لاریجانی: 5+1 دست از موذی‌گری بردارد
رئیس مجلس تأکید کرد: 1+5 باید متوجه باشد که ملت ایران انتظار دارد آنها رفتار گذشته خود را اصلاح کنند و دست از بازی‌گری‌های موذیانه بردارند.

انحلال خانه‌ سينما منتفی شد
رييس ديوان عدالت اداري از صدور راي در پرونده شكايت خانه سينما از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و نقض تصميم انحلال خانه سينما خبر داد.

ارائه بسته جدید اروپایی‌ها به ایران
سخنگوی "کاترین اشتون" با اعلام اینکه اشتون فردا وارد بغداد می‌شود گفت که اروپایی‌ها در بغداد بسته جدیدی به ایران ارائه می‌کنند و این بسته متفاوت از بسته مسکو است.


زنی که فرمانده یک ناو جنگی شد+عكس
برای نخستین بار در تاریخ نیروی دریایی سلطنتی انگليس، فرماندهی یک ناو جنگی مهم به یک زن واگذار شده است.



انتقاد جلالی از کسانی که سودای وحدت دارند
کاظم جلالی عضو موسس فراکسیون رهروان ولایت در مجلس نهم با انتقاد از تلاش عده‌ای از منتخبان مجلس آینده برای ایجاد وحدت میان اصولگریان، وحدت مورد نظر را بیش از آنکه استراتژیک باشد تاکتیکی خواند و تاکید کرد که این وحدت صرفا به انتخاب رییس مجلس گره خورده است.

چرا زنان سیگاری می شوند؟
در حالی که به گفته محققان آثار تخریبی سیگار در بین زنان چند برابر مردان است اما مصرف سیگار در بین زنان جامعه ما افزایش قابل ملاحظه ای یافته است.

نادران:نطق مطهری یادآور مجلس ششم بود
نماینده تهران در مجلس با انتقاد شدید از نطق اخیر علی مطهری، گفت: این نطق ‌یادآور نطق‌های مجلس ششم بود

راه ورزش به سوی نابودی!
به راستي راهي كه مي‌رويم در ورزش به تركستان كه چه عرض كنم، به خراب آبادي ختم مي‌شود كه جز نابودي به همراه ندارد.

احتمال تأخیر در برگزاری نشست بغداد
سفیر ایران در عراق با اعلام اینکه هیئت های 1+5 از فردا صبح وارد بغداد می شوند، گفت: احتمال دارد با توجه به شرایط بد جوی این مذاکرات دیرتر آغاز شود.

تصاویر روز/ صرف چای در زیر آب
معترضان امریکایی در روز پایانی اجلاس سران ناتو، فضای انتخاباتی در مصر، درگیری پلیس با معترضان به سیاست های کارگری در شیلی، مسابقات شنای قهرمانی اروپا، مسابقات پرش قورباغه در کالیفرنیا و... از مهمترین تصاویر خبری امروز مشرق است



حضور ایران در بزرگترین اجلاس کارگری جهان
رئیس کانون عالی شوراهای اسلامی کار کشور با تشریح برنامه های امسال اجلاس جهانی کار، گفت: هر یک از نمایندگان دولتی، کارفرمایی و کارگری ایران 5 دقیقه فرصت سخنرانی دارند.

خاتمی:برای ریاست مجلس جنجال به پا نکنید
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آغاز به کار مجلس نهم در تاریخ هفتم خرداد ماه اصولگرایان را به وحدت توصیه کرد و اظهار داشت: رییس مجلس آینده صالح و دغدغه دین و نظام را خواهد داشت، این همه جنجال برای انتخاب رییس از الآن لزومی ندارد و این تخریب‌هایی که صورت می‌گیرد در شأن نظام اسلامی نیست.

حربه سعودی ها برای جذب تماشاگر
رییس افتخاری باشگاه الاتحاد برای پر شدن ورزشگاه الفیصل در آستانه دیدار حساس تیمش با پرسپولیس تمام بلیت‌های این دیدار را خرید و دستور داد تا به صورت مجانی میان تماشاگران تقسیم شود!

نشست واحد اصولگرایان به کجا می رسد؟
فراکسیون اصولگرایان از همه اصولگرایان مجلس نهم دعوت کرد شنبه هفته آینده در نشستی واحد ریاست مجلس نهم را تعیین کنند.

چه کسانی جلیلی را همراهی می‌کنند؟
عراقچی، باقری، عسگری و دولتیار، دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان را در مذاکره با ۱+۵ در بغداد همراهی می‌کنند.

اکبرعبدی و رابعه اسکویی در یک سریال+تصاویر
سریال «جنگ‌بازی» که قرار بود نوروز 91 از شبکه یک سیما پخش شود، هنوز در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.



واکنش لاریجانی به سخنان مطهری درباره سپاه/ توصیه رئیس مجلس به 1+5
رئیس مجلس با انتقاد تلویحی از اظهارات علی مطهری در نطق میان‌دستور خود گفت: نمایندگان در بیان مطالب خود طوری عمل کنند که حرمت پاسداران عزیز در جامعه و ‌شأن و احترام مسئولان ‌قوای سه‌گانه حفظ شود.

هشدار درخصوص کودتای نظامی در مصر
رئیس سابق دستگاه اطلاعات رژیم مخلوع مبارک در سخنانی تامل برانگیز در آستانه انتخابات مصر اعلام کرد مصر با وجود اخوانی ها به پایگاهی برای تروریسم تبدیل خواهد شد.

خداحافظی دروگبا از تیم محبوبش
مجله فرانس فوتبال فرانسه اعلام كرد كه ديديه دروگبا مهاجم ساحل عاجي چلسي فصل آينده در اين تيم توپ نخواهد زد.

دلیل شکايت21 نماينده از رئيس جمهور
شکايت از پاسخ هاي احمدي نژاد به سوال نمايندگاه در جلسه سوال از رئيس جمهور در چهار محور «توهين به نمايندگان»، «بيان مطالب خلاف واقع در پاسخ به برخي سوالات نمايندگان»، «در راس امور نداشتن مجلس» و «استنکاف از اجراي قوانين مطرح شده در سوال و قانون ندانستن بعضي از قوانين» تدوين شده است.

افزایش حقوق متناسب با نرخ تورم نیست
معاون بودجه معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهور با اعلام کسری اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی برای افزایش حقوق و دستمزد کارمندان، گفت: دولت و شخص رئیس جمهور تمایل به افزایش حقوق کارمندان در سطح مناسبی با توجه به نرخ تورم دارند اما اعتبارات مصوب دست و پای دولت را می‌بندد.


واكنش انتظامي به هتك حرمت امام هادي(ع)
هتاكي به مقدسات شيعيان توسط يك خواننده زيرزميني دست چندم كه زمان حضورش در ايران اصلا شناخته نمي شد تنها از اين جنبه مهم است كه به نظر مي رسد قرار بود اين يك آغاز باشد.

روایت باهنر از هزینه میلیاردی احزاب درسال
محمدرضا باهنر گفت : در حال حاضر اگر یک حزب بخواهد در مراکز استان‌ها یک دفتر و روزنامه و کنگره و حداقل‌های حزب را داشته باشد، شاید هزینه‌هایش به سالی یک میلیارد تومان برسد.

روزی تاریخی در عرصه فضا+عکس
نخستين فضاپيماي باري خصوصي جهان سرانجام دقايقي قبل از پايگاه كيپ كاناورال فلوريدا راهي ايستگاه فضايي بين‌المللي شد.

زمان برگزاری جلسه شورای عالی سینما
دبیرخانه شورایعالی سینما مستقر در سازمان سینمایی اعلام کرد که اولین جلسه شواریعالی سینما در سال جاری به ریاست دکتر احمدی نژاد فردا برگزار خواهد شد.

عکس/صفحه اول روزنامه های اقتصادی



بانك ملي از خاوري شكايت نمي‌كند!
به رغم آنكه بعد از كشف تخلف بانكي اخير موسوم به اختلاس سه هزار ميلياردي مديرعامل سابق بانك ملي به عنوان يكي از متهمين اصلي پرونده لقب گرفت اما اين روزها مديران اين بانك دولتي معتقدند او تخلفي نکرده و عليه او شكايتي ندارند.

وزیر ارشاد: از واردات کاغذ حمایت می‌کنیم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از واردات کاغذ به کشور حمایت می‌کنیم تا این کار سرعت بیشتری پیدا کند و کسانی که کاغذ وارد می‌کنند بتوانند این کار را با ارز دولتی انجام دهند تا قیمت کاغذ در کشور کاهش پیدا کند.

وقتی رئیس‌ جمهور به چشم نیامد! + عکس
در جريان مراسم اهداي جوايز تيم نائب قهرمان ليگ قهرمانان اروپا، زماني كه شواين‌اشتايگر هافبك بايرن مونيخ براي دريافت مدال خود به جايگاه رفته بود، يواخيم گوك رئيس جمهور آلمان دست خود را دراز كرد تا با او دست بدهد اما شواين‌اشتايگر بي‌توجه به او از جلويش عبور كرد.



زمان آغاز طرح ویژه مسکن تهران
طرح ويژه مسكن از ماه آينده با ساخت 12 هزار واحد در تهرانسر، حكيميه تهران و 70 هزار واحد در پرديس آغاز مي‌شود.

امنیت نشست بغداد چگونه تامین می شود؟
شبکه تلويزيوني العربيه به نقل از يک منبع امنيتي عراقي گزارش داد در آستانه برگزاري مذاکرات ايران با شش قدرت بزرگ جهان تدابير امنيتي شديدي در بغداد اعمال شده است.

ارتش انگلیس عهده دار امنیت المپیک
ارتش انگلیس قرار است برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم مسئولیت امنیت فضای هوایی لندن را در طول برگزاری بازیهای المپیك 2012 به عهده بگیرد.

بهره‌برداری از 5فروند شناور جدید دریایی
در آستانه سوم خرداد سالروز حماسه جاوید فتح خرمشهر با حضور سردار احمد وحیدی و امیر دریادار سیاری 5 فروند شناور از نوع لندینگ کرافت و یدک کش مورد بهره برداری قرار گرفت.

پیوند کوچکترین قلب مصنوعی جهان
محققان كوچكترين قلب مصنوعي جهان را به بدن يك نوزاد 16 ماهه پيوند زدند.

چهره‌های جنجالی مجلس از مطهری تا توکلی
از روزی که فاطمه آلیا بر سر اعتبارنامه یکی از نمایندگان مجلس هشتم جنجال آفرید تا روزی که احمد لطفی آشتیانی از یک کاریکاتوریست محلی شکایت کرد، این مجلس دور از حاشیه نبوده است. معروفترین حاشیه سازان مجلس هشتم، سهمی مهم در آفریدن مهمترین اتفاقات این دوره داشته اند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس