کد خبر 1222393
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
حماس نمایه

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با اشاره به پیروزی جریان مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی گفت که شهروند فلسطینی با شیوه دیگری به جز مذاکره می‌تواند، حق خود را باز پس بگیرد.

به گزارش مشرق، «خالد البطش» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که جنگ «شمشیر قدس»، یک نقطه تحول راهبردی بود.

بیشتر بخوانید:

شوک حماس و گروه‌‎های مقاومت به رژیم صهیونیستی

خبرگزاری «سما» فلسطین به نقل از البطش گزارش داد، این تحول راهبردی، پیروزی بزرگی را پایه‌گذاری کرد مبنی بر اینکه شهروند فلسطینی می‌تواند در برابر رژیم صهیونیستی پیروز شود.

وی با بیان اینکه شهروند فلسطینی با شیوه دیگری به جز مذاکره می‌تواند، حق خود را باز پس بگیرد، خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی بود که با تلاش برای اخراج ساکنان محله الشیخ جراح و تعدی به مسجد الاقصی، وضعیت را متشنج کرد.

این مسئول حماس ادامه داد، رژیم صهیونیستی از عملکرد بسیار خوب مقاومت فلسطین غافلگیر شد؛ زیرا از مقاومت از سلاح خود برای حمایت از مقدسات استفاده کرد.

البطش همچنین گفت که جریان مقاومت در نبرد شمشیر قدس، بینی رژیم صهیونیستی را به خاک مالید و همه باید امید خود را برای آزادسازی هر چه زودتر فلسطین بالا ببرند.

وی با اشاره به آمادگی گروه‌های مقاومت فلسطین برای هر گونه رویارویی آتی با رژیم صهیونیستی، خاطر نشان کرد، در حال حاضر، راهکار سیاسی به سود مردم فلسطین نیست.

این مقام حماس در پایان تأکید کرد که حرکت به سمت راهکار سیاسی، «برق پیروزی در جنگ شمشیر قدس را از بین می‌برد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 1
    باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس