کد خبر 1219876
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۶
روشن: همین که ذوب آهن را بردیم خوشحالیم/ قائدی بازیکن همیشگی نبود

یهتاش فریبا گفت: در بعضی از بازی ها همانند دیدارهای جام حذفی مهم نیست که چگونه به پیروزی می رسید، مهم فقط بردن است و از اینکه توانستیم ذوب آهن را شکست داده به مرحله بعد این جام صعود کنیم خوشحالیم.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا با اشاره به اینکه بازیکنان استقلال در دیدار شب گذشته موقعیت های بسیار زیادی را از دست دادند افزود:‌ معتقدم درحال حاضر بازیکنان استقلال فشار زیادی را تحمل می کنند و به همین علت آنان با شرایط آرمانی خود فاصله زیادی دارند.

وی اضافه کرد: همچنین پس از بازگشت از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا هنوز نتوانستند بازیکنان را به آمادگی جسمانی صد درصدی برسانند و این یکی دیگر از مشکلات تیم است.

به گفته وی تمامی این مسایل دست به دست هم داده و باعث می شود نتایج غیر قابل قبول به ثبت برسد.

فریبا با بیان اینکه به این تیم برای کسب عنوان قهرمانی درجام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا بسیار امید داریم، ادامه داد: کسب قهرمانی در لیگ برتر برای استقلال با توجه به نتایج بدست آمده سخت شده است. البته همانطورکه می دانید فوتبال بازی شگفتی هاست و نمی دانیم در آینده چه اتفاقاتی می افتد از این رو هنوز هم به قهرمانی در لیگ برتر نیز امید داریم اما به طور حتم کسب این عنوان بسیار سخت است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس و کسب نتایج دلخواه در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا ما را به قهرمانی در این  ۲ جام امیدوارتر کرده است.

پیشکسوت باشگاه استقلال درباره تیم ذوب آهن نیز گفت: تیم های «مجتبی حسینی» همگی تاکتیکی هستند و این موضوع درتیم ذوب آهن نیز به خوبی نمایان است. بازیکنان این تیم شب گذشته به خوبی فضا را برای مهاجمان استقلال بسته بودند  و اجازه نمی دادند پشت خط هافبک بازیکنان صاحب توپ شوند. علاوه براین کناره ها را نیز به خوبی درکنترل خود داشتند و اجازه نفود به بازیکنان کناری نمی دادند.

بیشتر بخوانید:

واکنش مجیدی به برد استقلال مقابل ذوب آهن

این پیشکسوت ادامه داد: به همین علت «وریا غفوری» در نیمه نخست کم کار به نظر رسید البته درنقطه مقابل «محمد نادری» پرکارتر بوده و بیشتر به خط حمله کمک کرد. کادر فنی استقلال که متوجه این موضوع شده بود در نیمه دوم تغییراتی در تاکتیک تیمی ایجاد و این مشکل را در نیمه دوم برطرف کرد.

وی اضافه کرد: بازیکنان ذوب آهن به دلیل قد بلند به خصوص در خط دفاع دربازی هوایی نیز عملکرد خوبی داشتند و مانع از خودنمایی مهاجمان استقلال شدند. آنان در خط حمله و هافبک بازیکنانی همانند «میلاد جهانی» ‌دارند که اتفاقا شوت های خوبی از راه دور می زنند. با این توانایی ها که به آن اشاره شد در لیگ استقلال را شکست دادند اما در این دیدار نتوانستند درخشش لازم را داشته باشند و خوشبختانه شکست خوردند.

«قائدی» بازیکن همیشگی نبود

بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند در دیدار این ۲ تیم در لیگ برتر، ‌مدافعان ذوب آهن «مهدی قائدی» را کنترل و همین مساله باعث پیروزی تیمشان در آن دیدار بود.

فریبا در این خصوص نیز گفت: قائدی در دیدار شب گذشته نیز بازیکن همیشگی نبود. البته او در به ثمر رسیدن هر ۲ گل استقلال تاثیر گذار بود. گل اول که با پاس او به ثمر رسید و در گل دوم هم با حرکتی که ما فوتبالیست ها به آن حرکت شاعرانه می گوییم از روی توپ پرید تا «فرشید اسماعیلی» از آن استفاده کند تاثیر گذار بود.

وی ادامه داد: با این همه قائدی تاثیرگذارترین بازیکن میدان بود اما تاکید می کنم او بازیکن همیشگی نبود. همانطور که عنوان کردم او نیز همانند سایر بازیکنان استقلال هنوز به شرایط آرمانی لازم نرسیده است.

این پیشکسوت درباره مهاجم استقلال اضافه کرد: بعضی از بازیکنان همانند «خداداد عزیزی»، «مجید نامجوی مطلق»، «علی دایی» ‌ و سایر بزرگان فوتبال این کشور ممکن است در ۸۵ دقیقه یک بازی حتی توپ به پایشان نخورد اما در یک حرکت می توانند نتیجه را تغییر داده و پیروزی را برای تیمشان به ارمغان بیاورند براین باورم که قائدی نیز از این دست بازیکنان است و همیشه باید درزمین بماند.

از وی درباره غیبت «شیخ دیاباته» ‌نیز سووال شد که او درپاسخ اینگونه گفت: نزدیک به باشگاه نیستم و نمی دانم چه اتفاقی بین او و باشگاه رخ داده که حتی سرمربی از او اطلاع ندارد. گمان می کنم پای مسایل اقصادی درمیان است و مسوولان باید هرچه سریع تر این مسایل را حل کنند تا این بازیکن درخدمت تیم خود باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا نیکی SE ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    فرهاد خان تیم را نبسته و ریاست قبلی و آقای مددی تیم را بستند. هر سال بهترین بازیکنان را داشته و بخاطر پول همه را فراری دادند. تیم به یک مدافع جا افتاده و یک هافبک نفوذی و پخش کننده شدیدا لازم است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس