمیت است ولی انتخابات ریاست جمهوری از لحاظ جهانی حائز اهمیت خواهد بود و در انتخابات ریاست جمهوری چشم های همه دنیا به ایران دوخته شده است.

وی با بیان اینکه حضور کاندیداها برای ثبت نام از احزاب و جناح‌ها و تفکرات مختلف قابل توجه بود و در روزهای آینده شاهد قدم دوم یعنی اعلام شورای نگهبان است، گفت: بسیار مهم است که آن اعلام تشویق کننده جامعه به انتخاب یا کند کننده حرکت باشد و امیدواریم این قدم دوم هم بخوبی در چارچوب قانون اساسی و منافع نظام برداشته شود و شاهد ترکیب خوب و مناسبی باشیم که مردم را برای حضور در انتخابات ۲۸خرداد تشویق کند.

**در قدم سوم نباید غش در معامله کنیم**

روحانی با اشاره به آغاز تبلیغات های انتخاباتی تصریح کرد: در این قدم سوم نباید غش در معامله کنیم و اگر کالایی مثل برنامه یا نقد از گذشته یا وصف شرایط حال را عرضه می‌کنیم باید منطبق با واقعیت باشد و اگر با دورغ و تهمت و اقدامات غیراخلاقی توام باشد برای مردم قابل قول نیست کسی که آمده تا سنگین ترین بار اجرایی را بر دوش بگیرد از یک مسیر ناصواب به هدف بلند برسد.

**دولت دوازدهم در شرایط مشکلی مسئولیت داشت که در صدسال گذشته مشابه آن را نمی‌بینیم**

وی با بیان اینکه ما مسئله مهمی داریم که مردم باید توجه کنند و آن اینکه دولت دوازدهم در شرایط پیچیده و مشکلی مسئولیت را بر دوش داشت که در صدسال گذشته مشابه آن را نمی بینیم،‌ گفت: اگر جنگ اقتصادی ار با کرونا ضمیمه کنیم می بینیم آنچنان شرایط کشور برای اداره کشور پیچیده بوده که با هیچ زمانی قابل مقایسه نیست و باید ظرف زمانی را درست شرح دهیم و بگوییم این امکانات با چه شرایطی و چه زمانی بوده است و اگر اینگونه نباشد واقعیت ها را تحریف کرده‌ایم.

روحانی افزود: خیلی مهم است که دولت طی سه سال و نیم گذشته با کمترین استفاده از نفت کشور را اداره کرده است و اینکه کشور بدون نفت اداره شده جزو تصوراتی بود که کسی فکر نمی کرد محقق شود و همه می‌گفتند بودجه بدون نفت آرزوی بلند مدت است اما این دولت بودجه بدون نفت را اداره کرد و در آمدهای جدیدی را برای کشور ایجاد کرد و این خیلی مهم است که کسی به این موضوع بپردازد که کشوری که همه منابعش را بریده‌اند و اتکای بودجه اش همیشه به نفت بوده چگونه اوضاع را اداره می‌کند.

**یک آمریکایی گفته بود فکر نمی‌کردیم ایران را تحریم کنیم و ایران صادر کننده بنزین شود**

رئیس جمهور ادامه داد: دولت صادرات غیر نفتی را جایگزین نفت کرد و این کار آسانی نبود و عمده صادرات غیر نفتی که دولت را کمک کرده فرآورده و پتروشیمی و فولاد بوده تا جای نفت را پر کند،‌گفت: از مقامات آمریکایی گفته بود فکر نمی‌کردیم ایران را تحریم کنیم و ایران صادر کننده بنزین شود و ما امروز صادرکننده بنزین و برق و گاز هستیم.

وی با بیان اینکه تمام کسانی که در صنایع معدنی ما در این ۳-۴سال فعال بودند بار سنگینی را بردوش گرفتند، گفت: تحول عظیمی در کشور ما رخ داده و هیچکس نمی‌گوید این تحول چگونه رخ داد و چقدر سرمایه‌گزاری و تلاش شد و چگونه صادر کردیم و زنجیره فولاد را به شمش رساندیم و از خام فروشی به صادرات شمش فولاد رساندیم.

روحانی ضمن بیان اینکه دولت یازهم و دوازدهم تصمیم می‌گیرد پتروشیمی را از تولید ۵۶ میلیون تن به ۱۰۰ میلیون تن در سال برساند، کار شوخی نیست، تصریح کرد: دولت این ما را در شرایط سخت تحریم کرد و یک عامل شکست آمریکا این بود که در دوران تحریم، تولید حرکت خود را ادامه داد و در سال ۹۹ شاهد جهش تولید در ایران بودیم و جهش تولید که رهبر انقلاب فرمودند شعار نبود.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه البته مردم در جنگ بودند و صدمه دیدند و با سختی زندگی کردند، گفت: حالا که می خواهیم تحریم را برداریم عده ای مرثیه میخوانند،؛ نمی شود که آدم هم بگوید من به فکر مردم هستم و هم وقتی می خواهد تحریم برداشته شود گریه و زاری کند و مرثیه بخواند. مرثیه خوانی برای زندگی مردم توام با روضه خوانی برای برداشتن تحریم قابل جمع نیست و اگر به فکر مردم هستید برداشتن آن خوب است و چرا از وین ناراحت هستید و مرکزی هست که در آن مذاکره می‌کنند.

**به مردم قول می دهم که پایان مذاکرات وین پیروزی ملت ایران است**

وی تاکید کرد: چه بخواهند چه نخواهند این دولت در این ۸سال مذاکره ای نکرد جز اینکه از آن موفق بیرون آمد و این دولت با شرایط قبل فرق می‌کند و بعضی ها به مذاکره ای نرفتند جز اینکه قطعنامه ای علیه کشور گرفتند و آمدند. ما هیچ مذاکره‌ای انجام ندادیم مگر اینکه پایانش پیروزی بود و به مردم قول می دهم که پایان مذاکرات وین پیروزی ملت ایران است همین امروز قدم های بسیار بزرگی برداشتیم.

روحانی با بیان اینکه ۲۰۰۰ قلم جنس را ممنوع کردیم و این ممنوعیت باید برداشته شود و اگر می خواهند مردم آزاد و راحت باشند باید مشکلی برای واردات و صادرات مردم نباشد، گفت: اگر بخواهیم مشکلی را برای واردات و صادرات برداریم ناراحت و عصبانی می شوید و اگر تحریم را از بین ببریم عده ای عزاداری می کنند و اگر کسی منافع ملی را کنار گذاشت و دنبال منافع حزبی و جناحی و قبیله ای رفت به ملت خیانت کرده است و برای ما منافع ملی و زندگی مردم اصل است و مردم باید بتوانند زندگی کنند.

**هدف ما این بود که دشمن را وادار کنیم که بگوید غلط کردم**

وی اظهار داشت: در طول این مدت هدف ما این بود که دشمن را وادار کنیم که بگوید غلط کردم و این کار را کردیم و ما دشمن را وادار کردیم که بگوید اشتباه کردیم

رئیس دولت دوازدهم گفت: مگر این دولت جدید آمریکا چند بار باید بگوید فشار حداکثری و جنگ اقتصادی با ایران شکست خورده و جواب نداده است؟ دشمن ما شکست را قبول کرده و دشمن مصّر بود که پای میز مذاکره برویم و ما پای میز مذاکره رفتیم.

**مسیر ما مسیر درستی بوده **

وی با تاکید بر اینکه مسیر ما مسیر درستی بوده و این به‌خاطر صبر و مقاومت مردم بوده است و دولت نماینده مردم است، گفت:کسانی که به دولت توهین می کنند نمی فهمند که در واقع به ملت توهین  می‌کنند و ما جز رای و اعتماد مردم چیزی نداریم و البته همیشه رهبری کمک و هدایت کرده است و اگر در برجام موفق شدیم اینگونه بوده است و قدم به قدم خدمت آقا رفته ایم و تمام دستورات کتبی ایشان در مورد برجام مرحله به مرحله است و الان هم دستورات ایشان راجع به وین هست و ایشان چند هفته پیش راجع به وین دستوری دادند که من ابلاغ کردم.

رییس جمهور افزود: در عین حال در همین دوران کرونا و در عرض ۱۳-۱۴ ماه، همسان‌سازی حقوق را انجام دادیم و حداقل حقوق بازنشستگان را دو و نیم برابر کردیم، یعنی حقوق ۱۴ ماه پیش، تا ۱۴ ماه بعد ۲.۵ برابر شده است و در همین دوران کرونا این کار را انجام دادیم.

رئیس جمهور تاکید کرد: ۶۰ درصد سهام عدالت را در همین دوران کرونا آزاد کردیم، بازار سرمایه را در همین دوران به اوج رساندیم، بازار سرمایه مخصوص عده‌ای از شرکت‌ها بود که در یک گوشه‌ای کار می‌کردند. بازار سرمایه‌ای که همه مردم حضور پیدا کنند، ۵، ۱۰ و ۱۵ میلیون نفر در این بازار سرمایه فعال هستند، ما بازار سرمایه‌ای با این قدرت نداشتیم که اکنون بسیاری از پروژه‌های مهم و بزرگ را به جای بانک، بازار سرمایه به میدان می‌آورد.

وی ادامه داد: البته بازار سرمایه، فراز و نشیبی هم دارد و دولت فقط باید بازار سرمایه را یاری و کمک کند، و هیچ‌ وقت در این بازار مداخله نمی‌کند، بازار سرمایه به دولت مربوط نیست چرا که یک بازار آزاد است و مربوط به شرکت‌ها و مردم است.

رییس جمهور گفت: ما هم در این سه سال و نیم تحریم را دور زدیم و حتی بیشتر هم دور زدیم البته کار خوبی انجام دادیم، هر کسی تحریم را دور زده، باید دست او را بوسید. دور زدن تحریم یعنی مخالفت کردن با ظلم یعنی مبارزه کردن با جلاد و ظالم که کار بسیار خوبی است. در این مدت طولانی هیچ فسادی نبود با آن که پیچیده‌تر و سخت‌تر هم بود.

روحانی با بیان اینکه اینکه دولتی در شرایط سخت، بدون مسائل و حاشیه‌هایی که در سال‌های قبل بوده، اقتصاد را سالم پیش می‌برد، این برای ملت ما افتخار است، بیان داشت: همین امروز آماری به دست من رسید پیش بینی اولیه رشد اقتصادی زمستان سال گذشته در شرایط کرونا بود. براساس این گزارش در سه ماهه آخر سال گذشته رشد گروه کشاورزی ۶.۵ ، گروه صنایع و معادن هفت و نیم و گروه خدمات هم در کمال ناباوری، مثبت شده و یک است. گروه خدمات بسیار مهم است، چرا این گروه در کرونا همه فعالیت‌هایش محدود و جلوی آن گرفته شد. 

رئیس جمهور با بیان اینکه رشد محصول ناخالص ما در فصل آخر سال گذشته، ۴ درصد است، عنوان کرد: آیا این برای کشور افتخار ندارد؟ آیا این فخر کشور نیست؟ در تحریم اقتصادی، کرونا با این شدت مشکلات با این فراز و نشیب، که چهار موج بزرگ را در کرونا پشت سر گذراندیم.

وی ادامه داد: ما در کرونا هم افتخار داریم و قدم‌های خیلی مهمی برداشتیم، از مدافعان سلامت که واقعاً کار بزرگ و عظیمی انجام دادند و در برابر آنها سر تعظیم فرود می‌آوریم. مردم و کسبه هم بسیار کمک کردند.با وجود سخت بودن زندگی، هر جا که گفتیم بسته شود مردم آن جا را بستند و بخش حمل و نقل و بخش‌های اقتصادی که تعطیل شد مردم صبر کردند تا اینکه موج چهارم را از اوج و پیک آن رد شدیم و در همه جا طبق برسی دیروز به سمت سراشیبی رفتن هستیم و باید مراقبت کنیم.

روحانی کار بزرگ دیگر را واکسیناسون اعلام و تصریح کرد: واکسیناسیون به خوبی در سراسر کشور آغاز شده است. گروه‌های سنی مختلف و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و پرخطر در حال دریافت واکسن هستند. اینکه چند واکسن و کجا و در کدام روستا، زده شده در سامانه وزارت بهداشت لحظه به لحظه مشخص است و این کار بسیار بزرگی است.

وی افزود: عده‌ای روز اول گفتند از فلان جا واکسن می‌خواهید بیاورید من نمی‌زنم و برای تشویش اذهان مردم می‌گفتند فلان واکسن و فلان واکسن معتبر نیست ما گوش نکردیم و آنچه مصلحت مردم بود عمل کردیم. واکسن به خوبی وارد و تزریق می‌شود و پیش می‌رویم و در داخل هم منتظریم واکسن تولیدی داخل تا تیر وارد بازار شود و واکسیناسیون را آغاز و بتوانیم از این خطر عبور کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به قولی که به مردم داده است، گفت: به مردم قول دادم و از چند ماه پیش گفتم که دولت برای رفع تحریم و شکستن کمر کرونا تمام توان خود را به کار می‌گیرد و کار می‌کند که تا امروز موفق بوده‌ایم. از روز اول جنگ اقتصادی یعنی اردیبهشت سال ۹۷ خسته نشده‌ایم؛ تردید و شک نکردیم و لحظه‌ای هم استراحت نکردیم. 

روحانی اذعان کرد: دولت با همه توان ایستاد تا دشمن را بشکند و حداقل زندگی مردم را تامین کند و اینکه حرکت تولید متوقف نشود و پیش برود و همزمان در کرونا هم تلاش کردیم سلامت مردم را حفظ کنیم. امروز برای اینکه از پیک موج چهارم عبور کردیم، جمعیت زیادی از مردم واکسینه شدند و میلیون‌ها نفر هم واکسینه می‌شوند.

رییس‌جمهوری با تاکید بر مشارکت حداکثری و تامین سلامت مردم در انتخابات گفت:‌ برای انتخابات ضمن درخواست مشارکت حداکثری سلامت مردم را هم توامان می‌خواهیم و این دو باهم در تضاد نیستند. اگر در این هفته‌ها سلامت را خوب حفظ نکنیم، مشارکت کاهش می‌یابد و اگر در هفته اول و دوم خرداد مراقبت نکنیم دچار موج پنجم می‌شویم و مشارکت مردم خراب می شود و خدای ناکرده مشارکت پایین می‌آید اما اگر ابتلاها کاهش یافت مردم راحت‌تر پای صندوق‌ها می‌آیند و رای می‌دهند و در این شرایط، افتخار مشارکت حداکثری نصیب ما می‌شود. 

رییس دولت دوازدهم خطاب به مردم گفت:‌ انتخابات مال خودمان است و صندوق آرا از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است جمهوریت ما در سایه حضور در پای صندوق‌های رای است. اگر دروغ رواج یافت، اسلامیت و اگر مشارکت کاهش یافت، جمهوریت صدمه خورده است. همه جا شاهد راست‌گویی، گزارش با واقعیت و بدون تحریف باشیم و برنامه را به مردم ارائه دهیم. فحش که برنامه نمی‌شود. یکی همیشه فحش می‌گوید و اگر از او فحش را بگیری خلع سلاح می‌شود.

روحانی تاکید کرد: مردم از کاندیداها برنامه می‌خواهند. نامزدها برنامه خودشان را شرح دهند. امسال دچار خشکسالی هستیم کاندیداها برنامه خود را برای خشکسالی بگویند؛ هنوز با تحریم مواجه هستیم و این گام‌ها باید تکمیل شود و باید برنامه‌اش را در دوران تحریم بگوید. هنوز در شرایط کرونا هستیم و کاندیداها از اینها مهمتر استراتژی خود را برای مردم بیان کنند و مردم بفهمند که این نامزد انتخابات، تعاملی است یا تقابلی است. دنبال تعامل یا دعوا با جهان است.

وی با مهم دانستن استراتژی و راهبرد نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری گفت: رای مردم یک بار تا ۴ سال دیگر یا رای مردم هر روز. هر کاری که می‌خواهیم انجام دهیم با رای مردم است. نامزدی امروز می‌گوید فضای مجازی عالی است و اما فردا که انتخابات تمام شد دنبال فیلتر با دست و پا می‌گردیم. باید بگوییم دنبال چه چیزی هستیم بگوییم که افراط گریم یا اعتدال گرا. این بسیار مهم است که راهبرد و اصولمان را توضیح دهیم و برنامه را ارائه کنیم و دلسوزی خود را نشان دهیم.

روحانی خاطرنشان کرد: مردم ما در این صورت احساس می‌کنند کاندیداهایی توانمند آمدند که دارای اصول هستند و قرار است دولتی توانمندتر و با برنامه‌تر از دولت یازدهم و دوازدهم تشکیل شود و این آرزوی همه ماست که دولت بعدی دولت بسیار قوی و و توانمند باشد و کشور را در این شرایط بسیار سخت تحریم به نقطه نهایی برساند.

رییس جمهوری از کشورهای اسلامی خواست تا همه تلاش خود را انجام دهند و برای نجات مردم فلسطین در برابر تجاوزات سبوعانه رژیم صهیونیستی خود را هماهنگ کنند.

وی افزود: می‌بینیم که سازمان ملل، شورای همکاری و اتحادیه عرب اقدامی انجام نمی‌دهند و اینجاست که آدم خود باید توانمند باشد و اگر در روز وانفسا اگر خودمان توانمند نباشیم کسی از ما دفاع نمی‌کند. امروز وظیفه ما این است از مردم فلسطین دفاع کنیم و تردید نداریم پیروزی نهایی با مردم فلسطین در نهایت خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 24
  • منتظر IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    52 1
    چی میزنی داداچ ؟
    • DE ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      16 1
      منظورش اینه چشم یه جهان ایرانی به انتخابات 28 خرداد که از شر این دولت راحت بشن
  • محمدایوب IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    34 1
    بابا دمت گرم با این. رو توباید کدخدای جهان بشی رییس جمهوری ایران برات کمه.لغو بالمره تحریم‌ها نتیجه موفق همان مذاکرات است. احسنت حسن این به. بعدی روبگو. مسیح مهاجری می‌گفت روحانی نباید رییس جمهور شود بنده خدا حداقل این یک حرف رو درست زد. چون مردم به روحانیت واقعی ومومن به پیامبر وائمه بدبین میشن
  • حجت MD ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    27 2
    اگر اسم وادادگی و فریب خوردن با یه اب نبات اسمش پیروزی درست می گی
  • IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    6 54
    درود بر روحانی
    • حجت MD ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      22 3
      درود بر دروغگو
    • روحانی IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      20 3
      درود به مجیزگویان روزمزد دولت تدبیر و امید
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      6 1
      سس ماس
    • طاهری IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      7 1
      شب بخیر لورا!!!!
    • DE ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
      3 0
      خود روحانی جرات نداره حتی بیاد مجلس چه برسه بیاد بین مردم . تو اگر جرات داری برو بین مردم و بگو درود بر روحانی یک هفته بعد بهوش میای تا یکسال همه جات تو گچ بایستی باشه. مثل مخ گچیت.
  • SE ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    32 2
    مرغ پخته را هم خنده آمد از این ......
  • ما IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    39 9
    زنده باد رییسی
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    20 1
    ‏علی ‎لاریجانی از مرداد ۸۴ تا مهر ۸۶ دبیر شورای عالی امنیت ملی و مسئول پرونده هسته‌ای بود. در دوره ایشان پرونده هسته‌ای ایران به شورای امنیت سازمان ملل رفت. شورای امنیت سه قطعنامه علیه ایران صادر کرد. ۱۶۹۶، ۱۷۳۷، ۱۷۴۷، نه به دولت سوم روحانی
  • قلام IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    24 0
    مرزهاي وقاحت رو جابجا كرد اين روحاني!
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    16 0
    موفق اما عکس آن و به نفع کعبه ی آمالت (غرب). در قیامت شرمنده ی شهدا و خانواده ی آن ها شوید.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    13 0
    یک کرونای خفیف بگیرد !چند وقتی حرف نزند ،بد نیست.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    17 8
    احمدی نزاد وتفکر همراه او متحجر ومتوهم بودند. فکر می کردند به تنهائی می توانند دنیا را بگیرند و در اشپزخانه سلاخ اتمی درست کنند و همطراز امام زمان هستند و 00000. شما هم می خواهید برای رفع تحریم ایران را زیر سلطه امریکا ببرید. هر دو دو لبه یک قیچی هستید و می خواهید کشور را در نهایت به امریکا بدهید. مردم خوب درک کردند نه اصلاح طلب و نه اصول گرا. باید یک ایرانی وطن پرست بیاید.
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    10 1
    با روحانی تا 1400
  • DE ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    19 0
    چشم جهانیان به انتخابات ۲۸ خرداد دوخته شده است. چون در خود ایران تعداد زیادی کلا نمیخواهند اصلا بدونند کِی انتخابات هست و چه کسی انتخاب میشه لذا جهانیان که حدود 8 میلیارد نفرند به جای اینها کمک میکنند و چشم میدوخند اونها کلا واکسن کرونا و صدها هزار فوتی کرونا و بیکاری صدها میلیونی و بدبختی های خودشان را فراموش کردند فقط چشمشون به انتخابات ایران است.بابا وُیگولنجز زنونابین کم آورد اینجا . دولت در این ۸سال مذاکره‌ای نکرد جز اینکه طرف مذاکره موفق بیرون آمد هَزار نمونه داریم برجام اقتصاد تولید تولید اشتغال زدن اشتعال به هیجده میلیارد دلار و 65 تن طلا و مذاکره با کرونا که قانع شد بره پیک نیک......
  • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    15 0
    راست میگه ما منظورش رو متوجه نمی شیم . دولت (امریکا ) در این 8 سال مذاکره ای انجام نداده که پیروز نباشد . مثل جمله چنان رونقی .... هیچ نیازی به 45 هزار تومان نداشته باشید خداییش الانم هیچ احتیاجی نداریم
  • ه حسینی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    15 0
    خود شیفتگی یعنی همین ، هر بار که شکست بخوری گردن زمین و زمانه بندازی و هر تصمیم که گرفتی بهترین تصمیم بدانی . مطمئن باش دوری از قدرت ، بسیار دردناک است و همه شاهد هزیان گویت خواهند بود.
  • مجید IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    14 0
    اولا که این آقا قریب به 20 سال با غرب مذاکره کرده به صورت رسمی نه 8 سال و اگر مذاکرات پنهانی این افراد را هم به آن اضافه کنیم یک رسوایی است. دوم اینکه تمام این مذاکرات به نوشته خود این آقا در کتابش و نامه هایش شکست خورده ،البته شکست برای مردم ایران بوده و ایشان خود را پیروز میدان میداند،این سخن دیگریست و شاید منافع شخصی برای خود این بنده خدا و خانواده اش و دوستانش داشته که باید توضیح بدهد. در پایان علت شکست هم روشن است چون خداوند اجازه نمیدهد شیطان در هیچ عرصه ای به سلطنت و حکومت برسد در نتیجه ناگهان دیوانه ای مثل ترامپ نتیجه سالها تلاش این آقا را به زباله دانی میریز و امروز مقاومت غزه باعث میشود که اسرائیل اجازه ندهد تا مذاکرات شیاطین ثمری داشته باشد و از دولت ایران هم حرف شنوی ندارند! این آخری از همه خنده دار تر است! مردمی که با سنگ و چوب از خودشان در مقابل چهارمین ارتش بزرگ جهان دفاع میکند دولت این آقا از این مردم میخواهد که بمیرند و نابود شوند و از خودشان دفاع نکنند تا مذاکرات تکراری و بیهوده و بی ثمر و شیطانی برای به دست آوردن چند دلار در آخرین روزهای پایانی دولتی پیر و زمین گیر سوژه تبلیغاتی پیدا کند!
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    12 0
    اینکه هر رییس جمهوری بعد از ریاستش ول باشه خیلی بده. خاتمی احمدی نژاد روحانی و هر کس دیگری باید تا آخر عمرش جوابگوی رفتار ریاستش باشه. وگرنه بعد از پست و مقام به افساد کردن ادامه میده. هرکدام از روسای جمهور ما بعد هشت سال باد به غبغب میندازن که شما مردم زنده شده ما هستید .ما نبودیم از گرسنگی و جنگ با آمریکا صدتا کفن پوسونده بودید. پاسخگویی باید در راس کار باشه
  • عباس IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    17 0
    سنگ پا قزوین
    • صابر IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      8 0
      ظلم به سنگ پاست
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    8 0
    تنها مذاکره ی موفق : مذاکره ی ترور سردار
  • IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    چشم مردم ایران هم به رای نیست چه برسه دنیا-فقط دنیا میخواهد ببینه مردم فلاکتزده وغارت شده ایران چطوری ازشر شما راحت میشه
  • IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    با با یک اشتباهی کردیم دو دوره به شما رای دادیم مرتب فرمودید زبان دنیا را من میفهمم یکسری تند رو میخواهند اینترنت رو فیلتر کنند مردم با دنیا تماس نداشته باشند ما باید با دنیا تعامل داشته باشیم فقط ما بلدیم بقیه نمیفهمند باید مذاکره کنیم تا مردم در رفاه باشند مذاکره و برد برد و رفاه مردم رو دیدیم دوباره امروز شعار های این هشت ساله تکرار شد دیگران نمیفهمند کاسب تحریم هستند ما باید با آمریکا ببندیم تا مردم در رفاه باشند آقای محترم شما ارز مورد نیاز کالاهای اساسی که در کشتی ها و در بنادر منتظر ارز جهت ترخیص هستند را پرداخت کن تا این گرانی کاذب که بوجود آورده ای را کنترل کنی نیاز به مذاکره سراسیمه شما نیست چرا تصمیم داری در این دو سه ماه باقی مانده کشور را تسلیم آمریکایی ها کنید من از مردم عاجزانه درخواست میکنم در این دو ماهه باقی مانده دقت کنند این آقا هشت سال برنامه ای ارائه نداد و میگوید کاندید ها باید همین امروز برنامه هایشان را ارائه کنند تا ما بررسی کنیم مگر شما در طول هشت سال برنامه ای برای بررسی ارائه دادی هر زمان سئوالی شد مثل امروز سئوال کننده ها را به بیسوادی تندروی تحجر و....متهم کردی باز هم امروز فرمودند ما میخواهیم تحریم ها را برداریم به هر نحوی قرار داد میبندیم مگر شما قرار داد در گذشته نبسته بودیدتا مردم در رفاه باشند دوباره فرمودند یکسری نمیگذارند. این حرف را در گذشته هم شنیده بودیم زمانیکه تمام صنعت و دانشمندان هسته ای را نابود کردیم تسلیم شدیم و تحریم ها هم بیشتر شد و امروز هم دوباره فرمودند هرکس بگوید نسبت به دوره های قبلی ریاست جمهوری رفاه کمتری داریم مغرض است چنین رفاهی در طول تمامی دولت ها بیسابقه بوده و در آخر چرا هر روز آقای رئیس جمهور باید در صدا و سیما ظاهر شود و تبلیغات انتخاباتی کند در کجای دنیا دیده اید رئیس جمهوری هر روز در تلویزیون حاضر شود و بخاطر کارهای نکرد برای مردمش از خودش تعریف کند و مردمش را ناآگاه قلمداد کند چون این رفاه را نمیبینند آقای رئیس جمهور شما را به عزیزان ایران نشین و خارج نشینتان قسم میدهم کشور را متشنج نکنید
  • ن خ IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    (ب قول یکی از علما وقتی خدا ی نفرو ب خودش واگذار کنه طرف ب بیراهه میره و هر کار غلط و اشتباهی رو فکر میکنه درسته ) درست مثل پرزیدنت راستی چه کسانی بودن که نمیخواستن پالایشگاه بنزین ب سرانجام برسه؟#؟ و علت چی بود؟
  • سید IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    آقای روحانی کاملاً درست می فرمایند دولت در این ۸سال مذاکره ای نکرد جز اینکه از آن موفق بیرون آمد، البته به بهای شکست ملت.
  • یوسف GB ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    کاملاً راست میگه موفق در خیانت وچپاول وبجای خریدن سوراخ موش وفرار ، فرار به جلو وکاندیدای گله ای فرستاده به جون مردم
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    چشم جهانیان ومردم ایران به اینه که چه زمانی مردم ازشر اصلاحطلبهای فاسد نجومیبگیر دروغگوی دزد خائن وجنایتکار مفتخور..راحت میشوند
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    سنگ پا بدم سنگ پای قزوین با کیفیت بالا، صد در صد تضمینی ، هرچی شرافت و حیثیته ، با کیفیت بالا پاک می کنه ، هرچی عامل بدبختی و بیچاره گی و جیره خواری و سرپردگی و نوکر صفتی رو خیلی خوب حفظ می کنه، برجام ، FATF, پالرمو و سند ۲۰۳۰ را باکیفیت بالا حفظ و نگهداری میکنه . خلاصه اینکه در نهایت در توهم کامل سنگ پا خودش رو پیروز میدان میدونه .
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    چه رویی داری بابا روحانی...
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    رئیس جمهور دروغ، تحریم ها برداشته نشدن که هیچ، چندین برابر اضافه هم شدن، قیمت اقلام خوراکی در طی ٨ سال ریاست تدبیر و امید روحانی، ۴٠٠ درصد افزایش داشته، تعطیلی بیش از نیمی از کارخانه های تولیدی کشور در ٨ سال گذشته، افزایش چشم گیر و فزاینده سن ازدواج به علت گرانی مسکن و لوازم خانگی و نبود امنیت شغلی. جناب رئیس جمهور دست از شعار دادن بردارید، ملت ایران دیگر گول سخنان شعار گونه ی شما را نمی خورند. و در انتخابات خرداد ١۴٠٠ با انتخاب فردی انقلابی و جهادی، گوش مسئولان وظيفه نشناس را خواهند پيچاند.
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    4 0
    خود گویی و خود خندی خود مرد هنرمندی
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    به نام خدا دانای پنهان و آشکار سهم مردم از هشت سال مذاکره تحمل تورم و بی خانمان شدن بود آقا
  • بهروز GB ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    البته، خدا را شکر میکنیم که به برکت وجود جوانان خود باور و خودکفائی و وجود رهبر فرزانه، تمام ناتوانی های دولت مانند خروج آمریکا از برجام و و و .. تبدیل به فرصت شد. خدا را شکر میکنیم که در نبود دولتی کارآمد سپاهی بود که کشور را پاسداری کند. انشااله در دولت بعدی شاهد توجه بیشتر به درون و همگرایی با مردم و سپاه و مبارزه واقعی با فساد باشیم که البته مستلزم پاکسازی گسترده است.
  • مهدی IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    4 0
    این چند روز دیگه میره؟
  • رضا IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    7 0
    طرف خیلی لاشی تر از این حرفهاست. این خودش ساقی موتوریاس
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    5 0
    وی اظهار داشت: در طول این مدت هدف ما این بود که دشمن را وادار کنیم که بگوید غلط کردم و این کار را کردیم و ما دشمن را وادار کردیم که بگوید اشتباه کردیم رئیس دولت دوازدهم گفت: مگر این دولت جدید آمریکا چند بار باید بگوید فشار حداکثری و جنگ اقتصادی با ایران شکست خورده و جواب نداده است؟ دشمن ما شکست را قبول کرده و دشمن مصّر بود که پای میز مذاکره برویم و ما پای میز مذاکره رفتیم. فلان فلان شده مگه تحریم رو برداشته که انقدر مطمئن نظر میدی؟
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    جمع کنم بابا، اصلا معلوم نیست انگار توی عالم هپروت به سر میبری مشکلاتو خودت درست کردی اصلا نمیتونی ببینی مشکلات 8سال زندگی ملتو تلف کردی
  • رضا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 5
    تا یاد داریم آخر هر دولت توهین و هیاهو علیه ریس جمهور والا این درست نیست اگر ترامپ و دارو دسته عربش و اسراییل و دست های پنهان شمالی اگر خراب نکرده بودند وضع خوب شده بود من فکر میکنم خود آقای روحانی مظلوم واقع شد
    • جعفر IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
      2 0
      خدایا توبه.حالت خوبه
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    شاید از نظر خیلی ها بد باشد ، نفرین و خواستن عذاب برای مردگان ، ولی من هر لحظه و هر روز و هر زمان دعا میکنم و از خداوند می خواهم که ، خدایا عذاب پدر و مادر مسئولان وضع موجود را زیاد کن . بلکه به دعای پدر مادران این مسئولان شر این مسئولان از زندگی مردم کوتاه شود . خدایا عذاب پدر و مادر هر مسئولی که در بوجود آمدن این وضع نقش داشتند زیاد کن .
  • رضا IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    آره والا حالم خوبه واقعیت این هست که دولت درآمد نداره آمریکا و دارو دسته عربش علنی و اروپا پنهانی برای بازگشت پول به ایران کارشکنی می کردند نفت رو نخریدند حتی هند که یکی از مشتریهایی بزرگ بود نخرید اگر هم خرید پول نداد گفت به جاش فلفل زردچوبه میدم اطرافیان آقای روحانی هم که با دلار ۴۲۰۰تومانی فکر کاسبیشون بودند ولی خود آقای روحانی مظلوم واقع شد
  • ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    3 0
    باز قرص هاشو یادش رفت بخوره و همشو یکجا صبح جمعه خورد.
  • یوسف GB ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    شیاطین از نفرت هم اونقدر استفاده برای همین این سخنانی به زبان میاره که نفرت انگیز است۔
  • مجید US ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    دولتی ها مو فق بودند ولی مردم نه نه نه ......
  • IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    دروغگو
  • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    این بشر تا کی می خواهد دروغ به مردم بگه واقعا !!1!
  • IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    2 0
    آن چشم کدخداست که کورخواهدشد.
  • سرخه IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    اولا ... کردی مذاکرا جز خسارت محض هیچی نبود ..بقول اقای کامران غضنفری اگه یکی سخنرانی داشته باشی و توش چندتا دروغ نگی اونجات...... می سوزه . ولی پای میز محاکمه .... معلوم میشه خیانتهات چیا بوده .
  • حسین RO ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    1 0
    فقط بروووووووووووووووووووووو
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    سنگ پا
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    دولت حسن روحانی با مشکلاتی مواجه بوده که از زمان خلقت حضرت آدم ابوالبشر وجود نداشته حالا با این اعتراف جناب روحانی راضی می شوند
  • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    1 0
    جناب روحانی البته همچنانکه آب رفته به جوی باز نخواهد گشت اعتبار از دست رفته با ناکارآمدی و برجام نویسی حتما بدست نخواهد آمد
  • totonchyan IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    نتیجه مذاکرات ازدیدگاه شما که همیشه دنبال بازی برد برد هستید پیروزی است بقول گفتنی عین همجنسبازا
  • IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    مقاومت جهانی شد و غربگرگدایان به بدبختی دنیا و آخرت نزدیک شدند.
  • کیان IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    بله مقصر مشکلات پیدا شد:کلا زیر سر مخالفین و منتقدین دولته و باید در انتخابات فحش ندی.نمی دونم کی بود چهار سال پیش گفت:اگه فلانی بیاد بین مردم دیوار میکشه!واقعا کی بود!
  • علی IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    .... کارش درسته 8 ساله تو توهم زندگی میکنه!
  • سید IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    0 0
    جناب روحانی بنظر یک دفعه از خواب پریدی بعد نطق فرمودید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس