حداقل حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی ۲.۵ برابر شده است

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: مجموع دریافتی بازنشستگان حداقل بگیر از سال ۹۸ تاکنون ۲ و نیم برابر شده و سایر سطوح نیز افزایش بیش از ۲ برابری داشته‌اند.

به گزارش مشرق، مصطفی سالاری در جلسه‌ای با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای کانون عالی بازنشستگان که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیران تأمین اجتماعی و رؤسای کانون‌های بازنشستگان استان‌ها همراه بود، اظهار داشت: دو مرحله متناسب‌سازی و افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان موجب بهبود قابل توجه معیشت بازنشستگان شده است و البته ما تمایل داشتیم که افزایش بیش از این انجام دهیم و اگر منابعی باشد هیچ تردید و مضایقه‌ای نداریم و از حداکثر ظرفیت برای بهبود خدمت رسانی به بازنشستگان و کارگران استفاده می‌شود.

وی افزود: مرحله اول متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در مرداد ۹۹ و با فاصله یک هفته پس از ابلاغ مصوبه مجلس اجرا شد و ما با تمام توان و استفاده از همه ظرفیت‌های ممکن برای ارتقای خدمات تأمین اجتماعی و بهبود معیشت بازنشستگان اقدام کردیم.

سالاری با بیان اینکه از ابتدای شروع برنامه متناسب‌سازی از اهمیت و حساسیت این موضوع و مشکلات این مسیر آگاه بودیم، گفت: از ابتدا به دنبال برآورده کردن مطالبات برحق جامعه بوده‌ایم و می‌دانستیم شروع این کار باعث شکل‌گیری و افزایش توقعات و مطالبات می‌شود اما برای ما بسیار مهم است که برای این جمعیت بزرگ که معیشت آنان وابسته به تأمین اجتماعی است بتوانیم گام مؤثری برداریم.

وی از دریافت سهام مربوط به مرحله اول اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در روزهای آینده خبر داد و افزود: علاوه بر ۳۲ هزار میلیارد تومانی که مطابق قانون به صورت اختصاصی برای سازمان تأمین اجتماعی درنظر گرفته شده بود؛ ۵ هزار ۴۰۰ میلیارد تومان نیز از محل ۱۲ هزار میلیارد تومانی که سال گذشته برای تمامی صندوق‌های بازنشستگی تصویب شده بود به تأمین اجتماعی رسید و طی روزهای آینده این شرکتها دریافت می‌شوند.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی افزایش حقوق بیشتر در متناسب سازی سایر صندوق‌های بازنشستگی را زمینه‌ساز ایجاد توقعات برحقی در بین بازنشستگان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: در ماه‌های انتهایی سال گذشته تلاش زیادی کردیم که منابع بیشتری دریافت کنیم و در روزهای آخر سال نیز با پیگیری فراوان موفق شدیم که یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به هر بازنشسته پرداخت کنیم.

سالاری با بیان اینکه در سال جاری نیز تلاش سازمان تأمین اجتماعی این بود که در فروردین احکام بازنشستگان صادر شود، گفت: این کار حاصل حمایت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و پیگیری و مشارکت نمایندگان تشکل‌های بازنشستگان است و پیگیر ی این تشکل‌ها بابت انتقال مسائل و مطالبات بازنشستگان ارزش و اهمیت بالایی دارد.

وی تداوم پرداخت‌های مربوط به متناسب‌سازی و تضمین خدمت‌رسانی به جامعه تحت پوشش تأمین اجتماعی را بدیهی دانست و افزود: درباره تأمین منابع ۸۹ هزار میلیارد تومان تردیدی نداریم و نحوه وصول و فرآیند وصول را به سرعت پیگیری می‌کنیم.

سالاری دریافت مطالبات تأمین اجتماعی از دولت را در سال گذشته و سال جاری بی‌نظیر ارزیابی کرد و گفت: با وصول ۸۹ هزار میلیارد تومانی که مطابق قانون بودجه سال جاری فرآیند آن شروع شده و قطعاً به زودی به نتیجه می‌رسد، در مجموع ۱۴۴ هزار میلیارد تومان در مدت ۱۴ ماه از دولت دریافت می‌کنیم و تعهدات جاری دولت نیز برای نخستین بار در قانون بودجه لحاظ شده است.

مدیرعامل سازمان تأمین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحول جدی در خدمات درمانی این سازمان اظهار داشت: هزینه خدمات درمانی در بیمارستان‌های دولتی در شهرهای فاقد مرکز درمانی تأمین اجتماعی برای همه بیمه شدگان و در همه مناطق کشور برای افراد بالای ۶۵ سال رایگان است و تأمین اجتماعی کل هزینه بستری را برعهده گرفته است.

وی طرح نسخه الکترونیک را از دیگر افتخارات سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: این طرح همچنین افتخاری برای دولت است و گامی بسیار ارزشمند برای ارتقای همه جانبه خدمات درمانی در کل کشور محسوب می‌شود.

سالاری توسعه خدمات غیرحضوری و کاهش مراجعات مردم به شعب تأمین اجتماعی را از دیگر اقدامات صورت گرفته در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: اجرای طرح ۳۰۷۰ برای ارائه غیرحضوری ۳۰ خدمت و کاهش ۷۰ درصدی مراجعات مردم شعب تأمین اجتماعی را خلوت کرد و ۳۰ خدمتی که رونمایی شده است را دائماً بررسی می‌کنیم تا اشکالات احتمالی در اسرع وقت رفع شود و برای این خدمات به زودی به جایی می‌رسیم که ارائه این خدمات در شعب متوقف شود.

وی همکاری نمایندگان مجلس شورای اسلامی با سازمان تأمین اجتماعی را نیز ارزشمند و قابل تقدیر دانست و گفت: در بودجه ۱۴۰۰ هر پیشنهادی که به ضرر سازمان تأمین اجتماعی بود، حذف و هر قانونی که برای ارتقای خدمات این سازمان مورد نیاز بود، تصویب شد.

افزایش حقوق هیچ بازنشسته ای کمتر از ۵۰ درصد نخواهد بود

علی اصغر بیات، رئیس کانون عالی بازنشستگان تأمین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: از زحمات و تلاش‌های صادقانه مدیرعامل و مجموعه مدیریتی و کارشناسی سازمان تأمین اجتماعی بابت پیگیری و تلاش در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان در متناسب‌سازی تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: از هفته دوم فروردین جلسات مرحله دوم متناسب‌سازی موضوع ۸۹ هزار میلیارد تومان را شروع کردیم و روزهای بسیار زیادی با مشغله فراوان داشتیم. احکام اولیه ای که صادر شده بود با دستور و موافقت مدیرعامل سازمان تأمین اصلاح شد تا بازنشستگان بعد از سال ۹۵ نیز افزایش قابل توجهی داشته باشند و بازنشستگان سخت و زیان آور نیز با سنوات ارفاقی مشمول شدند.

بیات ادامه داد: با اقدامات انجام شده در نهایت افزایش حقوق هیچ بازنشسته ای کمتر از ۵۰ درصد نخواهد بود و در مجموع از همه ظرفیت‌های ممکن برای افزایش حقوق بازنشستگان استفاده شده است.

وی با تشکر از تمامی مسئولان و مدیران کشوری و دستگاه‌های مختلف برای همراهی و حمایت سازمان تأمین اجتماعی برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، گفت: انتظار بازنشستگان تأمین اجتماعی این است که هر نوع پرداختی و تغییر و ارتقا حقوقی که برای بازنشستگان کشوری و لشکری انجام می‌شود برای ما نیز لحاظ شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 273
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 52
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    30 14
    قیمتها از ۹۸ به این طرف ۳و نیم برابر رفت روش
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    13 1
    جناب رییس کمی برگردیدبه عقب تربهتربودچون میتوانستیدبگوییدده برابرشده...
  • IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    19 11
    بعد از برجام همه چیز هشت برابر شد.
    • FR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      11 2
      بعد برجام نه بعد نابودی برجام همه چیز به قول خودت هشت برابر شده چرا خودت رو به نفهمی میزنی
    • IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      6 4
      بعد از برجام مقدس همه چی ارزون شد ولی بعد از شکست برجام همه چی سه برابر شد.تا برجام بود یک ریال رو قیمت ها نرفته بود.
  • بازنشسته IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    19 1
    یکی نیست توضیح بده چطور حساب کردید که بدون افزایش که هرسال اعلام میشه (درصد)مابقی افزایش چطور شده الا کمتر از ۵۰۰ هزار تومان اضافه نشده شما از اسفند توضیح بدید نه از قرن گذشته ..بچه که بازی نمیدید ...هر طور که میخواید به سرمون دارید میبرید اقای صادقی حرفات که گفتی دروغ بود خودت هم درکنار آقایان هستی
  • IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    15 0
    چرابه فکرمانیستیدوقتی جنس هررورگرون میشه چراحقوقاروزیادنمیکنیدمابااین حقوق چکارکنیم دیگه خسته شدیم ازدست شما
  • علی IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    8 13
    دست شما درد نکنه خوب شد، بسیار بسیار ممنون و سپاسگذاریم خدا خیرتون بده. ولی جسارتا با احتساب افزایش سنواتی سالانه خیلی کمتر از دو‌نیم برابر اضافا شده ولی بازم خدا رو شکر
    • IR ۱۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      13 2
      یک آرزوی دارم روزی باشحه انشالله نیازمند لنگه خودتان باشید به حق همین روزهای عزیز
    • علی IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      2 0
      جسارت منو بخشید میشه بگید در حکم جدید میزان دریافتی تان چقدر شده؟ حدودا
    • Qasem IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      حتمٱ اشتباهی برای شما یکی بیشتر از بقیه دادن که اینطوری تشکر میکنی ولا یک ۳۹ در صد دادن که اگر همسانسازی هم در کار نبود باید بابت عرف سالیانه اضافه میکردن حالا اگر بیشتر گرفتی اطلاع بده کسر کنن مدیونی داره!! اونوقت ببینم باز الکی تشکر میکنی!!!!!
  • Aziz ebadi IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 0
    به آقای سالاری دست مریزاد میگوییم که خیلی واقعاً زحمت کشید ولی در مورد بیمارستان تأمین اجتماعی که درشهر ما پارس آباد وجود دارد هیچ خدمات آرایه نمی‌دهد من نزدیکی عبد سرما خورده بودم رفتم دکتر معالج بایک نفر بگو مگو می گرددرمورد نوشتن دارو بعد فهمیدیم که دکتر اقرار کرد به من دستور دادند از دو قلم زیادتر دارو ننویسم این شد خدمات
  • ناصر DE ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 9
    حق اولاد در سال ۱۴۰۰ چقدر زیاد شده؟ هر فرزند چند شده؟
    • IR ۰۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 1
      ۹۶
  • علی IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 2
    دست شما درد نکنه خوب شده، بسیار بسیار ممنون و سپاسگذاریم خدا رو شکر. ولی جسارتا با احتساب افزایش سنواتی سالانه که 25درصد برای عموم بوده، افزایش همسان‌سازی هم چیزی حدود 50درصد در کل حدود 75 درصد.
  • M IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    93 3
    از جیبتون که نزاشتید از اون طرف از جیب امثال من بیمه شده میدید که هرساله کلی به اقساط بیمم اضافه میشه
  • سام IR ۱۶:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    6 1
    اصلا اینطور نیست. چجوری حساب کردند ؟ اگه 2/5 برابر میشد که عالی بود و با این وضع زمدگی نمیکردیم. قطعا اشتباه کرده. شک ندارم.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 1
    اشتباه نمیکنید ؟ یعنی من الان 13 میلیون حقوق میگیرم و خودم خبر ندارم !! پس حتما در ماه چند میلیون نومان پول من را ندادند ؟! تمام اسناد و مدارک موجود است . تشریف ببرید و محاسبه کنید .
    • آمنه IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
      1 3
      این خبر واسه شما که الان دارید کلی حقوق مبگیرید نبست.واسه مایی هست که با دو و نیم برابر شدن، تازه شده چهار ملیون.دستشون درد نکنه.کاش این همسان سازیا ادامه داشته باشه
  • بازنشسته IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    8 1
    سلام و احترام ضمن تشکر از اقای سالاری مدیرعامل تامین اجتماعی و مدیران عالی و میانی کانون بازنشستگی جهت اصلاح احکام بازنشستگان و اقدامات انجام شده لیکن از مدیرعامل تامین اجتماعی بپرسید شما که می فرمائید حقوق بازنشسته ها از سال 98 دو برابر شده تورم از سال 98 تا 1400چند صد برابر شده ؟ واقعا این چه مقایسه ای هست که شما انجام میدین حقوق اضافه نکیند جلوی تورم را بگیرید قیمتها را بگردانید به سال 96 سال 96 با 500 م اپارتمان تو بلوار فرودس میدادن الان اتومبیل چینی باید خرید کنی با این پول براتون متاسفم
  • بازنشسته IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 6
    اینم بگید که همه چی از 98 3و نیم برابر شده
  • میثم IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 2
    خجالت بکشید گرانی وتورم که لحظه ای شده ونمی شود زندگی کرد خودتان حقوق نجومی د ریافت می کنید درک ندارید ما مستمری بگیران چه می کشیم می گوئید اگر حقوق مستمری بگیران اضافه کنیم پر توقع می کنیم انها را نا بودیتان هر چه زودتر
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 13
    بنده با30سال سابقه سال99دریافتی ام2.740بوده.در1400بااحتساب39درصدشورایعالی کاروانچه آقایان همسان سازی می‌نامند 4.40دریافتی من است.دقیقاوتنها300تومان بابت همسان سازی کرامات آقایان دریافت کرده‌ام. خدمت جناب سالاری عارضم شخصاهیچگاه چشمداشتی به سازمان تامین اجتماعی نداشته ام. تاکنون علی رغم هزینه های میلیاردی درمانی قرآنی دریافت نکرده ام. هرگزبهیچ یک ازمراکزدرمانی سازمان مراجعه نیزنداشته ام. حقوق سازمان راتقریباانفاق میکنم. چون ازبچگی اعتقادی به بازنشستگی نداشته وندارم. اماانصافادرحق بازنشستگان تامین اجتماعی خوب عمل نشده. معتقدم تبعیض روش مطلوبی برای جامعه نمی‌باشد.
  • نا شناس IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    7 10
    سلام دوستان حقوق فروردین من 3700 بود الان چقدر شده من سر در نمیارم
    • محسن IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 4
      حدودا ۳۹۰۰۰۰۰ تومان
  • مرادی IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    اگر نشد 50 درصد چیکار کنیم
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 12
    سی سال بیمه بده آخرش هم گدایی کن دست همه درصندوق بیمه اجتماعی هست بجز بازنشستگان بیچاره فقط میان پشت به صندلی میزنن باد در گلو خود میدازن ی مشت دروغ میدن خورد مردم
  • مرادی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 1
    ولی نشده 50درصد از هر کی میپرسم
  • زهرا IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 1
    تو رو خدا حقوق های بازنشستگان لشکری و سایر بازنشستگان دیگر را اضافه کنید لطفا با این گرونی نمیشه خرج کنیم لطف کنید حقوق ها رو بیشتر کنید متشکرم
  • اردیان IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 6
    چرا مزخرف میگین حقوق فروردين امسال من افزایش ک نداشت تازه کمتر هم شده بود خدا خیرتون نده
  • علی IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    ایشون گفتن شماشنیدید کدوم مستمری بگیر دوبرابر شده دروغ نگین همسان سازی هم هنوزم دیده نشده فیش وحکم هنوز دیده نشده چرا؟
  • فربد US ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 1
    با سلام.اینجانب ضمن رد اظهارات آقای سالاری در خصوص دونیم برابر شدن حقوق بازنشستگان.من بازنشسته و یکی از کارکنان ارشد یک سازمان دولتی قبل از متناسب سازی در اسفند ۹۹ ۸۶۰۰۰۰۰ تومان دریافتی بنده بود در حکم جدید که در اردیبهشت ماه دریافت خواهم کرد ۱۳۹۰۰۰۰۰ کجا دو نیم برابر شد.ممنون
  • ادم خسته IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 1
    سلام ما بیچاره با 10 سال سابقه چطور زندگی کنیم با1300 خدا از تون نگذره واگذارتون کردم به شهید این روزا
  • IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 0
    هیچوقت متناسب سازی باکشوری ها نمیشه اونا وامای مختلف میگیرن بعنی براشون واریز میشه اما مال ما یه پنج میلیون اونم سه سال تو نوبت! خداجای حق نشسته و بزودی تقاص اینهمه ظلم و زور را پس میدید
  • علی IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    ما بخیل نیستیم ولی وقتی که حقوق بازنشستگان کشوری سی در صد هم اضافه نشد هم نمایندگان تامین اجتماعی وهم نمایندگان مجلس یقه خود را پاره کردن که چرا به حقوق اینا آضافه شد ولی حالا که حقوق تامین اجتماعی بالای ۵۰درصد اضافه شد کسی صداش در نیومد
    • IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      من نمیتونم قضاوت کنم بخیل هستی یا نه ولی میتونم بهت بگم هر چه شنیدی زودی باور نکن که خونت کثیف بشه اگر باب میلت نبود شایعه است ۵۰ در صد اافه نشده با ۳۹ درصد حقوق من ۴/۱۵۰ بود با بقول خودشان ۵۰ درصد شده ۴/۲۰۰ بنظرت ۱۱درصد اختلاف میشه ۵۰ تومان!!! پس همش حرفه کنتر هم نداره که مشخص کنه!!!!! پس شما حرص نخور!!!!!!
    • وحید IR ۰۴:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      فرق میکنه عزیزجان. ب لشکری و کشوری ۳۰ درصد ب چ عددی اضافه شد؟روش همسانسازی ب چ صورت اجراشد براتون؟ من بازنشسته سال۹۹میگرفتم ۲۳۰۰ ک بابت همسانسازی فقط ۱۸۰تومن ب حقوق ما اضافه شد، با ۳۵سال سابقه جون کردن در ریخته گری پای کوره ک هیچ سختی کاری بهم تعلق نگرفت. ۳ماه ابتدایی هرسال ک طبق فرمول سال های قبل حقوق میگیریم ولی تورم و گرونی طبق روال خودش پیشرفت و افزایش داره. سال گذشته افزایش حقوق و متناسب سازی ب شعار مسئولین قرار بود بشه ۲۸۰۰ ولی این فقط ظاهر قضیه بود چون واریزی برای هیچکس بالای ۲۴۰۰ نبود. حقوقای ما با متناسب سازی و افزایش ۳۹ درصدی سالانه از۲۳۳۰ ب ۳۵۰۰ رسیده. شما ک سرت تو حساب کتابه ی چرتکه بندازی میفهمی ک هیچ چیز بابت متناسب سازی پرداخت نشده و اینها فقط شعار و منت برسر بازنشسته بیچاره هست ک افزایش ۲ونیم برابری داشته. و شمایی ک میشنوی میگی چرا انقد هوای بازنشستگان تامین اجتماعی رو دارن ولی مارو نه. درصورتی ک ما ازنظر خدمات درمانی هم توی فشاریم. خدمات در مراکز مربوط ب سازمان رایگانه اما چ رایگانی؟ بعنوان مثال سرما میخوری از امپول خبری نیست و فقط نصف خشاب ژلوفن و نصف خشاب سرماخوردگی. میپرسی چرا اینجوریه میگن بخشنامه و دستوره.
    • IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      تامین اجتماعی که از جیب کارگره بیچارس تازه شده چهار تومن شما از بیت المال مهر پارسال گرفتین پنج تومن
  • علی IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 6
    ما با روزی ۱۱۰ هزارتومان که ماهی ۳۳۰۰ سه میلیون سیصد میشه چه جوری زندگی کنیم فکر کردید با زنشسته با ۲۱ سال خدمت چرا به سطوح دیگه بیشتر اضافه شد به حداقل حقوق اینقدر کم این چهجور همسانسازی است بازم زدید توسر ما ضعیفا
  • بردیا IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    پرداختی بیمه ازاد چندبرابرشده اونم بگید لطفا
  • م IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 1
    بابا اینجوری نگین مردم باورشون میشه..من یک حداقل بگیرم قبل سال ۲۳۰۰ با کسورات میگرفتم الان حکم من خورده بعد اصلاح۳۸۰۰به غیر کسورات کدوم دوونیم برابر !!!!؟؟؟؟پس اگه اینجوری من باید حدو ۶تومن بگیرم بقیش کو پس؟؟؟اینقده دهن پرکن در مورد تامین اجتماعی تیتر نزنین...نه حقوقش خوبه نه دفترچه هاش به کار میاد
  • IR ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    اقای سالاری به گفته شما حقوق حداقل بگیران از ستل ۹۸ تا الان دو و نیم برابر شوه ولی اعلام نکردید از سال ۹۸ هزینه های زندگی ۵ برابر هم بیشتر شده از مسکن گرفته تا دارو پوشاک مواد غذایی گوشت مرغ حبوبات و لبنیات کرایه قیمت ماشین طلا دلار ای کاش دو و نیم برابر اضافه نمی کردید پنج برابر اونو از ما نمی گرفتید
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 6
    شکر شده کیلویی ۱۵ هزار تومان سال ۹۸ چند بود خدا از بانی نگذرد به حق آقا امیر المومنین نان می خواهد چند بشود
  • سیدحسن IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    باسلام اولا سپاسگزارم . ثانیا تورو خدا دیگه اینقد بزرگش نکن جناب سالاری .کجا دو ونیم برابر شده .خب همین قوپیهارو میاین که میگن دروغگو هستید.
  • خداداد کولیوند IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    باسلام وخسته نباشیدبهمدیران ودست اندرکاران تامین اجتماعی دربه کمک به قشرزحمت کش واسیب پدیربازنشستگان تامین اجتمعی که جونی خودراگذاشته وحالااکثرانهابابیمری دست پنجه نرم میکنندازشماتشکروازخداوندبزرگ میخواهیم که به شمااجرخیرعطا فرمایدباتشکربازنشستگا ن شهرداری تهران
  • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    6 0
    اگر راست میگین حقوق خود سازمانی ها چقدره؟؟
    • نشناس IR ۰۷:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 13
      سلام من مستعمری بگیر خود سازمان هستم.. به شهید این ماه حقوق فروردین من رو شوکه کرد 800 هزار از اسفند 99 هم کمتر شده بود.. هی نگید بازنشسته سازمانی... اونا به شاعلاشون می‌رسند.. الان بازنشسته سیمان سراغ دارم حقوقش 18600 شده در فروردین.. اون که دیگه سازمان تامین نبود.. بابا بخدا خبری واسه ما نیست
  • ا IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 6
    باسلام متاسفانه حکم ما (تاردیبهشت)با فروردین هیچ فرقی نکرده با ۳۷۰۰۰۰۰ هزار تومان وبا گران شدن همه چیز در هر روز چگونه زندگی کنیم خود مسئولین می گویند:کمتر از۱۰ میلیون تومن درآمد،زیر فقر حساب می شود.آیا شما مسئولین محترم با سه میلیون و هفتصد هزار تومن از در منزل خارج می شوید؟ما چگونه با چهارنفر عائله و چندین نفر عروس و داماد و نوه و نتیجه و اقوام و فامیل خرید لباس و پوشاک موادغذایی وووووووزنگی کنیم آنوقت نسبت به این تورم و گرانی شندر قاز اضافه میکنید فک میکنید از جیب خودتون گذاشتید،منتم سر مردم میگذارید.تا کی میخواهید انقدر نظرتنگ باشید،این مردم بدبختی که انقلاب کردند توفشار بیشتری بذارید و نسبت به سایرین تو فشار بیشتری باشند.امیدوارم خداوند،به مسئولین کشورما یکم انصاف و مروت دهد.
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    چراینفد تو بوقو. کرنا میذارین. چند فاز حقوقوبردین بالا ولی گرونی رو تاعرش بردین بالا خجالتم خوب چیزیه
  • مهرداد IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    امید است افزایش حقوق بازنشستگان بر اساس میزان تورم واقعی سالیانه شکل گیرد .
  • حمیدرضاعرفانی طالقانی IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 2
    دست مدیر عامل آقای سالاری را میبوسم خدا بهت سلامتی بده
    • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 10
      اگر مثل ما چهار تومان میگرفتی این حرفو می زدی
  • محمد سلطانی IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    باسلام لطف میکنید در خصوص افرادی که از کارافتادگی جزئی دارند روش افزایش مستمری به گیری جزئی آنها چگونه است لذا با واریز حقوق فرودین ۱۴۰۰ مشاهده شده که افزایش حقوق آنها نسبت به بازنشستگان و مستمری بگیران کلی خیلی کمتر بوده است منتظر جوابتان هستیم با تشکر
  • افشین IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    6 1
    ما رو گریفتین با تیتر زدنتون سالاری میگه از سال 98 2.5 برابر شده که اون هم باید حساب کتاب بشه ببینیم راسته یا نه
  • میثم عمرانی IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام اگزوز سازی عمرانی در خدمت شما تعمیرات تعویض فروش بازدید رایگان میباشد شماره تلفن تماس 09393008402
  • اردلان درو‌نداصل IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 2
    باسلام اقا حرف بیخودنزنید بند از ۱۶ سالگی رفتم روی کاش خوابیدم حق بیمه رختم شما اگر چاره داشته باشید پچه رادر ۱۶ سالگی برو کار کن رویزمین بخواب پول دربیار پس بنابراین بند ار نچاریرفتم روی زمین خوابدم حق بیمه رخختم بداز سربا ی امدم بازهم رفتم سر کار بک وقت موتوجه شودم که بیماری روماتو As گرفتم پنچ بار رقتم کمیسون بلاخر کارافتاده کل شودم داخل پروندم مود حالا پانو زدهسال وچهار ماه هم سابقه حالا نباید حقوق حداقل کامل را بگیرم دوبرابرنخواستم حقوق بنده را درست حاصب کنید که در اخرت بتوانید جوابگو باشد بند دگر وقت شریف شما رانمگروسلام
  • ابراهیم امیری IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 8
    باسلام شما مسئولین محترم،هر روز و هر روز سر مردم منت میگذارید میگویید حقوق ها را زیاد کردیم،شما یا حقوق ها را زیاد نکنید و تورم را کم کنید یا نمیتوانید تورم را کم کنید،گرانی تورم که ثانیه ای شده شما حقوق مارا ماهیانه اضافه کنید،الان هم با حقوق سه میلیون و هفتصد هزار تومن ما به کدام دردمون رسیدگی کنیم؟ آیا با حقوقی که به ما اضافه شده هزینه ی میوه ی یه هفته ی شما میشود؟ بقیه پیشکش!؟
  • دشتستانی IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 1
    بنده 64 ساله باده سال پرداختی 1350ت حقوقم هست خودتون قضاوت کنید نون خالی ماهیانه یک خانواده سه نفری میشه ...
  • بازنشسته IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    چرا دروغ میگید کجا حقوق. متوسط بگیرا دوبرابرونیم اضافه. شده، جواب خدا رو چطوری میخواهید بدید خدا ازتون نگذره.
  • سید IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    آقای سالاری تشکر از شما من که به لطف خداحقوقم اضافه شده ممنون
    • IR ۰۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      0 0
      شماشکمت سیره خبرازگرسنه هانداری
  • طالبی IR ۱۸:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    آقای سالاری ۱ تامین اجتماعی صاحب دارد که باز نشستگان وکارگران هستند .۲ شماهمگی در استخدام صاحبان تامین اجتماعی هستید.۳ از سال ۸۶ افزایش معکوس در حقوق بازنشستگان ایجاد شده که خوشبینانه فکر کنیم بی کفایتی مسئولین سازمان وبد بینانه سوء استفاده عمدی از داراییهای سازمان.۴ هی بوغ کرنا کردید که نسبت به سال ۹۸ حقوقها ۲/۵برابرشه کار شاقی نکردید مگه قیمت کالاها فقط در سال۹۹ بالغ بر ۱۰ برابر نشده.۵ باید شما تکلیف ۱۲۰۰ هزار تومان پرداختی اسفند را روشن کنید.که بابت چی بوده.بازنشسته که هدیه بگیر یا صدقه خور اموال خودش نیست.این پول اگر جزو متناسب سازی است چرا در رقم اول حکم لحاظ نشده.۵ دوران باز نشسته همکار وغیر همکار نیز به سر رسیده ودست چپاولگران قطع خواهد شد
  • حسین IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    دستتان درد نکنه به شرطی که دیگه افزایش در کالاها نباشه بعد از یک یکماه مثل اون ادمهای گدا صفت نگه که پول کارگر ومواد را نمی تونم جور کنم پس چکار کنم به روی جنس بکشم روز از نووروزی از نو ...
  • علیرضا باقنژاد IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 6
    چراحقوق بیمه بیکاری اضاف نشده
  • اسماعیل IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    بااین گرونی که هست وباحقوق ۳.۹۰۰۰۰۰اصلآ ما نتونستیم کاری انجام بدیم کرایه خونه ازیطرف بیماری ازطرف دیگه تمامه اجناسم گرون حقوق زیر ۱۰۰۰۰۰۰۰تومن نمیتونیم زندگی کنیم حقیقتش با تشکر۹۹۶۳
  • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    جناب سالاری اگرچندسال بیشتربه عقبتربرمیگشتی به ده برابرمیرسیدید.درضمن انسان عادل تورم واقعی رو بیان میکردیدتاگناه دیگران به گردن نمی گرفتی..واقعن شمادرمملکت نیستید....بایدخون گریست ازچنین مدیری..
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    چرامستمری بگیران کشوری ۴ ی ۵ میلیون نشده من ی خانم هستم قبلا ۲میلیون ۴۰۰ت بودالان شده ۳میلیون بی سرپرست بی خانه بااین توروم انصاف کجاست
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    کشتی خودتو حقوق خودت چقدره جرات داری بگی
  • ناشناس IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    لااقل این یک روز عزیز را دروغ نگین
  • شیفته IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    من یه بازنشسته خانم هستم که حق اولاد و حق عائله مندی به من تعلق نگرفته اگر تمام افزایش را روی پایه حساب می‌کردید خوب بود ولی الان به من و امثال من افزایش مناسبی صورت نگرفته چون درصد زیادی از افزایش روی این دو مورد هست که متاسفانه به ضرر خیلی از خانمها شده قضاوت با خودتون
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    اقاکه دم ازحق میزنی چراازروزاول بیمه پر ازی مهاسبه نمکند تاسی سال چراسختی جبهه جنگ حساب نمکند؟ ا دو سه سال پرداختی که شرکتها دل شون میخواد پرداخت می شودحساب میکند
  • محمد حسنی فیروزابادی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    سالهای گذشته را هم حساب کنید خدا عوض بدهد هم به شما هم به ما
  • با ز نشسته تامین اجتماعی IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 7
    با سلام و خسته نباشید به شما سروران گرامی لطفا به فریاد باز نشسته های تامین اجتماعی برسید به خدا با این حقوق نمی شود زندگی کرد فقط منتظریم تا کی بمیریم و از این همه بی عدالتی راحت بشیم لطفا لطفا پیگیری نمایید چرا دورغ میگن دو نیم برابر اضافه شده بنده در سال 98 با 4500 بازنشسته شده ام و حالا حقوقم شده 6700 لطفا محاسبه کنید که چند برابر اضافه شده فقط بابت سالیانه اضافه شده و از متناسب سازی الان هیچ مبلغی اضافه نشده لطفا پیگیری نمایید ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون ممنون
  • علی IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    قیمتها رو برگردونید به ۲ سال پیش /منت برای افزایش حقوق بر سر بازنشسته ها نگذارید /
  • امیرحسین IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    شما بفرمایید همین یک قلم همسان‌سازی قرار بود از چه تاریخی انجام شود. مگر مرداد ماه نبود چرا تبدیل شد به فروردین ماه بجز این است که به قشر بیچاره کلک زدید. آیا کشوری ها و لشکری ها را هم اینجوری همسان‌سازی کردند. شما باید ما بهالتفاوت را از مرداد ماه 99 محاسبه کنید و افزایش حقوقی امسال را در سال جاری به آن اضافه کنید. بماند بقیه دروغهایتان
  • ناشناس IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    ممنون از زحماتتون این بیست و پنج درصد امسال چی میشه
  • فرشاد خواجه برج سفیدی IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 6
    بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم حقوق اسفندماه بنده ۳۵۰۰۰۰۰ تومان بودم حکم اولیه فروردین ۵۴۰۰۰۰۰. شد که مقرر شد اصلاح بشه که نه تنها اضافه نشده نسبت به حکم اولیه بلکه کمتر هم شده و اصلا نشان از دو برابر شدن و بیشتر از آن نیست و جالبه که به بازنشسته حقوق بالا حدودا ۵ میلیون تومان اضافه شده ولی بنده که حقوق پایین بودن حدودا ۱۷۰۰۰۰۰ تومان اضافه شده و الحق که دقیقا متناسب سازی رو برای حقوق بالا بگیرها انجام دادند
  • محمد IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    5 0
    آقا سلام عرض کردم..تورو به آقا امام زمان ..تورو به آقا حضرت علی قسمتون میدم ...فکرماکارافتادهاباشید...گناه ما چی بعداز60سال شرمنده خانواده هیچی... بازنشستگان همه چئ دارند...خدا به این روزعزیزکسی که کمک من ممکنه ایشالله این کورنا زیادبشه... فقط خدا..
  • محمود IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    درست میگید اما باچقدر حقوق دوبرابرو نیم شده با حقوق یک میلیون دویست بله الان حقوق من شده سه میلیون خورده ای شما خودتون با سه تومن می تونید زندگی کنید بااین وضع باداشتن عروس و نوه واجاره خانه بسم الله فقط خودتونو ببرید بالا بگید حقوق دو برابر ونبم اضافه شده
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    افزایش حقوق بازنشستگان ب نوبت خودش کار درستیه اما ن بافزایشپرداختی حق بیمه اگه راست میگین خودتون تامین‌ کنید
  • GB ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 7
    سلام چرا با این آمارهای غلط و اشتباه باعث تورم و گرانی تو جامعه می شید بابا به پیر به پیغمبر افزایش حقوق ما با ۵۰ درصد هم نرسیده با همسان سازی اگه از سال ۹۸ هم حساب کنید باز هم تورم و گرانی دو سه برابر افزایش حقوق هاست
    • صادقی IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
      7 0
      الحق شیر مادرت حلالت که حق گفتی کارایان همینه دوسال هر ماه میگن حقوق باز نشسته اضافه میشه که نمی شد ولی به پیرو خبر کذب آقایون اقلام گرون میشد هزار برابر از جیب ملت برداشت می کنن که یک ریالشو بر گردونم اینم از عدالتشونه
  • جلال IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    ازاول انقلاب دست اندرکاران وکسبه به نرخ روززندگی کردن فقط کارمندوکارگروبازنشسته بوده که روزبروزبانرخ های پیش ازانقلاب تحمل کرده حالا هم شق القمرنشده. قدرت خریدچندسال پیش روهم نداریم دها برابرهم میشد بازهم عدالت برقرارنمیشد. 7تير
  • شهاب IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 1
    سلام من با ۳۳سال سابقه ۵۳۰۰۰۰۰۰شد ایا این حق من هست تاریخ باز نشسته هم ۹۹ هست ۴سال هم مشاخل سخت زیان آور دارم ایا این حق من هست کسی هست جواب بد بعد از ۳۳سال سابقه اینقدر حق من هست ای خدا ای خدا چون بچه تهران نیستم چون لر هستم چون استان فقیر هستیم ای خدا بزند آنهای را که حق حقوق منو امثال من را ظایع میکنن
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    تورم هم صد برابر شده
  • ناشناس IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    آیا واقعا ابن دروغ هایی روکه میگید خودتون باور دارید۲.۵ برابر شده از سال ۹۸ فکر کنم منظورتون از ۳۰ سال پیش تا الان هست که ۲.۵ برابر شده اصلا گیریم ۲.۵ برابر شده باشه که نشده آیا باماهی ۳ میلیون و ۲۰۰ اونم با۳۰ سال سابقه بیمه واونم با یه تورم نجومی ولحظه ای آیا واقعا تو این جامعه با این حقوق میشه زندگی کرد یه نفر هم بااین حقوق نمی تونه زندگی کنه چه برسه به چندنفر تو یه خانواده نکنه دروغ میگم آقای سالاری عزیز راستی آقای سالاری جونم خودت چقدر حقوق می گیری عزیزم خداوکیلی قربون اون قیافت ای مرد حق ای راستگو اصلا فکر کنم ازخوب بودن پا گذاشتین جا پای حضرت علی ع استغفر ا...
  • IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    چه خالیبندی البته ویروسی است که همه مسئولین گرفتار این ویروس شدند خدا انشالله...
  • بازنشسته IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام قسم می دم به جون بچه هاتون اگر حون و سلامتی بچه هاتون برایتان همه نگذارید نفرین بکنیم چرا دروغ میگید من حقوق فروردینم کمتر از حکمم واریز شده رفتم شعبه جابگو نبودند کم شده زیاد نشده ۷
  • IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    برای چی میگید ۲ونیم برابر حقوق شوهرم ۴م۴۰۰بود در سال پیش الان بامتناسب سازی حقوق جدید شده ۶م۹۸۰هزار ت چه جوری ۲برابر ونیم چرا الکی حرف میزنید
  • زارع IR ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    امان از عوام فریبی و دروغ آشکارواقعا" بیش از ۳۰ سال حق بیمه دادیم و دریافتی الان کمتر از یک صدم سود حق بیمه های پرداختی است و آنوقت عین صدقه بگیران باید انتظار بکشیم و تازه منت هم می زارن😭😭😭
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    با عدالت به همه اضافه کنید
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    مگر شما مسئولین این کشور نیستید چرا تورم را کنترل نمیکنید قیمتا ده برابر شده
  • بیچاره زحمت کش IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    همه جی دروغ تحویل بازنشسه های بیچاره دادید حال حمین طور خدا حق مارا بگیردآیا تورم چندبرابرشده
  • ایرانی IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    لطفاً بگو از سال ۹۶ تا حالا که قیمت همه اجناس ۶ برابر وقیمت مسکن ۱۰ برابر شده حقوق کارمند و بازنشسته وکارگر تا حالا چند برابر شده،در بهترین حالت ۳ برابر،پس لطفاً سر به زیر بگیرید و اظهار نظر نفرمایید،
  • علی حوری IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    خط فقر 10 میلیون تومان اعلام شده کارگری که 30 سال بیمه پرداخت نموده و حداقل بگیر محسوب می شود حدود 4 میلیون تومان مشخص شده با اینهمه تورم و گرانی افسارگسیخته و لحظه به لحظه تکلیف چیست تا تورم مهار نشود این افزایش ها سفره کارگران رنگین نخواهد کرد
  • ناشناس IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    جناب سالاری عزیز یادتون رفت بگین هزینه های زندگی 20 برابر شده
  • ناهید IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    شما گفتی حق عائله رو ردی آیتمی جدا میاریم برای خانمها یی که خودشون بیمه پرداز بودن برای خانمهایی که ۲۰ سال سابقه داشتن که حقوقشون به ۳۹۰ برسه چی شد بازم دروغ
  • ا NL ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام آیا با 4200 یک خانواده پنج نفره چطور می‌توانند زندگی کنند اگر کمی وجدان دارید نسبت به تبرم.حقوق هارا افزایش دهید
  • مهربان انصاری IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    ضمن تشکر از افزایش حقوق ای کاش به جای مقیاس حقوق با سال ۹۸ افزایش قیمت و تورم در سال ۱۴۰۰ رو در نظر بگیرید در ضمن سختی کار اینجاب در افزایش حقوق د حکم من لحاظ نشده کی پاسخگوست و از کجا باید پیگیری کنم. ممنونم
  • محمودشفائی FR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    بسمه تعالی کارگران موتورفعال چرخش چرخهای پرتوان صتعت،اقتصاد،تولید،مقاومت، اقتدار،امنیت سلامتی و هزاران هزار واژه هائی هستند که از نیاز های اولیه ثبات،امنیت و اقتدار می باشند،کارگران ایثارگران صنعت تولید هستند و حق نه سهم آنان را باید مقدس ، ارزشمتد و محترم شمرد و باید در جهت مرتفع کردن نیازهای اقتصادی کارگران بیش از پیش کوشید و انجام وظیفه نمود.
  • 3379794902 IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    چرا به وضعیت موجود رسیدگی جلوگیری نمیگرددماباگرانی چکار کنم
  • نا شناس IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    بله دستت درد نکنه حقوق سه برابر هم شده باشه شما در حد توانتان زحمت کشیدید ول خواهشا آنقدر تبلیغ نکنید اجناس ده برابر شده بسه دیگه تمام اخبار شما شده افزایش حقوق
  • اکبر IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    آیا تورم هر روز بالا نمیرود چرا تورم را هر روز داد نمیزنید بابا خط فقر زیر ده میلیونه... هنر نکردید اگه پنج برابر هم بشه حق بازنشسته است چرا که از بهترین عمر زندگیش را برای این چهار دهه دولت کار کرده وبیمه رد کرده ....شما هنوز به بازنشسته حقوق اضافه نشده شما تمام اجناس را گرون کردید
  • علی سلیمانی نیا IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    لطفا با اعداد ارقام بازی نکنیدیه دفعه بگین نسبت به سال 90ده برابر شده من 35سال چهارماه کار کردم امسال حقوق من شده چهار دویست 5سر عائله گرانی نسبت به سال 90 دویست برابر شده چرا فکر می‌کنید کارگر بازنشسته بیسواد هیچی حالش نیست جمع کنی بزا ین با دردمان بسوزیم بسازیم
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    شوهر مرحوم در سال ۶۸ بازنشسته شد باسی سال تمام سال۹۳ فوت کرد با حقوق کم با یک بچه مریض چکار کنم دارویش گران خودم قند دارم من با حقوق کم با گرانی سرسام من نتواستن یک زولبیا بخورم
  • دوست IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    لطفا یه نظری هم درمورد حقوق بازنشستگان بانکها بدهید علی الخصوص بانک تجارت مادر من بعد از فوت پدرم ورثه است ولی بعد از سی سال از فوت پدرم هنوز سه میلیون وششصد بیشتر حقوق نمیگیره آخه با این تورم ودوا درمان اینم پولیه یک کم به فکر حقوق بازنشستگی بانکها باشید التماس دعا
  • IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    خوب به همدیگه نون قرض میدیددونیم برابرافزایش شده بقول خودشون ولی تورم وگرانی پنجاه برابرشده
  • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    آقا برگه این آقای سالاری رو از دستش بگیرید ی برگه جدید بهش بدید دوماهه داره هر روز از رو برگه تکراری میخونه،،معلم ها هم قبلها کسی رو جریمه می‌کردند نهایتا می‌گفتند ده بار از روش بنوبس
  • IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    اقای رئیسی تامین اجتماعی مگرخودتان نگفتید غیرازیکملیون دویست هزارتومان مربوط به سال 99 همین یکبار واریزنیست بلکه درماهای آینده پرداخت میشودحالاطوری دیگر روفو میکنید بخدا این پولهاحق بازنشستگان هست که زیرخط فقردارن زندگی میکنند
  • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    قیمت ها ده برابر شد خجالت بکشید دلار هشت برابر شد سکه ده برابر رهن مسکن هفت هشت برابر قیمت مسکن ده برابر
  • ناشناس IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    درسازمان تا مین اجتماعی ی بوم وصد هواست اخه چطور شما به کسی که سی سال بیمه داده حداقل رومیدید وبا ده سالم حداقل این کجاش عدالته بعد کارمندان بازنشسته خودسازمان که ۴۰سال قبل با ۲۰سال سابقه بازنشست شدند دارند ده میلیون میگیرند اونم با ششم ابتدایی
  • ناشناس IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    من از اسفند ۹۸ تا امسال فقط نزدیک به ۲میلیون به حقوقم اضافه شده. اینهایی رو که میگن دروغه
  • علی‌اصغر عبداله حسن شاه. یاعلی IR ۲۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام خسته نباشید. دعا میکنم ما که عوض نداریم آقا مرتضی علی عوضت بدهت. والهی که هرکه خدمت می‌کند هیچ وقت در نماند. الهی الهی آمین
  • FE IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    من حداقل بگیر لودم الان هم هستم اصلا هم دو ونیم برابر نشده بازمانده هستم چرا دولت نباید کف حقوق رابه ۷ برساند الان کسی که تازه ایتخدام میشه ۴میلیون میگیره یا سرباز صفر ایا ما بامانده باید ۴ بگیریم چرا؟با فرزند دانشجو کرایه متزل؟
  • AT ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    اصلا انصاف نکردین .
  • بازنشسته IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سفره بازنشسته خلاف شما را ثابت میکنه جناب سالاری چرا شفاف نمیگی فاصله با کشوری همردیف من چرا دو میلیون وپانصد هست ؟ شما متناسب سازی هم نکردید هرچند لیاقت ومدیریت شما بیش از این توان ندارد که همسانسازی شود مگه بازنشسته تامین اجتماعی با لشکری وکشوری تو یک اداره ویک کشور کار نکردن ؟ چرا فقر وبدبختی فقط مال تامین اجتماعی باید باشه ؟
  • مستمری بگیر و یک زن سرپرست خوانوار IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    چی بگیم وقتی اعتراض و گلایه هامون کلأ خوشایند نیست شما کاسه داغتر از آش هستید و حرفهای ما مستمری بگیرارو نمیزارید تو سایت که به گوش آقایان مثلأ دست اندرکارا برسه فقط اینو مگم بهتون که اینروزا رو دور نمیبینم برای هممون ممکنه پیش بیاد و گرفتار گرگها بشیم و کسی صدای کمک خواستنمونرو نسنوه و محتاج لقمه نانی بمونیم
  • واق ولی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    خواهشمندیم یکطرفه صحبت نشود در کنار افزایش حقوق نرخ تورم را هم بیان کنید وقتی هرچه تورم بدون جلوگیری بی جهت بالا می‌رود این درآمدها فقط و فقط برای نمردن است نه زندگی کردن
  • سعید شمس اشترجانی IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام اینجانب پس از حدود بیست سال کاری طی حادثه ای در شرکت بنده را از کار افتاده کردند انصاف نیس در سال ۸۸
  • سعید IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    تو رو هر کی میپرستین برین بسه دیگه نابود کردین مارو
  • سعید IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    برین ببینین بازنشستگان لشگری چند میگیرین آخه فرقشون چیه خدایی
  • از کار افتاده IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    پس حق از مار افتاده ها چرا پایمال شد.نکنه بابت ناقص شدنمان در سرکار باید عذر خواهی هم بکنیم . معنی بیمه عوض شده یا عوضی ها بیمه رو اداره میکنن.
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 1
    آیا مستمری بگیران هم حقو قشان زیاد میشه همسر من مستمر بگیر بنیاد جانباز حقوقش فقط ۲ملیونه
  • حسن IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    آقای سالاری اسفند ۹۸ پیاز کیلویی چند بود و حالا کیلویی چند است و چرا فیش حقوقها را در سایت نمیزنید
  • ناشناس IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    کجا ۲/۵ برابر. . ۲۳۰۰ شده ۳۳۰۰
  • محمد رضا IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    آخه چرا شایعه می سازید ١۵٠٠ یعنی روزی ۵٠تومن با روزی ۵۰ تومن چی میشه خرید حتی کرایه خونه رانمیشه داد وچرا تا خط فقر ۶میلیون مانده خدایا مارا بخط فقر برسان
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    جناب سالاری دست شما درد نکنه بااینکه هنوز فاصله ی زیادی با تورم هست
  • مهدی IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام بنده در سال ۹۹ مبلغ۵۵۰۰م میگرفتم که تا بیستم ماه میکشید ام امسال ۷۲۰۰م گرفتم به دهم ماه هم نرسید پس مطمئن باشید که قبل از افزایش حقوق اجناس آنقدر گران میشود که هرچه به حقوق هم اضافه شود هیچ تاثیر مثبتی در زندگی بازنشستگان نخواهد داشت باید فکر اساسی کرد
  • اصغر IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    دروغ هم حدی داره تریبون دراختیارته هرچی دلت خواست میگی
  • کارگر IR ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    نشده ۲ونیم برابر به خط فقر باید برسد زندگی کارگران باگرانیها خیلی سخت شده لطفا به فکر معیشت بازنشستگان باشید.سپاس
  • ازکارافتاده IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    لطفا به داداز کارافتادگی کلی برسید باحقوق سه میلیون ونهصد وازش کسر میشه سه میلیون وهفتصدوچهل ما چه جوری زندگی کنیم ماهم رای نباید بدیم از تورم شدید این روزها بدبخت شدیم
  • Mohammadi IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    واقعا این قشر زحمتکش رو چی فرض کردید یه وقت منتم بذارید افزایش دادید! وقتی دم از عدالت بزنید که همزمان با تورم افزایش اعمال بشه...
  • خودم IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    قیمت و تورم در سال ۹۸چقدره و الان چقدر ، دادخر دودور راه انداختید دو نیم برابر شده تورم ده بدابر شده و پول جیب و بانکهای شما ها صد برابر
  • م ج IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    چرا دروغ میگی باید بری به زودی میری کجا حقوق اضافه کردی ما منتظر فیش ها هستیم به زودی میبینمت ۲ونیم برابر حقوق اضافه شده ما خبر نداریم پول کثیف آدم کثیف میکنه سالاتی حقوق بازنشسته خوردن نداره پسش میدید هرکس حقوق بازنشسته را زیر پا بزاره ضد انقلابه
  • ناشناس IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    بس کنید تورو خدا یک و دویست دادید هی میگید زحمت کشیدید دو برابر کردین حقوقارو ولی جنسارو ۱۰ برابر کردید پدر ملتو در اوردین
  • مسعود IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام.بخدا من باز نشسته معلول خود یازمان تأمین اجتماعی قسمت درمان هستم بخدا و هر که میپرستید 1200 را به ما ندادن به چه کسانی دادید ؟فروردین نسبت به اسفندماه سال گذشته 550000هزار تومان هم کمتر گرفتم کم1200رو توی بوق و کرنا بزنید آبروی ما معلولبن باز نسشته رفت لطفا.........بفکر این قشر بیشتر باشید چون کاری دیگه نمیتونیم انجام بدیم یا گدایی یا خود کشی؟خدا وکیلی خودتون رو جای ما بذارید ببینید میتونید یه ذره راحت باشید؟؟؟
  • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    برج ۴سال ۹۷ یعنی ۳ سال پیش که دلار ۳۷۵۰ تومان بود زمین جای خوب قزوین متری ۳/۵ تا ۴ م بود ولی دوساله به ۵۰ رسید حالا شد جای حوب ۳۵ تا ۴۵ است ده تا دوازده برابر
  • مهدی ن IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    آقای مدیربنده سه وسیصدمیگرفتم.الان شده ۵/۶۰۰ چه جوری دوبرابرشده یاسوادحساب کردن نداری یادروغگویی.کی شمارومدیرکرده.
  • رضا علی بخشی کرج شعبه یک IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    با سلام بنده کارمند دولت بودم سال ۹۹ بازنشسته شدم چرا حکم جدید شده ۵۷۰۰۰۰۰ هنوز بازنشسته نشده بودم حکم من ۵۲۰۰۰۰۰ بوده
  • IR ۲۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    8 0
    حقوق خودت چقدره آقای سالاری؟
  • لیلا خوبانی IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    همش دروغ حق ماتامین اجتماعی داده نشده همسانسازی فقط کشوری و لشکری ایرانی هستن
  • IR ۲۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 0
    باسلام اصلا اینطور که میفرمایید نیست فقط به نفع حقوق بالایی ها شده
  • نداپ IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    باسلام وتشکر فقط یک خواهشی هم به نمایندگی ازمستمری بگیران بازنشسته از دکترسالاری محترم دارم دارم ، باتوجه به هزینه عمل های مختلف در بیمارستانهای شخصی وارائه مدارک هزینه کردخواهشا دستور فرمائید همچون سنوات گذشته پرداخت فرانشیز تامین اجتماعی نهایتاتا۲هفته پرداخت شود باتشکر
  • غ بازنشسته IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    سلام از زحمت هایتان تشکر که برایمان کشیدید،اما جناب آقای سالاری دولت باید فراموش نکند که درطول ها،،از96تا حالا همه چیز خیلی سریعی گران وهر روز گرانتر میشود،،خوب آیا نباید حقوق ها هم بالا برود،،،،ایا شما هم حقوق سالهای قبل را دریافت میکنید،،،یک عدد تخم مرغ با 96 براوردکنیدایا مقایسه از کجا به کجا رسیده،،،ایا حقوق مان خیلی بالا بردهاید؟؟فقط ارزانی میخوایم همین
  • بی نام IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    شما میخواستی همسانسازی حقوق رو انجام بدیدکه برابری باشه با حقوقای کشوری ولشگری در ضمن در اخبار اومده بود اونایی که بیشتر بگیرن حقوقشون دو برابر شده اگه حقوق ماحداقلی بگیرهارو هرچقدر هم که زیاد کنید چون از اول کم بگیر بودیم اینقدر بدهی و مستاجری و هزینه های پرداختی داریم که بازم جور در نمیاد اون زیاد بگیر که مشگلی نداشته ونداره چون زیاد میگرفته و بدهی نداشته...بعدشم پول خودمونو بخودمون برگردوندن زیاد هم خوسحالی نداره اونم با زور و تصویب مجلس و فرمایشات رهبری وپیگیری افراد مختلف وضمنا از زمان اقای نوربخش بنابود انجام بشه که اونموقع بدای پرسنل خود سازمان انجام دادن ولی برای ماها خیر!!!!!
  • Reza IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    مگر قرار نبود با همسانسازی یا متناسب سازی حقوق هیچ مستمری بگیری کمتر از ۹۰ درصد حقوق یک فرد شاغل با هم طرازش باشد. هم طراز من ولآن ۱۲۰۰۰۰۰۰ میگیره ولی منی که مهر ۹۹ بازنشست شدم بعد اینهمه برو بیا تازه شده ۸۰۰۰۰۰۰ تومان در حالی که طبق قانونی که خودشون وضع کرده باید ۱۰۸۰۰۰۰۰تومان باشد. پس لطفا آقای سالاری بیخود فرافکنی نکن.بعد سی سال با حقوق ۸ تومان بازنشست شدم تازه حالا بعد یکسال بازنشستگی شده ۸۰۰۰۰۰۰ تومان که اگر سر کار بودم ۱۲۰۰۰۰۰۰ بود. نکنید اینجور بخدا مردم کناه دارند.
  • ابراهیم امیری IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    متاسفم که اقای سلالری اینقدر به مردم دروغ میگه اخر حقوق چه کسی ۲/۵برابر شده حتما حقوق مدیران وخود ایشان چند برابر شده !خیلی برای همچین مسولانی متاسفم پول مردم را می خورند ! دروغ هم میگن.ووو
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چرا با زبان روزه دروغ میگی از خدا بترس نه از بنده بدبخت مستمری بگیر
  • IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    نظر بنده حقیر این است که مدیر عامل محترم وضعیت کارمندان بازنشسته که کارمند رسمی دولت بودن را نسبت به شغل تحصیلات گروه سابقه وضعیت ایثار گری مشخص کند ما ممنون ومتشکریم
  • مسعود فیروزبخت IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام اینکه حقوق بیشتر شد ممنونیم اما متاسفانه امثال منکه بیش از بیست ماه جبهه داشتیم نامه ایثارگری اوردیم هیچ تاثیر حقوق پاداشی برای ایثارگران محاسبه نشده در صورتی که اعلام کرده بودند پاداش قرار میگیره ممنون جهت اطلاح
  • مهدی IR ۰۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    کدوم دو نیم برابر پایه حقوق فروردین بر حسب حکمی که ارسال کردن و خوشبختانه ازش سند ذخیره کردیم و بعد چند روز از فضای شخصیمون حذف کردن،اون حکم موجود با حکم اردیبهشت مبلغ قابل پرداختش هیچ فرقی نکرد،فقط با اعداد و ارقام در حکم بازی کردن،واقعا که خدا نگذره ازتون درضمن مگه نمیگین ۳۰ سال سابقه بین ۴۲۰۰ تا ۴۳۰۰ چرا ۳۵ سال سوابق رو همینقدر میدین آخه چرا؟
  • 4198454728 IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    چرا جناب سالاری فرمودید از سال ٩٨ تاکنون ٢ونیم برابر حقوق دریافتی ١۴٠٠ پس چرا،محاسبه حقوق بنده این مبلغ نمیشه؟
  • محمد ابراهیم زاهدروزگار DE ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 3
    جناب آقای دکتر سالاری و بیات با تشکر از زحمات شما.... لطف فرمایید این کلمه‌ی ارفاقی از حکم بازنشسته های کارهای سخت و زبان آورد برداشته شود و طبق قانون مجلس شورای اسلامی در سال ۸۰ بیست سیم کسی که بیست سال سابقه دارد را همان سی سال سابقه در حکم ذکر شود... با تشکر...
  • IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خجالت بکشید چرا حقوق حداقل بگیران رو درست همسان سازی نکردید . چرا فقط غیر حداقل بگیران افزایش داشتن . با این کارتون قشر ضعیف رو بدبخت کردین . حتما حداقل بگیدان هم باید ده سال التماس کنن تا حقوقشون درست بشه . الکی منت سر حداقل بگیران نگدارید ک حقوقتون درست شده . شما خودتون میتونید با ۳ میلیون ۸۰۰ یک ماه زندگی کنید .لخدا تین پول خرج یک روز بچه هاتون هسن
  • IR ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    من یک زن خودسرپرست هستم . نه خونه دارم و نه ماشین . با کرایه خونه و مخارج دو تا بچه چطور زندگی کنم . پدر من بازنشسته نیروی دریایی است و کمترین حقوق رو میگیره ک ۷ میلیون و ۴۰۰ هست . ک درجه دارهاشون ک بازنشسته هستن ۹ میلیون حقوق میگیرن . چرا تامین اجتماعی اینقدر ظلم میکنه و دروغ میگه
  • ایرانی IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    دو برابر یک میلیون با دو برابر ۶ میلیون از زمین تا آسمونه شما دستتون تو کاسه هستش و آبروی اسلام رو بردید الان میزان بیمه میزان بیمه کنید اونقدر بیسواد هستید که نفهمیدید چند سال درصدی که حقوق ها می رفت بالا حقوق های پایین تضعیف شد و با همسان سازی قرار بود این ظلم جبران بشه شما همه چیز رو به نفع خودتون تغییر دادید چون هار شده بودید اما در همیشه رو این پاشنه نمی چرخه چند صباحی هم خوش باشید
  • سلوکی IR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چرا حق ایثار گری تامین اجتماعی مثل ما بقی صندوقها صادر و اجرا نمی‌شود برای اینکار هم تبعیض واقعا تاسف دارد از آقایان مسول با ادعای تجربه کاری8657
  • مرتضی حیدری IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خبرهاتون خیلی تکرارمیشه
  • IR ۰۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    حیف پولی که هر ماه از حقوقم برای بیمه کم میشد. اگه عقل الانمو داشتم بیمه نمی‌شدم، اون مبلغ رو میرفتم سکه یا طلا می‌خریدم. الان محتاج امثال ایشون نبودم. از حق بیمه ما الان ایشون و زیرمجموعه‌های فک و فامیلشون تو سازمان شاهانه درآمد دارن.
  • IR ۰۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام چرا حق ایثار گری بازنشستگان تامین اجتماعی مثل ما بقی صندوقها حکمشان صادر و اجرا نمی‌شود نکه ما برای غیر از ایران در جنگ بودیم،، اگر قانون هست برای همه نه سلیقه‌ای،، اینهم برای اینکار شفاوف و با مدرک،، واقعا چرا اینقد ایجاد استرس درست میکنید
  • علی شادمان IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    لطفاًاگه مقدور به زبان ساده فرمول افزایشهارابیان کنید که کم سوادها هم بدونن چجوریه منی که دربهمن سال ۹۸ حقوقم دومیلیون وهشت صدهزار بوددراردیبهشت ۱۴۰۰ حقوقم چند میشه
  • علی IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    با 35 سال سابقه سخت و زیان آور به هفت تومن نمیرسه.. آقای عزیز خط فقر 10 میلیونه.. سازمان تامین اجتماعی از شرکت نفت پولدارتر بود.. چرا الان برای اضافه حقوق جزیی اینهمه فرمول و سخنرانی میکنید
  • مسعود IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط حرف وعده وعید میدید اگه دوبرابر شد چرا ۳میلیون من به ۶ نرسید
  • دروکی IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام جناب سالاری لطف بفرمایید کسانی که در دفاع مقدس در جبهعه بودن متل ما بقی صندوقها حق ایثار گری آنها را حکمشان صادر و اجرا شود از تاریخی که برای ما بقی تصویب شده با تشکر چون اگر قانون هست برای همه اونم توی اینکار شفاوف با مدرک معتبر
  • علیرضا قهرمانی IR ۰۰:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بس کنید اینقدر دروغ نگوید بااینکه اقرار مکنید که مسئله همسانسازی را عمدا مسئله ساز کنید که مردم علیه نظام انقلاب بدبین کنید۸۸۹۵
  • علی IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    مثلا هنرکردی همسان سازی چی شدچند سال اجرانکردید کدوم 2برابر دیده نشده روز کارگر گفتی به یک عده حمله کردن بازداشت کردن بصیرت نداشتی سالاری ببینی دروغ بسه؟
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چون خودشان حقوق نجومی می گیرن فقط حقوق های بالل بالاتر وشصت درصد که ما باشیم فقیر تر من دیگر به همه چی شک دارم
  • حسین گنجه مرکیه IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام حقوق لشکری وکشوری چند برابرشده که همش میگید حقوق تامین اجتماعی دو بدابرشده
  • مراد دائمی کد ملی، ۳۹۳۳۳۰۷۳۰۹ IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خاستم خاهش کنم حقوق بند چقدر شد بند سی سال سابقه دارم درشعبه پنج تهران سال ۹۹ حقوقم دوملیون شیسصدو سی هزار بود الان نمیدانم چقدر اضافه شد اقای سالاری عزیز زحمت کش خداوند نگهداره خودت وخانواده محترمتان باشد ما تعداد افرادمان زیاد است پنج فرزند ارم با دوازده مغزه بادم ازشما تقاضا داریم کمکی به ما بکنی خودم ونوه ها دست بوس شما هستم خیلی عزیزی
  • احمد IR ۰۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    این حقوق ها دادن منت گذاشتن با این تورم ۳۳.۵سابقه با ۴نفر دانشجو محصل دارم ۵میلیون خودشون زندگی میکنند یا فقط پول خرج تفریح شون ماشاالله جان مارا گذاشتیم چیزی نفهمیدیم خداراشکر
  • ناصربهادری IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    جناب سالاری چرادروغ میگی؟مرتب اعلام میکنی اسفند۹۹ به همه بازنشستگان ومستمریبگیران ۱میلیون و۲۰۰هزارتومن دادید درصورتیکه برای من ۶۰۰هزارتومنش روواریزکردین کرتاهه پس ۶۰۰هزارتومن مابقیش روهاپولیش کردین؟البته
  • IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا کنه دولت بدهی شو پرداخت نکنه یه عده دوزد بی سواد اخه کسی که نه میلیون میگرفت حالا سیزده تومان میگیره من با سی و یک سال که هشت سال ان سختی وزیان اور است بیشترین بیمه پردازی داشتم دوسال اخر شرکت تق ولق شد برام بیمه کم ریختن بیست هشت سال فدای دوسال شد این چه قانونیه حالا چهار ونیم میگیرم برا یه عده امسال شش تومان اضافه شد برا من یک توان خدا هست یا باید شک کرد
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    من ماندم از پر رویی این آقای به اصطلاح نماینده بازنشستگان که این پروسه افزایشها چه ربطی به کانون مفتخور داشته ،این بابا جز چاپلوسی هیچ کاری بلد نیست
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    کجا بیشتر شده مستمری بگیران کشوری تازه شده ۳ملیون بااین توروم بی سرپرست بی خانه به فکر ما باشید
  • یوسف جعفری IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    انگار مملکت ....شده و هرروز که میریم سوپری خرید کنیم میگه قیمتها نسبت به هفته قبل بالاتر رفته واین روند سعودی قیمتها تناسبی بافزایش حقوق شما نداره وسفره ما روز بروز داره کوچیکترمیشه آیا این جواب هشت سال جنگیدن ودفاع از این مملکت و درجه جانبازی بود که امروزم حکومت خودمون بهمون فشار بیاره وگرسنگی بده ؟
  • شیرزاد IR ۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام.بخدا قسم که رییس تامین اجتماعی استاد زبان بازی است.من سال ۹۸بازنشست شدم .در صورتیکه قبل از بازنشستگی حقوقم ۵۸۰۰۰۰۰ تومان بود .و وقتی بازنشست شدم حقوقم شد ۳۹۰۰۰۰۰تومان بعد گفتند حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بیش از دو برابر شد.درصورتیکه دو میلیون از حقوقم کم کردند و مجدد همان را اضافه کردند بعلاوه ۱۵۰۰۰۰ تومان دیگر الان پس از یکسال بمن ۶ میلیون حقوق میدهند.در صورتیکه دو سال پیش ۵۸۰۰۰۰۰ تومان حقوق می‌گرفتم.باریکلا به این سیاست .احسنت.خسته نباشی دلاور
  • بازنشسته IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    آقای سا لاری شما در حق حداقل بگیرا ظلم کردی چون دریافتی شون زیر ۴میلون هستش ولی برای سایر ستوه حقوقشون دو برابر اضافه شده شما بازم عدالت رو در نظر نگرفتی شما اصلاً مفهمی کسی که حد اقل حقوق رو میگیره ۲ میلیون اجاره خونه میده چطور زندگی میکنه انصاف داشته باش اینو بدون خدا جای حق نشسته
  • باز نشسته IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا ذلیلتان کنه چگونه با سی سال سابقه ۳۸۰۰ به ما میدید
  • مراد دائمی کدملی ۳۹۳۳۳۰۷۳۰۹ IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بند مستمر بگیر تامین اجتمای هستم باسی سال سابقه د ر شعبه پنج تهران بند تعداد افراده خانواده ماشااله زیاد هستن پنج فر زند دارم ودوازده نوه از عزیز خودم سرورخودم اقای دکتر سالاری محترم خاستم خاهشی کنم سال ۹۹ حقوقم دوملیون شیشصدوسی هزار میگرفتم در شعبه پنج بانگ ملی حاستم امسال چقدر اضافه شده ازاقای دکتر سالار تقاضای کمکی دارم خودم وبچه ها دست بوسشان هستم ما از شما تشکر وقدر دانی میکنم موفق باشی در کار وزندگی با محبتتان وخداوند سلامتی به خودت وخانواده محترمتان عنایت وتد اینشااله مقدور هست بدانم حقدقم چقدر اضافه شد تشکر از اقایت اقای دکتر سالاری عزیز
  • رحمت IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چرااین همه منت سربازنشسته میذارید با ۴میلیون یا۴۵۰۰ میلیون میشه زندکی کرد اینه عدالت شما ،ما خود وخانوادمون داریم درسختی ورنج بسرمیبریم وجدان هم چیز خوبیه
  • FR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    کارد بخوره به اون شکمتون آخه چقدر میخورید قندتون میره بالا چربیتون میره بالا به دنیا وابسته میشید وسخت میمیرید والله صررداره بلا ضرر داره
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چرا اینقدر دروغ میگید اگر دوبرابر میشد الان حقوق ما بالای ۶ملیون بود.پس بقیش کجای حتما خودتون به جیب زدین
  • بازنشتهای تاامین اجتماعی بعدبخت US ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام آقایان مسولین بازنشستهای تاامین اجتماعی برای تک تک شما متاسفایم با این راه وروش احکام تان چون هیچ افزایشی روی پایه حقوقها نرفته و چه اعدایی می کنید ۲ دو چرا ۲۶درصد و۲۴۸ افزایش سالانه را نزده اید سه ۳ چرا در افزایش معیشت و بن و حق مسکن و.......را هزایک منت و جدا و در جمع ننوشته اید و ۴ شما بازنشستهای تاامین را چی فرض میکند و ۵ خودتان می دانیید که در کم کردن حق بیمه از بازنشستهای تاامین اجتماعیی کارگری چندین برابر درصد بیشتراز صندوقهای دیگربر می دارید ولی متاسفانه در افزایش حقوق در مقابل ان صندوقها یا خودتان زرنگ و یا بازنشستهای این صندوق را کم سواد و نادن و کم‌عقل می دانید آقایان این دنیا تا ان دنیا مدیون باز نشستها هستید وسلام
  • FR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بنظر من بازنشسته های عزیز نباید زیاد به این دنیا بچسبند قشنگ صبح بلند شید برید بیرون این بچه های مظلوم مسئولین زحمت کشو نگاه کنید که با ماشینهای آنچنانی ولباسهای زیبا میان رد میشن کیف کنید اینقد بخیل نباشید وقتی برای مسئولی مشکلی پیش میاد من جگرم اب میشه وای آخه چرا اینها تو جنگ هشت ساله نبودند بیچارها از بس که نحیف بودند خالا بزارین یه کم چاق بشن گناه دارن
  • اسما عیل مرادی IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    آقای دکتر سالاری خسته نباشید شما از ریش کندید و پیوند سبیل بازنشسته های سایر سطوع کردید با همسان سازی مرحله دوم افزایش ۲۶/ درصدی سالیانه ۱۴۰۰ را از بین بردید من یه کارمند بازنشسته دولتی هستم که صنوق بیمه ام تامین اجتماعی ماند و همکارم صندوق کشوری من با ۳۲ سال بیمه و مدرک کارشناسی حقوقم از همکارم با ۳۰ سال بیمه با مدرک فوق دیپلم صندوق کشوری کمتر شد این عدالت شماست ای که به دستت داد تیغ تیزی روزگار هر چه خواهی ببر اما نبر نان کسی را ما که بجز بازنشستگی چیزی نداریم فقط شرمنده خانواده ام ولی شما مسئولین تامین اجتماعی را نفرین می کنم چون افزایش سالیانه را با همسان سازی از بین بردید انصاف نیست
  • سیامک IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    حقوق ها ۲/۵ برابرشده از سال۹۸ نهایتن۴/۵ ملیون تومان..اما تورم وقیمت خوراکیها ۵۰ برابر شده‌..ایا با این مبلغ میشه زنده ماند..زندگی که اصلان..راستی این حقوق ماه بخدا پول میوه شما نمیشه دریک ما..‌!؟؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!؟؟
  • غلامحسین غفاری IR ۰۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    اهای اهای اینقدر تند نرو پیاده شو با هم بریم خدا ازتون نگذره که حق زن بچه مارو کارگری ضایع کردن بعد جلو دوربین تو چشم مردم دروغ می گن برای ریاست اینقدر جرعت نداره از مظلوم دفاع کنه فقط خدا کمک کنه به قشر مستمری بگیران که حق انهارو ضایع میکنه وبه هیچکسی پاسخ گو نیست فقط تو خدا تورو خدا خدا وکیل ایقدر دروغ نگو اخه یکی نیست که به این دروغها رسیدگی کنه بعد بیاد به مردم حقیقت رو بگه
  • آریا IR ۰۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    با سلام و تشکر که لااقل به دردودله ما کمی گوش دادید و حقوق را برابر کشورها شد. با تشکر
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    دروغه
  • محمد IR ۰۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    من میدونم با پیگیری های شما حالا حقوقای ما بازنشسته ها تازه اینقدر شده..ولی خدایی ۴ملیون برای یه پیرمرد پیرزن که چند تا بچه و عروس و داماد دارن کفاف میده؟؟؟تازه یه دکترم که میریم دیگه اون ماه باید تو فشار و خجالت از عزیزانمون بمونیم...آخه انصافه ..مگه تورم و گرانی دو برابر شده مه حقوق دو برابر شده رو هی میکوبین تو سر ما..فقط خدا کسانی که بیش از این نمیزارن حقوق بیشتر بشه عاقبتشونو ختم به خیر نکنه
  • مهرداد شعبان زاده IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    کاکارافتاده کلی هستم تامین اجتماعی با حقوق سه هفصد بخدا سخته با این حقوق به فکر ما کار افتادها باشید
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    فاتحه به این افزایش حقوق حقوق افرادی که بالای خط فقر بودن 100درصد اضافه شده ولی افراد زیر خط فقر 50 درصد عجب همسان سازی فقیر فقیرتر شد لعنت به شما خیر نبینید از زندگی
  • بتول منصوری IR ۰۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    من فقط میگویم امیدوارم همه شماهاکه مسئول هستید به روز مابشینید تامزه نداشتن وآبرویتان جلوی زن بچه عروس دامادتان بره وخجالت بکشید همین بس
  • ناشناس IR ۰۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    با سلام خسته نباشید جناب آقای دکتر سالاری در مقایسه حکم دونفر که در زمان برقراری اولین حکم برقراری احکام این نفر حدود نهصد هزارتومان اختلاف داشتند اما در احکام متناسب سازی 1400 مشاهده میگردد این اختلاف به دو و نیم میلیون تومان رسیده علت چیست پیشنهاد میکنم دستور فرماید کارشناسا نی که از فرمول و صدور احکام متناسب سازی آگاهی دقیق دارند در 1420 مستقر گردند و به احکام دسترسی داشته باشند برای شفاف ساز ی و توجیه کردن بازنشستگان در مورد اینگونه سوالات پاسخگو باشند که علت اینقدر تفاوت بین این دو حکم ظرف چهار سال چیست بنده تماس گرفتم سوالم را مطرح نمودم اما چون کارشناس محترم به حکم دسترسی نداشت و به فرمول متناسب سازی آگاهی نداشت نتوانستند پاسخ قانع کننده آیی ارایه نمایند از زحمات و همکاری جنابعالی کمال تشکر را داریم متشکرم
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بیچاره بیمه پردازها یهو 50 درصد میکشید روی پرداختیش انصاف هم خوب چیزیه
  • IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    همتون دروغ میگید اگر یک روده راست تو شکمتان است وزیرومعاون و مدیرکل پیشکش یک ریئس اداره راسراغ دارید که با۴۲۰۰۰۰۰ تومان خرج یک خانواده چهارنفره را بدهد خجالت بکشید پولی که میدید پس انداز خودمونه. صدقه که نمیدید
  • مهراب IR ۰۲:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    طبق ماده ۱۱۱ حقوق کارافتاده کلی باید کامل باشه ولی حقوق همه کارافتادهای کلی کمتر حساب شد.چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسن.کریمی. IR ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    من۱۲ماه.درمنطقه.عملیاتی.خدمت.کردم.ولیبه.سابقه.بازنشستگیمن.اضافه.نشد.خواهان.رسیدگی.هستم.شمارهشناسنامه.۷۳۳.متشکرم
  • سیدمحمد IR ۰۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلآم من مدت14سال و8ماه سابقه داشتم البته طبق جمع آوری سنوات که مدت چندماه درسال62پرداخت کردم وظاهرا پیدا نشد ولی ایادراین مدت باید مبلغ چقدر دریافت میکردم که سازمان بامبلغ 580هزرابازنشسته وگفتندشماباید 10روزحقؤق دریافت کنی آیا این مبلغ درست است البته الان اضافه شده ولی تا1الی2سال مبلغ فوق را دریافت کردم آیا درست است یا اشتباهی شده لطفاً رسیدگی فرمایید
  • IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    چرا با بیست سال حقوق من 3/300 هست در صورتیکه بنا به گفته خودتون 3/900اعلام کردید چرا خلاف واقعیات رو میگید
  • عباس IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خوب
  • IR ۰۴:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    به قول مشد قاسم دروغ اه اه اه
  • حمید کریمی IR ۰۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    همه اش دروع و حرفه تا عمل فاصله زیاد ما شرمنده خانواده شدیم فقط خدا شما را شرمنده کنه
  • مشاغل سخت IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    باسلام خدمت آقای حیدری مدافع حقوق بازنشسته گان عزیز.دستون دردنکنه هرچی ازخدابخواین ۱۰۰برارش بهتون بدن.واقعا دستون دردنکنه.مردی به خدا...
  • تارزان IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    دروغ هم حدی داره ولی اینا رو سنگ پا قزوین رو سفید کردن دیوار حاشا بلنده روز قیامتی هست شک نکنید
  • طه IR ۰۴:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    فقط به دو برابر شدن حقوق‌ها توجه میکنی وتکرار میکنید لطفا تورم ماهانه وسالانه هم قید کن وتکرار کن. چرا خجالت نمی‌کشید؟؟؟
  • سیدعلی رضا سجادی IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام حقوق مستمربگیران و وکارافتاده تامین اجتماعی خیلی کم است بایداضاف بشودوسایل زندگی گران شده حقوق کم است باسختی زندگی می کنیم سال ۹۹بعد بود مسئولین تامین اجتماعی کمک مالی نکردن با سختی زندگی کردیم حالا سال ۱۴۰۰وسایل ارزان کند دیگرظلم نکندحقوق بالا ببرند
  • IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بازنشستگان ۱۰ساله چقدر افزایش داشته
  • Df IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    جناب سالاری فکر میکنید ما بی سواد هستیم ما را چه فرض کرده اید، من در اسفند ۹۹ با ۲۰ سال سنوات ۲۱۰۰ میگرفتم حکم اردیبهشتم شد ۳۱۰۰ قبل از کسورات،،،کجا دو و نیم برابر شده ،،،واقعا که ،چرا بازنشسته خانم با داشتن دو فرزند ،عائله مندی و حق اولاد دریافت نمیکند...دردمان را به که بگوییم
  • رامین IR ۰۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    حقوق های قشرضعیف پنجاه درصد که صاحب تامین اجتماعی هستند زیادشده اموال غیرمنقول تامین اجتماعی که ازسرمایه گذاری همین قشر بوده چندبرابرشده ایا همخوانی دارد
  • مهدی صالحی IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بر پدر و مادر آدم خالی بند .....فقط دروغ دورغ ؛؛ مردک ۱ میلیون حقوق اضافه کردی ۱۰۰ درصد نون را گران کردی ؛؛ دست هاتون تو جیب بازنشسته هاست
  • GB ۰۵:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    برو خجالت بکش اگه ۱۰ برابر هم که بزارید روش فایده نداره چون فرداش قیمت اقلام ۲۰ برابر میره بالا بس نتیجتا هیچ فایده ای نداره خواهشا الکی شعار ندید برید اصل قضیه رو حل کنید مسئله همون مسئله س فقط صورت مسئله رو عوض میکنید
  • هما بشردوست NL ۰۶:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خدا میداند شوهر پیر ومادر م با ۱۰ سال بیمه به ایات قرآن به همه ۱۳۰۰ دادن به من۱۲۰۰ بی وجدانا ۱۰۰ تومان رحم نکردید خدا کمکم کن۸۹۵۳
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام.آقای محترم حقوق ها نسبت به چند سال پیش دو و نیم برابر شده؟؟؟نسبت به چهار سال پیش درسته؟؟
  • سیدمنصوراسدی ازتهران IR ۰۷:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام صبح بخیر جناب آقای دکتر سالاری بسیار تشکر میکنم به نوبه خودم.. اما بنده حساب کتاب بلد نیستم اگه میشه شما لطف کنید چوابی که به من بدی بنده سال98دریافتی ام بوده، 1700000ملیون وسال99دریافت کردم 2700000وامثال بحساب سازیوکسر دویست پنجاه هزار تومان واریز شده سه میلیون وهفتصد هزارتومن فکر میکنم مثل هر سال همان درصدی اضافی شده
  • IR ۰۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    اصلا چون مسبب این گرونیها علی برکت اله است هروقت‌ بودجه برا کشورادوست کم میاره اسکناس چاپ میکنه که صندوق خزانه وکسری بودجه راتامین کند ومجبوره دلاراگران کنه که چرخ بدون در‌وپیکرش‌لنگ نزنه پس مسبب علی برکت اله‌است پس باید‌کشوری لشگری تامین اجتماعی و... هرچه بخاطر تورم حقوقارازیاد کنند دولت بده صندوق مال نسل های اینده است اگر دراین دولت تورم زیاد شد باید جورشرا مسبب بکشه‌نههرروز بیا توتلویریون تیرتیربه‌مردم بخنده وبگه اقتصادمونخوب شده بعدشم علی برکت اله که این حرفا مردما دیوانه زنجیری کرده
  • عزیزاکبر زادهسابانلار IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    که حقوقبیمه بیکاری واریز میشود بیمه بیکاری من ثبتشده ولی من هنوز حقوق دریافت نکردم گفتن ۱۰ م یا ۱۵ م هنوزهیچ خبرنیست ممنونم رسیدگی کنی؟
  • IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خود شما هم فقط با دو و سه مبلیون در ماه زند‌گی کن . بعد بگو افزایش توقعات
  • Saeid IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بعد عمری تحمل فلاکت و بدبختی، حقوق رو اضاف کردن،تا آخر سال باید از خودشون تعریف کنن و منت بزارن سر مردم،،،،البته باز هم فایده نداره چونکه میزان تورم همیشه بالاتر هستش.
  • حسینی IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام . ضمن خسته نباشید به کارکنان تامین اجتماعی . به بعضی از دوستان که ناراضی هستند. کاچی.ازهیچی بهتره.
  • اسحق روزافروزی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    حداقل بگیر بعد آقای سالاری بیاد بگه ما می دانستیم که توقعات بازنشسته میره بالا خاک تو سر ما بازنشسته ها تامین اجتماعی خودشون میتوانند با این حقوقها زندگی کنند .
  • مجدم IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    به حقوق من که اردیبهشت ۹۹بازنشسته شدم تابه حال هیچی اضافه نشده ونتنلسب سازی هم نشده
  • حسن US ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    هیچگاه مبلغ دریافتی من با رقمی که میگویید یکسان نبوده و خیلی کمترازان است ، چرا؟؟؟
  • فرهمند IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    عزیزان سلام به خدا همه درد دل شماها را خواندم و فقط اینقدر گریه کردم که دیگه مشکل خودم یادم رفت من هم جانباز وهم برادر شهید وبا۲۰سال سابقه از کار افتاده شدم دلم میخواهد در این ماه مبارک هرچه زودتر از این دنیای بی محبت و بی معرفت برم لطفا هرکه این پیام من را خواند دعا کنه که هرچه زودتر ازاین دنیا به ملکوت اعلا بروم دیگه واقعا خسته شدم.
  • ناشناس IR ۰۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    با۱۸۰۰چطور میتوان زندگی کردبااین گرانی ففط اجاره خانه اب برق گازاست۶
  • محمد علی حراتی IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    یک و دویست دادین صد بار گفتین پول زیادی یک ودویست پول جیب اقا زاده هاست
  • رصا IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام اضافه حقوق را نفهمیدم کار گر سخت وزیان ‌اور با سی سال خدمت هستم ایا با چهار ملیون حقوق با داشتن پسر مجرد کا فی است هر زمان به پسرم میگم زن بگیر میگوید بزار حقوقت اضا فه شود
  • IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    دروغه
  • سعادتی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    دورغ کافیست ازخدا بترسید ای باند غارتگر ازروز حساب واتش دوز بترسید حق بازنشستگان را بیش ازاین نخورید9845
  • حسین شجاعی FR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    درمورد ۵۰ درصد از چقدر وقتی تورم ۱۵۰ درصد افزایش داشته ۵۰درصد به چکار می آید فکر آخرت را هم بکنید این دنیا تمام می‌شود
  • ننن IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    شدخ ک شده بازنشسنگان کشوری هنوز تو همون رنج ۵ تومن هستن واقعا جای تاسفه برای این مملکت
  • IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    همسر من کار افتاده کلی هست چرا متناسب سازی شامل حالش نشده خوب سنواتش کمه ولی بنا به شرایط جسمیش نمیتونسته کار کنه که کمیسیون از کار افتاده اش کرده پس چرا برای این افراد استثنا قائل نمی‌شوید با از دست دادن عضوی از بدنش آیا قادر به کار کردن هست؟خرج دعوا و درمونش که دیگه گفتن ندارم پس شما بگید ما چکنیم.لبمه تکمیلی آتیه سازان هم که دیگه هیچی خودتون میدونید از بس بد پول میده حتی خیلی از بیمارستانها و مراکز درمانی حاضر نیستند باهاش قراداد ببندند.شما را بخدا فکری به حال کارافتادن های کلی هم بکنیدحد اقل در همه شرایطی سی روز کار را در نظر بگیرید.ممنون
  • مستمری بگیر IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    شما خودتان پس از سی سال اگر در کارخانجات تولیدی کار میکردید حقوق کارمندان تامین اجتماعی بطور مثال اگر مثل ما کارگران دریافتی داشتند خدائی خودتان با وجدان خودتان اینطوری تصمیم گیری میکردید گناه کارگران چی هست کارمندان غیر همکار از آنهمه حقوق ومزایا و ساعت کار مناسب ودر رفاه زندگی کنند ولی کارگران با فقر و شرمنده خانواده باشند انشاءالله هرجاکه هستی یادتان باشد کارگران راضی نیستند که این بی عدالتی رآ ایجاد کردید عدل الهی را فراموش نکنید حتما گرفتار عدل الهی خواهید شد
  • رضا IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    وقتی حقوق ۱۶۰۰ بوده الان دوبرابر شده خیلی با این تورم ۱۰۰ درصدی کاش بجای بوق کرنا کردن حقوق حداقل بگیر افزایش حقوق میانه گیری همه جا مینوشتین ابروتون حفظ بشه وابرو مانره با داشتن سابقه کار همه از میزان میزان حقوقمون اطلاع دارن
  • احمد خوشنویس IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    خسته نباشید جناب آقای بیات، که با پیگیری مستمر، بالاخره منگل ترین مسئولان آقای شریعتمداری و نوبخت را وادار به تمکین نسبی نمودند!! برای اولین بار میخواهم از آقای سالاری هم تشکر کوچکی کنم!! ما ازایشان خیلی توقع داریم
  • غلامرضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    این گفته ها واقعیت ماجرا نیست،متناسب سازی درست انجام نشده،پرداختی به بیمه تامین اجتماعی توسط ما30درصد بوده و کشور و لشکری18درصد،حالا دریافتی آنها بیش از ماست،همسانسازی درست انجام نشده است،حرفهایشان صحت ندارد
  • محمد IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    ای مردم من نمیدانم این چه میگه دقیقا من بازنشسته کامل ۳۰سال سابقه راننده کامیون هستم که ۲میلیون و۲۰۰هزار حقوقم بود. والان بعد از اون همه هارت پورت و بالای ۳میلیون اضافه میشه و حیا هو دروغ و فلان : الان ۳میلیون و۶۰۰هزار بهم میدن یعنی یک میلیون وخورده .الانم نمیدانم چه میگن اینا یک تومان رفت اضافه شد عوضش مثال نوشابه از بکس ۳۰هزار شد ۵۸هزار تومان و دانه ۱۳هزار
  • پرویز اختر IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    اگر به سود عالی
  • سالاری IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    مسولین محترم چطوری حساب میکنن که حقوق بازنشسته ها2/5برار شده،من که چنین چیزی نمی بینم ،لطفا توضیح دخید
  • IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بنده با ۳۵ سال سابقه پرداخت بیمه هرچه گشتم ۲.۵ برابر حقوق در حکم خود ندیدم..چرا الکی میگند..
  • احمد IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    برای اینکه عدالت را اجرا بکنیم سایرسطوح دریافتی ها را (حقوق های متوسط) آنها هم میبایستی دریافتی شان ۲/۵برابر نسبت به سال ۹۸ میشد ....
  • کارگران تامین اجتماعی IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    لطفا به این آقای مدیرعامل تامین اجتماعی بگویید اگرحقوق ازسال ۹۸ دوبرابرشده تورم وقیمت مایحتاج مردم هم چندبرابرشده پس هی نگویید حقوق دوبرابر شده .
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    همچین با افتخار میگه دوبرابرشده انگار که پسندازشون را دوبرابر کردن ، آقای باشعور هزینه ها 6 برابرشده درصد تورم در دولت مطبوع بی تدبیر بالای 300 درصد هستش ، کمی شعور داشته باش واینطور عنوان کن در مطبوعات ، با شرمندگی بسیار در 7 سال گذشته بابت تورم تحمیلی به ملت بزرگ ایران فقط توانستیم 2/5 برابر حقوق بازنشستگان محترم را اضافه کنیم و بقیه سود حاصله از صندوق را به کاناله جیبهایمان هدایت نمودیم علی برکت الله .
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    هر وقت حقوق بازنشسته سازمان تامین اجتماعی با باز نشسته کارگری تامین اجتماعی یکی شد اونوقت دادار دودور را ه بندازید که اکرام کردیم یا ۵۰ درصد حقوق اصافه شده چه فایده وقتی با این تورم قدرت خرید کارگر باز نشسته کمتر از سال پیش شده کاش دروجود مسئولان تامین اجتماعی انسانییت بود تا حقوق به حق کارگر را بدهند و بالا نکشن به نفع خودشان و کارمندانشان
  • ورشکسته بورس IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    همه مسئولان علی الخصوص مدیران تامین اجتماعی یکطرفه خودشان را توجیح میکنند و حرفهایشان با اقدامات کاملا مغایرت دارد جناب مدیر کل بازنشسته درون سازمانی تامین اجتماعی با بیمه پردازان هیچگونه تفاوتی از نظر شکل و قیافه و هزینه‌ها ندارند
  • محسن فردفر IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    مسئله تورم و گرانی است که باید چاره ای اندیشید،زمان آقای خاتمی حقوق و قبل از آن حتی احمدی نژاد، حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی معادل هزار دلار میشد،فکری به حال تورم و ارزش پول ملی بکنید.
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام.بخاطررضای خدا،حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی را که شریک دارندبیشترازدوبرابرکنید،تابااوضاع اقتصادی کنونی وگرانی وتورم بسیار بالا بتوانیم امرارمعاش فقیرانه ای داشته باشیم،خداگواه هست که این حقوق ناچیز برای دوخانوار اصلا قابل تحمل نیست،اجرهمگی شما به خداوند،مسیولین ودولت ورهبرو مجلس گرامی فکری برای مابکنید،متشکرم
  • فری IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    این چنین زیرو زبر عالم نمیماند مدام/مینشاند چرخ هرکس را بجای خویشتن..
  • ن ن IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    بابا به فکر ۱۰ روز حقوقها تو این اوصاع باشید.هر روز قیمت همه چیز بالا میره .ما ۳۰ سال کار کردیم حالا اگه سوابقمون رد نشده .لطفا لطفا ی فکری به حال ما بکنید
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    محاسبه ای که آقایون کردند غلط هستش افزایش سالیانه را با متناسب سازی بازنشستگان تامین اجتماعی جمع کردند که نباید میکردند بعد از متناسب سازی بایستی این کار را میکردند افزایش من که باز نشسته هستم ۲۹در صد بجز ۲۶ در صد سالیانه افزایش داشته چون ای ۲۶ در صدرا کل بازنشسته ها اعم از لشکری و کشوری دریافت کردند منت سر ما نگذارید باز هم سر مارا کلاه گذاشتند۸۳۸۹
  • محمد ورزش کار IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام وقت بخیر عیدی مستمری بگیران هم مثل کارگران شود اززحمات کلیه بزرگواران که برای مستمری بگیران تلاش میکنند تشکر میکنیم اجرشان باآقاحضرت علی ع اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم انشاءالله
  • یک بازنشسته سخت وزیان اور IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    امیدوارم همیجورکه باحرارت ازکارهاتون حرف میزنیدکاری انجام داده باشیدکه بازنشستهای تامین اجتماعی بتونن باابروزندگی کنن وسرخورده خانواده نباشن
  • شهناز بهادری IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    تا کی میخواهید دروغ بگید کجا 2/5 برابر شده من دو سال پیش 2 میگرفتم الان 4 هم نشده حتی دو برابر هم نشده من بیست سال سختی زیان آور داشتم باید حقوقم ابن باشه میگید حقوق نسبت به دو سال پیش دو برابر شده آیا میدونید تورم چند برابر شده؟
  • رحیم خاوریپور IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    چرافرافکنی میکنید. جنابعالی چقدر حقوق میگیری وآبدارچی سازمان تامین چقدر میگیره ومن کارگرشغل زیان آوربا۴۲سال سابقه چقدر میگیرم؟یک مقایسه ساده ازعدالت اجتماعی،علی برکت ال...
  • علیرضا تبریزی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    مدیران محترم سازمان تامین اجتماعی ضمن عرض سلام و ادب وخسته نباشید،اعلام میدارم به حقوق من فقط افزایش اعلام شده (۲۶درصد+۲۴۸۳۵۵تومان) البته قابل ذکر است حقوق اسفندمن۳۰۶۹۶۰۰تومان بوده و فقط آیتمهای جانبی مثل حق مسکن وغیره اضافه شده. باتشکر
  • حسن IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام نمیگم ایدآل است اماچون ریس سازمان جهت گیریش برای بهبود بازنشستگان است تشکرمیکنیم امیدوارم هرکس قصد خدمت دارد خداوند حفظ کند بویژه آقای سالتری
  • محمد جوان US ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    من در ۹۹ دو ملیون وپانصد هزار ت میگرفتم با ۲۰ سال و۶۰ سال سن در ۱۴۰۰ چقدر باید بگیرم کد ملی
  • خودم IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    یادتان باشد پراید یا ارابه مرگ از 6 میلیون آمده شده 130 ملیون
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    افزایش حقوق اردیبهشت ۱۴۰۰ به نست اسفند ۱۳۹۹ بنده که شامل متناسب سازی و افزایش ابتدای سال ۱۴۰۰ بوده کلا بمیزان ۴۳٪ محاسبه شده و حقوق اردیبهشت ۱۴۰۰ بنده که در مهرماه ۹۹ باز نشسته شده ام از حقوق همکار بنده که در یک اداره دولتی قبل از بازنشستگی در شهریور ۹۹ و در یک سطح و پست مسولیت مشابه (پایه حقوق و پست در حکم کارگزینی) بودیم و در یک تاریخ بازنشسته شدیم از حقوق سال ۹۹ همکارم که کشوری هست مبلغ سیصدهزارتومان کمتراست !!! افزایش ۱۴۰۰ چه میشه؟؟؟ متناسب سازی ۱۴۰۰ کجاست و چطور محاسبه شده؟؟؟ یعنی حقوق اردیبهشت ۱۴۰۰ پس از افزایش سالیانه و اضافه شدن متناسب سازی ۱۴۰۰ از حقوق کشوری در سال ۹۹ کمتره؟!!!
  • حسین صدری قیداری IR ۱۶:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    با سلام من با۱۵سال سابقه بازنشسته شدم الان با همسان سازی ۱۹۰۰۰۰۰۰۰ دریافت میکنم اگر قرار باشد حقوق کمتر از۴۲۰۰۰۰۰۰۰نباشد باید۲۱۰۰۰۰۰۰۰دریافت کنم چه جورحساب میکنند
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    سلام من خرداد ٩٩بازنشسته شدم فقط٢۶%+٢۴٨٠٠٠تومان اضافه شده تمام دوستان ورفقا هم مثل بنده هستم افزایشها برای کارکنان دولت که بیمه تامین اچتماعی داشته اند صورت گرفته تمام شعار برای کارگر فقط افزایس٣٩و٢۶%بوده نه بیشتر
  • Sa IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    1 0
    حقوق بازنشستگان سلیقه ای افزایش یابد.ولی حقوق بازنشستگان تامین اجتمایی با کمترین افزایش ظلم وبی عدالتی به این قشر از جامعه وارد شود. امید داریم مسوولین به خصوص دلسوزان این بی عدالتی را برطرف کنند
  • IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۵
    0 0
    آقای سالاری لطفاً حقوق دریافتی ماهیانه خودتان را نیز اعلام بفرمایید.
  • ناشناس IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۶
    0 0
    دروغ.دروغ.دروغ
  • رضاد IR ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    باسلام به مدیریت تامین اجتماعی اقای دکتر ازاسم بازنشسته معلومه که چندسال دارد ایابه نظرشما ازهرصدهزاربازنشسته کسی هست که بچه تحت تکفل داشته باشه ولی تادلتان بخوادنوه وعروس وداماد دارن ایاسزاوارهست که حق اولاد را ازاین قشر ضعیف جامع که فرزندتحت تکفل ندارن کمتر بگیرن اقای دکترکاری کنیدکه خدا ازشما خشنود شودودعا این بازنشستگان راپشت سرداشته باشید
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۷
    0 0
    بجای افزایش دستمزد قمیت ها رو تثبیت و کاهشی کنین چه فایده داره وقتی که دستمزد رو دوبرابر میکنین اما هزینه ها 3تا4برابر افزایش پیدا میکنه
  • یولچی خانی IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    0 0
    آقا اختلاف حقوق کشوری ولشگری به اون عدالت علی خیلی تفاوت دارد آقای سالاری .چرا باید این همه اختلاف حق حقوق توی مملکت اسلامی علوی. قربان عدالت حضرت علی (ع)برم. آخه چرا. چرا چرا . چرا . سالاری آخرتی هست
  • علی سبحانی IR ۰۵:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    سلام خدمت همه تو شبکه خبر زیرنویس کرد هیچ مستمری بگیر کمتر از ۱.۵ برابر حقوقش رو نمیگیره ما ۲۲۰۰ حقوق مون بود با افزایش سالانه و متناسب سازی کلا شده ۳۴۰۰.واقعا ابن همه بوق و کرنا ارزش نداشت
  • محمدکشاورزی کد ملی 2531734935 IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    متناسب سازی برای من که با10 سال سالقه بازنشست شده ام درحقوق فروردین 1400 ففط 25 درصد اضاف شده که باید 50 درصد اضاف میشد باید چکار کنم
  • رضا IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 0
    سلام:من کارگر هستم و امسال بازنشسته می شوم.بدلیل افزایش بدون کارشناسی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی ، حقوق بازنشستگی من در پایان سال (بدلیل مجاسبه میانگین 2 سال آخر) از دریافتی مستمری بگیران سالهای قبل کمتر می گردد و این با عدالت منافات دارد.بنظر میرسد باید در این راستا تدابیری اندیشیده شود تا حقوق بازنشستگان جدید (امسال) کمتر از بازنشستگان سالهای قبل نگردد.
  • خدامرادی IR ۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۱
    0 0
    سلام اینکه میگن حقوق بازنشستگی و مستمری بگیران ۲ونیم برابر شده دروغه حقوق پدرم ۹۰۰هزار بوده شده ۱۵۰۰اونم با هزار بدبختی اگه ۲ونیم برابره چرا ۲۳۰۰نشده پس ۸۰۰مابقیش کجاست این کجاش ۲ونیم برابره کجاش عدالته ۵نفریم ماتو خونه
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    با عرض سلام یه سوال دارم خیلی دوست دارم جوابش بدونم چرا حقوق من 3700هستش و بقیه 4300 مگه مستعمری بگیران چه فرقی دارند؟
  • محمد نفر IR ۲۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 0
    در ارتیاط با متناسب سازی وافزایش حقوق باطرح فرمول جدید در حق سایر سطوح که از حداقل حقوق بر خوردارند واقعا ظلو شده وشکاف حقوقی بیشتر شده ولی برای حقوق بگیران بالا خیلی خوب شد چراکه بین ۴تا ۶ میلیون افزایش حقوق داشتند لطفا بداد ما برسید بااین خط فقر بالای ۱۲ میلیون تومانی. با۳۵ سال سابقه ۴.۵میلیون دریافتی دارم ممنون از شما

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس