کد خبر 1221077
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸
عضو منافقین(یونسی)

دولت آلمان در اقدامی مداخله‌جویانه از تروریست وابسته به شبکه نفاق حمایت کرد.

سرویس سیاست مشرق - حزب سوسیال‌دموکرات آلمان اعلام کرد که دو عضو شبکه نفاق را به‌عنوان فرزندخوانده پذیرفته و ازاین‌پس این دو تروریست زیر چتر حمایتی آلمانی‌ها قرارگرفته‌اند. این موضوع با درخواست شیرین عبادی وکیل اصلاح طلبان وگروهک های تجزیه طلب انجام شده است.

گابی رول‌اند از اعضای ارشد تصمیم گیر در این حزب آلمانی در اقدامی تعجب آور علی یونسی را فرزندخوانده آلمانی‌ها خوانده است. در بیانیه منتشرشده از سوی این نماینده ایالتی یونسی یک دانشجوی نخبه معرفی‌شده که به خاطر بیان اعتقاداتش در ایران بازداشت و محکوم‌شده است.

پیش‌ازاین آلمانی‌ها دو جاسوس (احمدرضا جلالی و ناهید تقوی) و نیز یکی از اعضای کمپین تحریم مردم ایران توسط ترامپ (علیرضا علی نژاد) را تحت حمایت خود درآورده‌اند.

دولت‌های اروپایی در حالی چند تروریست و جاسوس شناسنامه‌دار را تحت حمایت خود درآورده‌اند که در طی 4 سال گذشته با همکاری با گروه جنایتکار مستقر در کاخ سفید تحریم‌های شدید علیه مردم ایران وضع کرده و حتی اجازه دسترسی به دارو به کودکان پروانه‌ای را نیز نداده‌اند.

علی یونسی همان فردی است که با کمک اطلاعاتی سفارتخانه‌های خارجی و پشتیبانی منافقین چندین انفجار در برابر نهادهای کشور ایجاد کرد.

اقدام خرابکارانه شبکه علی یونسی

خانواده این تروریست سابقه ارتباط با گروهک تروریستی منافقین رادارند؛ برادر او «رضا یونسی» در حال حاضر مقیم سوئد است، دانشجوی اخراجی دانشگاه امیرکبیر است که فعالیت خود را در سال‌های ابتدایی دهه هشتاد در خبرنامه امیرکبیر (ارگان خبری شبکه نفاق) آغاز و سپس به‌واسطه «زیبا» خاله‌اش که از اعضای شورای مرکزی گروهک منافقین در پاریس بود،‌ ارتباط‌گیری با این گروهک را شروع کرد و به‌عنوان یک سمپات منافقین به فعالیت در محیط دانشجویی پرداخت؛ او درعین‌حال هسته‌ای ۱۵ نفره از دانشجویان و دوستان نزدیکش را تشکیل می‌دهد و با تقسیم‌کار انجام‌شده در راستای اهداف گروهک منافقین اقدام می‌کند.

رضا یونسی در سال ۱۳۸۵ پس از اخراج از دانشگاه امیرکبیر به سوئد رفت و برای جذب افراد از روش‌های تطمیعی و وعده‌های مالی و تحصیلی به دانشجویان،‌ سرویس‌دهی به گروهک منافقین را این بار از خارج از کشور آغاز کرد.

یوسف یونسی پدر خانواده یونسی هم سابقه دستگیری در سال ۱۳۶۳ را به دلیل اقدامات تروریستی و عضویت در سازمان منافقین دارد که در آن زمان به ۱۲ سال زندان محکوم می‌شود، اما پس از تحمل ۳ سال حبس، عفو و از زندان آزاد می‌شود. «زیبا» همسر وی و مادر رضا و علی یونسی هم سابقه عضویت و فعالیت در گروهک منافقین را دارد.

مجید دایی رضا و علی یونسی نیز که عضو گروهک منافقین بود، در سال ۱۳۶۰ معدوم شد. عامل اصلی و سر حلقه اتصال این خانواده به گروهک تروریستی منافقین، «زیبا» خاله رضا و علی یونسی است که همسر او هم در عملیات مرصاد کشته شد. زیبا که سابقه عضویت در شورای مرکزی گروهک منافقین را داشت، در سال ۱۳۸۷ و براثر ابتلا به سرطان در پاریس مُرد.

حمایت دولت آلمان از عوامل گروهک نفاق نشان می‌دهد که اگر هزاران توافق مانند برجام با غربی‌ها امضاء شود؛ ماهیت ضد ایرانی آن‌ها؛ هیچ‌گاه تغییر نمی‌کند. اروپا در اوایل انقلاب پناهگاه تروریست‌های بوده و در دوران جنگ تحمیلی بازوی تسلیحاتی صدام شده و امروز از عوامل کددار خیابانی خود حمایت رسمی و علنی می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    چه خانواده ای ، چه سوابق مشعشعی! خانواده نبوده که ! گروهک خانوادگی منافقین بوده.
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 0
    کلاً باید این غده سرطانی را نابود کرد چون واقعاً این خانواد7 از لحاظ ریشه ای مریض هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس