کد خبر 1220312
تاریخ انتشار: ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۹
میزان تسهیلات بانکی به بازنشستگان در سال ۱۴۰۰ اعلام شد

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش اعتبار مربوط به اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان از ۱۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ را گام مهمی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، مصطفی سالاری مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در جلسه ویدئو کنفرانسی تبادل موافقت‌نامه بودجه ادارت کل و مدیریت درمان تأمین اجتماعی سراسر کشور، بودجه ۲۷۱ هزار میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰ را ابلاغ کرد.

وی در این جلسه اظهار کرد: بودجه سال جاری در روزهای پایانی سال گذشته به تصویب هیئت امنای تأمین اجتماعی رسیده است و پس از انجام اصلاحاتی در ضوابط اجرایی به استانها ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید:

زمان واریز حقوق اردیبهشت ماه بازنشستگان کشوری

سالاری اخذ نظرات واحدهای اجرایی و برآورده شدن نظرات کارشناسی واحدهای مختلف سازمان تأمین اجتماعی را از ویژگی‌های بارز بودجه سال جاری برشمرد و گفت: بودجه سازمان از ۱۷۲ هزار میلیارد تومان در سال ۹۹ به ۲۷۱ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ رسیده است که افزایش قابل توجهی را نشان می‌دهد.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه هزینه ماهیانه سازمان تأمین اجتماعی حدود ۲۲ هزار میلیارد تومان است، ادامه داد: براساس پیش‌بینی‌های کارشناسی انتظار داریم که بین ۱۷ تا ۱۸ هزار میلیارد تومان وصولی نقدی حق بیمه داشته باشیم و حوزه شستا نیز ماهیانه ۲ تا ۳ هزار میلیارد تومان از محل سود و جابجایی دارایی‌ها پرداخت کند.

سالاری افزود: مابقی هزینه سازمان تأمین اجتماعی نیز از محل مطالبات جاری و معوق این سازمان از دولت تأمین می‌شود که در سال جاری ۸۹ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه کشور برای این کار پیش‌بینی شده و برای دریافت این منابع پیگیری‌های لازم درحال انجام است و انتظار داریم که در آینده نزدیک محقق شود.

وی با ابراز اطمینان نسبت به تأمین منابع و ایفای کامل تعهدات سازمان تأمین اجتماعی در قبال جامعه تحت پوشش، اضافه کرد: سازمان در میان مدت مشکلی برای ارائه خدمات ندارد و هر چند که در بلند مدت نیازمند برخی اصلاحات هستیم که در شرایط مناسب باید انجام شود.

مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش اعتبار مربوط به اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان از ۱۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ را گام مهمی برای افزایش ظرفیت پرداخت تسهیلات به بازنشستگان ارزیابی کرد و گفت: در سال جاری نیز ۲۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پرداخت تسهیلات به بازنشستگان پیش‌بینی شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از تصویب ۶۱ پروژه عمرانی برای توسعه خدمات به جامعه تحت پوشش این سازمان در بودجه سال ۱۴۰۰ خبر داد و افزود: این پروژه‌ها بر اساس اولویت‌بندی اجرا می‌شود و پس از تأمین زمین و مراحل طراحی پروژه و انتخاب پیمانکار در استان‌ها عملیات اجرایی این پروژه‌ها نیز شروع می‌شود.

سالاری تصریح کرد: در بین پروژه‌های عمرانی سال جاری ۲۸ پروژه مربوط به احداث درمانگاه در کنار بیمارستان‌های تأمین اجتماعی است که با جدا شدن درمانگاه از ساختمان اصلی بیمارستان‌ها فضای بیشتری برای افزایش ظرفیت خدمت‌رسانی بیمارستان‌ها ایجاد می‌شود.

وی پرداخت به موقع مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد با سازمان تأمین اجتماعی را از دیگر اولویت‌های این سازمان برشمرد و گفت: پرداخت مطالبات بویژه در حوزه نسخه الکترونیک باید در کوتاهترین زمان ممکن انجام شود و در اسناد کاغذی نیز مطالبات را مطابق روال گذشته پرداخت می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از برنامه این سازمان برای تسهیل استفاده بیمه شدگان و بازنشستگان از برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع خبر داد و اظهار کرد: برنامه ما این است که با سازوکارهای تشویقی و براساس ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی سازمان مزایایی همچون کاهش فرانشیز و سهم بیمار از هزینه درمان را برای افرادی که از نظام ارجاع استفاده می‌کنند ایجاد کنیم  و سهم بیشتری از هزینه درمان توسط سازمان تأمین اجتماعی پرداخت شود.

سالاری افزود: در بیماری‌های صعب العلاج تعهدات سازمان تأمین اجتماعی به نزدیک ۱۰۰ صد می‌رسد و سازوکار جداگانه‌ای برای این بخش پیش‌بینی شده است و با دولت و بیمه سلامت در این مسیر همکاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: این کارها هرچند هزینه حوزه درمان تأمین اجتماعی را بالا می‌برد اما موجب افزایش کیفیت و ارتقائ خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش خواهد بود و این طرح قطعا به صورت اختیاری و با سازوکارهای تشویقی اجرا می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 47
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    16 4
    پخش تصویر پیرمردهای بیکار که وقت خود را در پارک ها حرام می کنند و انتساب آنها به قشر زحمتکش و ماندگار و با تجربه که از آنان به عنوان بازنشسته یاد می شود، زیبنده سایت خبری مشرق نیست. فکر تجدید نظر باشید.
  • IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    13 1
    این ماه 110 هزار تومن از حقوق منو دزدیدن. من همه رو باور می کنم به جز تامین اجتماعی
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    4 0
    پول کشور متأسفانه هر روز ارزش خود را بیشتر از دست می دهد و اجناس بیشتر گران می شوند افزایش حقوق هم منجر به افزایش نقدینگی و تورم و کم شدن قدرت خرید حقوق بگیران می شود! در دولت های قبل به جای افزایش حقوق در مواردی کمک اقلام به حقوق بگیران و عموم مردم می شد و کالا داده می شد و نقدینگی در بازار کمتر بود و تورم هم کمتر.
  • مج IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
    10 1
    خب این کجاش از دادن وام به باز نشستگان بود
  • حسین IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    لطفا بفرمایید چقدر از سرمایه شستا را فروختید و یه مبلغ ناچیز را بابت وام به صاحبان اصلی اون سرمایه دارید میدید و منت هم میزارید و جزو افتخاراتتان حساب میکنید.
  • FR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    9 1
    اینهمه گفتند یکسان سازی وگفتند اردیبهشت فلان وبمان حقوق پدر من باسی سال همان حقوق فروردین ۱۲۰۰۰۰۰اسفند که شد ۳۵۰۰۰۰۰پس اضاف کردن سال جدید چی یکی به من توضیح بده بخدا قسم اگر حقوق رو بکنند ده میلیون من رای نمیدم چقدر دروغ میگن اینا خدایا مگر اون دنیا حساب وکتابی نیست اگر نباشه که عدالتت زیر سوال خواهد رفت پس اینها ترسی ندارن از مردن
    • قاسم IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
      1 1
      با سلام چرا همه چیز را به رای ندادن ربط می دهید ، عزیز یک فرد فعال در جامعه چه ایرانی یا غیر ایرانی باید در فعالیت های اجتماعی مثل انتخابات با چشم باز و مشورت با اهلش رای بدهد تا به خواسته ی خودش برسد با رای ندادن مشکلی که حل نمی شود بماند بر مشکلات امنیتی هم اضافه می شود . وقتی طرف می گوید من موسیقی و استادیوم رفتن زنان و... را حل می کنم نباید بعد رای دادن توقع گشایش اقتصادی و ... از او داشت .
  • امیراقایی کومله IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    باسلام فرمودند۲۰۰۰میلیارد تومان وام درسال ۹۹ اختصاص داده شدنتاسفاته یک ریال هم به بنده نرسیدوحال درسال۱۴۰۰ فرمودند۲۷۱ هزار میلیارد تومان وام اختصاص داده شده بازهم فکرنمیکنم که یکریالی به ما برسد اماازخدامیخواهم به ماصبرعنایت فرماید امین
  • محفوظ IR ۰۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    قطعا با درایت و پیگیریهای خستگی ناپذیر حضرتعالی و همکاران محترمتان و حمایتهای کارگران و بازنشستگان از جنابعالی ، حتی بیش از اینها نیز ممکن و میسر خواهد شد .
  • امید SE ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    باتوجه به افزایش بودجه سازمان چند موضوع را باید در اولویت قرار دهد: ۱- اعمال ۲۵% باقیمانده متناسب سازی ۲- بالا بردن مبلغ وام به بازنشستگان تا سقف ۵۰ میلیون در.ضمن نه به عنوان خرید کالا بلکه به عنوان رفع مشکلات بازنشستگان چون هر. بازنشسته ای در این سن و سال لوازم منزلش تکمیل است
  • عبدالعلی گنجعلی US ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 1
    س خسته نباشید پا یه حقوق خیلی پایین زدن با تصادف پسرم مالی ضغیف میباشم
  • مادر وطن IR ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    اتفاقا عکسهای پیرمردها خیلی قشنگه عکس پیرزنها را هم درسایت خبرگزاری بازنشستگان تامین اجتماعی بگذارید ممنون از زحمات اقای سالاری وسازمان تامین اجتماعی ...من که پس از سالها از وام استفاده نکردم نوبت وام را زودتر پرداخت می کنیید مرسی
  • ن GB ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    مبلغ وام نگفتید چند میلیون.؟
  • IR ۰۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    4 0
    یعنی فقط عکس بازنشستگان شده سوژه رسانه های ایران ، دست آقایان درد نکنه که این همه بین بازنشستگان تامین اجتماعی و کشوری و لشکری تبعیض قائل شدی....ممنون
  • مریم غ بازنشسته IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    آقای سالاری ما از افزایش حقوق خود ناراضی هستیم،،چونکه اصلآ هیچ افزایشی انجام نگرفت فقط قبل از عید همان متناسب سازی بود و،کدوم همسان سازی، شما حرفش را میزدید،،کدوم افزایش حقوق شما میگفتید، ما که هیچ افزایش حقوقی نبود برایمان،،،لطفا برسی شود،آقای سالاری
  • مریم غ بازنشسته IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 4
    افزایش حقوق که میگفتید همین بود،آقای سالا ری ما خدایی داریم نکنید با ما این کار را،،،کدوم افزایش ،،کدوم در صد؟؟دروغ ،دورغ،،،،فقط همان قبل از سال متناسب سازی شدوبس،،،همان متناسب سازی شدوبس،،،هیچ افزایش حقوقی انجام نگرفته است
  • مهدی IR ۰۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    این ماه حدود ۲۰۰هزار تومان از حکمی که زده بودند ،کم کردند.داىم حلوا حلوا میکنند که حقوق تامین اجتماعی را به سطح کشوری رساندیم.کو؟کجا؟برادر بنده با دیپلم ۶/۸میلیون میگیره و من با لیسانس و ۳۰سال خدمت میگیرم ۶/۵میلیون.پس این همسان سازی کجا رفت؟ دروغ تا کی؟
  • ???????? NL ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش اعتبار مربوط به اعطای تسهیلات بانکی به بازنشستگان از ۱۸۰ میلیارد تومان در سال ۹۸ به ۲۰۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۹ را گام مهمی مطرح کرد. فقط مواظب باش گام بعدی که بر میداری رو روی فضولات انسانی نذاری اون مرغ که وقتی تخم دوزرده میذاره افتخار میکنه مگه شما ها هم میذارید
  • بازنشسته تامین اجتماعی . IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    سلام . لطفا اعلام کنید که کجا باید برویم برای ثبت نام تسهیلات . به بانک مراجعه می کنیم اعلام می کنند که برو بیمه . بیمه هم اعلام میکند خبر نداریم . لطفا یک سایت برای ثبت نام تنظیم کنید تا این مشکلات حل شود . با اینکه اگر سایت هست . آدرس سایت را بفرمایید
  • محسن RS ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    مبلغ وام برای هر بازنشسته در ابهام هستش کلی گویی کرده اند
  • IR ۱۰:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    سلام. تورا به خدا اگر میشی یکبار هم شد ه حرف راست بنزین واقعا به تنگ امدیم
  • کاوسی IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    چرا در اردیبهست ۱۴۰۰ به اینجانب همسانسازی تعلق نگرفت درصورتی که در فروردین حکمم ۴۲۰۰بود ولی حقوق ۴تومان گرفتم چرا باید .به کجا مراجعه کنم تا مشکل همسانسازیم اصلاح شود.درسال ۹۰ با ۳۰سال ویکماه ۲۵روز بازنشته شدم
  • رضا IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    چرا از حقوق و وام مستمری بگیران حرفی نمیزنین
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام هر خدمتی که دولت یامسئولین دیگری چه پرداخت وام چه تسحیلات دیگری بتوانند برای بازنشستگان انجام بدهند کوتاهی نکنند که بازنشسته اول چشمش بدرگاه خداوند متعال دوخته بعد هم به دولت ودولتمردان
  • محمودی IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    3 0
    سلام.من هر وقت فیش حقوق میگیرم عزا میگیرم و زور بزنه تا دهم ماه میتونم زندگی کنم.بقیه ماه را باید حرص بخورم
  • محمد حسین جوراحمد IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    حقوق 2ملیون سیصد تازه شده با اجاره خونه بیماری خواص الزایمر پارکینسون دیبات که دارو گیرنمیاد با زن بچه باید داروبگیرم باهاش کرایه بدم یا خرید برای زن بچه کنم
  • US ۱۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    سلام با توجه به اینکه باز نشستگان عزیز بزرگ شده اند نیازی به شکلات ندارنند زیر صد میلیون برای ما فاقد ارزشه در ضمن نداشتن مسکن اولویت اصلی مستمری بگیران مخصوصا از کار افتادگان و بازماندگان می باشد چاره اساسی کنید لطفا
  • US ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    لطفا فکری به حال مسکن ما کنید این وام پول شکلاتم نمشه
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    وقت خود را حرام نمی‌کنند وقت استراحتشون هست حتما تو جوانی وقتی پیر شدی و صدتا درد بی درمون به جونت افتاد میفهمی سالمندی یعنی چی
  • م.ع IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    فقط سر ملت رو شیره می مالن. فکر می کنن چند سال پیش هست که مردم باور می کردن.
  • فریده IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    1 0
    حکم برام زدین چندر غاز حقوق 3700 با این تورم .حالا که روز دریافت حقوقم امده 3500 ریختین .با 22 سال سابقه.هر دفعه میرم شیر بخرم 200 اضافه میشه .تورم ماه به ماه
  • US ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    نظر برای میخواهید وقتی دردی از ما درمان نمی کنید اجازه خونه انقدر بالارفته که دیگه به هزینه نمیرسه دکتر مشکلی نیست ما هوا میخوریم البته اگر اونم ازمون نگیرین شاید کم کم محو بشیم شما بالادستی ها دیگه تو جلسه هاتون توزحمت نیوفتید ما بندگان در خال محو شدن راضی نیستیم ما با گفتن.خودمونو خسته میکنیم چون شماها به اندازه توان وجدانتون کار میکنید ما توقع دیگه نداریم
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    باسلام اقای سالاری تو روخدا فکری برای مسکن بازنشسته ها بکنید تو روخدا... با،،سه تا بچه دیگه خسته شدم از بنگاه رفتن واجاره نشینی این حقوقم که میدید اصلا کفاف زندگیمون ونمیده بااین تورم گرونی یک کاری کنید ماهم یه سقف بالا سرمون باشه بعد سی سال یه چهار دیواری ازخودمون داشته باشیم بخدا از بنگاه رفتن وحشت دارم بااین کرایه خونه های سنگین فقط ۲۰ میلیون رهن داریم هرسالم تورم بیشتر میشه نمیتونیم پول رهن وزیادش کنیم بااین حقوقم فقط بتونیم شکممون وسیر کنیم تو رو هرکه میپرستید کمکون کنید
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    اقای رییس سازمان تامین اجتماعی تو رو امام حسین خانواده های بازنشسته های تامین اجتماعی رو دریابید من فقط ازتون میخام کمکون کنید تاماهم خونه داربشیم تو روخدا اولم پرس وجو کنید ببینید واقعا چه کسانی براشون خونه واجبه بعد بهشون خونه بدید آرپارتمان با تسهیلات برامون بسازید کرایه اشو ازحقوقمون کم کنید ماالان داریم کرایه خونه مدیم به عده ادمای پولدا رازخدا بیخبر که هرسالم کرایه اشونو میبرن بالا چرا شما یه همتی بکنید تا ماهم سقفی بالا سرمون داشته باشیم وکرایه جای وام بدیم تا ماهم خونه داربشیم هرسالم اثاث مون رو کولمون نباشه دربه در بنگاه نشیم ازتون واقعا ممنونم
  • بازنشسته IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    2 0
    حرومتون بشه اینماه ۲۰۰تومن‌از حقوق منو کم دادین و خوردین..خدا ازتون نگذره
  • آرش حسینی IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    خیلی حقوق کمه
  • داوری IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام لطف کنند. این بیمه اجتماع. یکی به پاسوخ بده من با 22 سال سابقه. از پنجم فرودین امسال. بازنشته شد و رفتم کارهای بازنشتگی رو انجام دادم ازشون سوال کردم. حقوق من چقد هست بفرمایند دوپانصد تا سه تومان. چرا این مبلع به خدا اگه میدونسم بعد از بیستو دوسال حق بیمه دادن میخوان اینقد حوقوق بدن. خودم بیمه نمیکردم آخه با سه تومان توی این مملکت که هر روز توررم هست چه کار میشه کرد
  • غلامحسین رشیدآبادی IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    بنظر من یک نفر ایرانی توی همین کشورکار میکرد اینکه بیمه کمتر از یک نفر کارمند دارد از بد بختیش بود و همیشه این بد بختی همراه این سری کارگرها هست خیلی بیشتر از هر کارمند یا آنهایی که سابقه 30ساله دارند. بیشتر هم کار می‌کنند و هم بیشتر. کارخیلی سخت انجام میدن ولی این وست پیمانکارها وشرکت ها یند هم چند برابر ازشان کار میکشند هم کلاهبرداری میکنند بیمه براشون رد نمی‌کنند اینه من دقیق از سال 68اولین بیمه برام ردشده توهمان شرکت 3سال کار کردم 6ماهم برام بیمه ردنشده ازسال68مرتبم توی همین مملکت جون کندم با 12سال بیمه باز نشسته شرایت 60سالگی شدم دولت هنرنمایی کرد اوردیبهشت ماه 1400حقوق ریخته برای بند
  • یوسف IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    چرا مبلغ بیمه بیکاری بگیران را اضافه نمیکنند
  • اسماعیل خیرخواه IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    چرا انقدر دروغ میگین کلی صبر کردیم اردیبهشت بشه حقوق اضافه بشه همون ۳۵۰۰ که فروردین دادین همون بود چرا انقدر مردم رو سر کار میذارین خدا از سرتون نگذره خودتون میتونید با مریضی که کلی دارو مصرف میکنم و سکته کردم ۳۵۰۰ خرج کنید
  • IR ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    با سلام محترم. مدیریت محترم .سازمان تامین اجتماعی کشور جند سوال خدمدتان عرضه میدارم که عبارت از ۱_صاحبان اصلی تامین اجتماعی که کار گران زحمت کش و باز نشتگان محترم هستند آیا به شما اجازه داده اند که املاک آنها را مثل شستا یا امثال اینها را بفروش برسانید ویا سهام این قشر زحمت کش که بصورت امانت در نزد سازمان قرار دارد بدون هیچ هماهنگی با این قشر زحمتکش و ضعیف آنها را در محضر تاراج گذاشته آید در صورتی که هیچ یک از کارگرها و بازنشتگان با این تصمیم گیری های نابخردانه موافق نیستند لذا خواهشمند است بجای این تصمیمات نابخردانه فکر اصول و قوانین تامین پیش پا افتاده ای مثل درمان که به هر داروخانه ای که می‌بریم هیچ ارزشی قائل نیستند یا اینکه مسکن کارگران که تا امروز هیچ گونه تدابیری اندیشیده نشده و کارگر یا باز نشسته بیچاره باید همین حقوق ماهیانه به صاحب خانه ها پرداخت کنند
  • بازنشسته IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    کانون یاز نشستگان تبریز اعلام کر د کسانی کا ضامن بانکی هستند وام داده نمبشود . با این حال کمتر باز نشسته ای شامل دریافت وام خواهد شد چون هربازنشسته ای لااقل ضامن فرزندش برای دریافت وام ازدواج یا غیره شده است.سیاه بازی وبطبل کوبیدن شده کار مسئولین ما.
  • گل آقا محرم نژاد مغوان IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام کجای این همسان سازی اگر همان ۲۵ درصد افزایش همان مبلغ ۱۲۰۰۰۰۰۰ می شد دگه کجاش همسان سازی بنده با سی سال اندی بازنشته شدم دریافتی من همان مبلغ ۴۲۰۰۰۰۰۰ریال میباشد خاک عالم بر سر ما شده افراد بی سواد کشوری الان ۸۵۰۰۰۰۰۰ریال می گیرد کجایش نزدیک به کشوری اینهمه دروغ تورا به خدا نگوید یک کم فکر اخرت باشید .اگر اعتقاد دارید
  • IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    این افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از جیب جوانان و کسانی در میاد که الان دارن حق بیمه افزایش یافته پرداخت میکنند یعنی من یکی که اصلا رضایت ندارم پرداخت حق بیمه های ماهیانه را افزایش دادن تا بره تو جیب بازنشستگان واقعا این ظلم در حق ماست و هم اینکه دیگه کارفرماها بخاطر همین زیاد شدن بیمه ها از استخدام نیرو صرفنظر میکنند و حاضر نیستند نیروی کار بگیرند و از خانواده هاشون کمک میگیرند و خانوادگی کار میکنند تا شخص غریبه که بیمه بخواهد استخدام نکنند خوب حق دارند پرداخت یک میلیون و اندی در ماه برای یک نفر خیلی سرسام آوره با این وضعیت کسب و کار
  • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    اقای سالاری ازقدیم گفتند هیچ سواری بفکر پیاده نیست شماوهمکارانتان حقوقهای نجومی میگیرید بخدا درطول عمرتان معنی نداشتن و بی پولی را هرگز ندیدید اگه بخدا ودین اعتقاد دارید همسان سازی را درست انجام بدین تا شایددعای خیر میلیونی دنبالتان باشه همین اعمال دراخرت بدردتان میخورد نه مدرک نه پست ونه..... ارام بفکر کن برای رضای خدا خدمت کن
  • عباس IR ۰۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    شیش ماه پیگیر باز نشتگیم هستم ولی هر بار که میرم کار منو عقب میندازن
  • رسول دارایی IR ۲۳:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    باسلام من حدود 18سال رسمی کار کردم متاسفانه اون محل رو دادند شخصب آخر سال های کارم رو تو اداره حدود شش سال بطور قرار دادی کار کردم سال 99بازنشسته شدم با پایه حقوق خیلی کم بخدا اصلا نمیرسونم تو رو خدا نزارید بعد از این مدت جلوی خانواده شرمنده بشم چون الان ما رو ریش سفید فامیل می خونند تو رو آبروی حضرت زهرا آبرو داری کنید متشکرم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس