قالیباف:درباره ریاست جمهوری فکر می‌کنم
قالیباف گفت: بنده ولع رئیس جمهوری ندارم چرا که انسان از یک ساعت بعد خود باخبر نیست که زنده است یا نه ولی اگر مصلحت باشد درباره اش فکر می‌کنم.

دیدار حسن خمینی با اعضای حزب کارگزاران
حجت الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی با اعضای حزب کارگزاران سازندگی و جمعی از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب شهرستان ری دیدار و گفتگو کرد.

تصاویر/استادیوم های زیبای یورو 2012
جام ملت های اروپا 2012 از 8 ژوئن(19خرداد) تا 1 جولای (11 تیر) به طور مشترک در دو کشور لهستان و اوکراین برگزار می شود.



انتقاد وزیر اقتصاد از بودجه ۹۱
پس از رئیس جمهوری، وزیر امور اقتصادی و دارایی به انتقاد از برخی بندهای قانون بودجه امسال پرداخت و نسبت به عواقب اقتصادی آن بندها هشدار داد.

مشکلات جدید برای مجری سابق "هفت"
مدیر تولید سریال "فصل بی‌پروایی" با اشاره به اینکه قرار بود تولید این مجموعه از اواخر اردیبهشت ماه به کارگردانی فریدون جیرانی آغاز شود، گفت: به دلیل مشکلات فیلمنامه تولید کمی به تاخیر افتاده و بعد از بازنویسی مجددا از سر گرفته می‌شود.

آمادگي ارتش ایران برای برگزاری رزمايش مشترک
معاون اجرايی ارتش جمهوري اسلامي ايران با اشاره به رزمايش مشترک جمهوري اسلامي ايران با يکي از کشورهاي همسايه گفت: ارتش جمهوري اسلامي ايران با استفاده از دانش، تجربه و تخصص بالا آمادگي برگزاري هر گونه رزمايش را دارد.

پرونده 41 باشگاه در کمیته انضباطی!
نایب رئیس فدراسیون فوتبال از وجود ۴۱ پرونده مالی در کمیته انضباطی خبر داد.

تصاویر روز/ آلاسکا خوری زرافه
درگیری بین نظامیان صهیونیست و مردم فلسطینی در کرانه باختری، اعتراض یک انگلیسی به سیاست های وزیر فرهنگ انگلستان، درگیری بین نمایندگان پارلمان اوکراین، قهرمانی تیم بارسلونا در مسابقات جام پادشاهی اسپانیا و... از مهم ترین تصاویر خبری امروز است.



لبنان 12 سال پس از فرار اسرائیل
فرار ارتش رژیم صهیونیستی در 25 ماه می سال 2000 از جنوب لبنان نقطه عطفی در عرصه مبارزاتی این کشور و یکی از مهمترین دستاوردهای مقاومت به رهبری حزب الله به شمار می رود.

دعوت‌ حبيبي براي تشکيل‌ فراکسيون‌ موتلفه
دبير کل حزب موتلفه اسلامي گفت: قصد داريم در مجلس نهم از افراد همفکر با موتلفه که عضو رسمي در فراکسيون نيستند، براي عضويت و همکاري دعوت به عمل آوريم.

جزئیات امضای 27 قرارداد جدید نفتی ایران
معاون وزیر نفت از امضای 27 قرارداد جدید برای تامین منابع مالی طرحهای پتروشیمی با شرکتهای خارجی خبر داد و اعلام کرد: با وجود خروج عمان، چندین شرکت داخلی و خارجی برای مشارکت در ساخت پتروشیمی هرمز اعلام آمادگی کرده‌اند.

ماجرای کتاب نماینده ولی فقیه و شهیدمقدم
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید با تاکید بر اینکه سردارحسن تهرانی مقدم در مدیریت و پشتیبانی چند حوزه علمیه فعال بود، گفت: هرگاه با او دیدار داشتم از من می خواست همانند کتاب درسهای آفتاب که خاطرات همنشینی بنده با امام خمینی (ره) است را برای مقام معظم رهبری هم بنویسم که این نشان دهنده علاقه فراوان این شهید به " آقا" بود.

عکس/حمل گوشت به صورت کاملابهداشتی!

تصاویر مربوط است به حمل گوشت تازه به روش نامناسب و غیر بهداشتی که در جهرم گرفته شده است.



ترسيم فضاي انتخابات 92 از نگاه هاشمي
عضو حزب کارگزاران سازندگي گفت: به دليل اينکه جريانات و تشکل هاي سياسي مواضع خود را به صورت رسمي پيرامون انتخابات شوراي شهر و رياست جمهوري مشخص نکرده اند نمي توان پيش بيني کرد که فضاي انتخابات آينده چطور خواهد بود.

قیمت هر بلیت‌ وزنه‌برداری المپیک؛ 20 پوند!
قیمت بلیت رقابت‌های وزنه‌برداری المپیک 2012 لندن مشخص شد.

حضور جرج کلونی و برد پیت در تالار حافظ
چیستا یثربی از روی صحنه بردن نمایش جدیدش با نام"هنوز به تهران برنگشتی؟" که از تلفیق بازیگر زنده و بازیگران هالیوودی فیلم سینمایی بهره می برد در تالار حافظ خبرداد.

نامه‌محرمانه شاه عربستان درمورد انتخابات‌مصر
سعود الفیصل اخیرا در نامه ای به سفارت عربستان سعودی در قاهره که مهر "فوق محرمانه" بر آن دیده می شود، تاکید کرده که پادشاه عربستان خواهان پیروزی "محمد مرسی" در انتخابات ریاست جمهوری نیست و باید تمام تلاشها در این راستا انجام شود.

طرح مهار افزایش قیمت بنزین در فاز دوم
همزمان با آغاز شمارش معکوس افزایش قیمت بنزین در فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، توسعه سامانه کیف الکترونیکی پول به منظور افزایش امنیت در جایگاه‌های سوخت در دستور کار وزارت نفت قرار گرفته است.

تمدید قرارداد سپاهان با هافبک برزیلی
سرپرست تیم فوتبال سپاهان از تمدید قرارداد با هافبک برزیلی این تیم خبر داد.

رمزگشایی از مدل‌های جدید دزدی در دادگاه
در جریان رسیدگی به پرونده اختلاس بیمه مشخص شد برخی از چک‌های صادر شده مربوط به حریق‌های عمدی بوده که اصلا مشمول دریافت خسارت نمی‌شده است ولی برای تمام آنها خسارت دریافت می شده.

برخی قارچ‌های سمی پادزهر ندارند
دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی نسبت به خطر مصرف قارچ های سمی هشدار داد.


جلسه‌ روحانیون‌ برای‌ انتخاب‌ هیئت‌رئیسه‌مجلس
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسه در خصوص انتخابات ریاست و هیئت رئیسه مجلس نهم بحث و گفتگو خواهد شد.

"Footbrawl" عجیب ترین ورزش دنیا + عکس
استرالیایی ها از دهه 80 میلادی به این سو با ترکیب کردن چهار ورزش فوتبال ، راگبی، تکواندو و هاکی رشته " Footbrawl " را ابداع کردند.



شکاف عمیق بین مخالفان نظام سوریه
یکی از سران مخالفان نظام سوریه فاش کرد که اختلافات و شکاف عمیقی بین سران مخالفان خارج نشین بروز کرده است.

توافق زاید با پرسپولیس
مهاجم لیبایی پرسپولیس برای تمدید قرارداد با این تیم به توافق رسید.

در انتظار ابلاغ قیمت 420تومانی گندم
مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: قیمت های جدید آرد به زودی اعلام می شود.

کسانی که از سگ نجس تر هستند
در بخشی از این مطلب آمده است: گفتم شب‌ها با آقاجان صحبت کنید امّا این شبها بیشتر صحبت کنید. امشب به ایشان می‌گوییم: آقاجان! امروز ولادت امام باقر العلوم(صلوات اللّه و سلامه علیه) بود، دو روز دیگر هم شهادت جدّ مظلوم شماست که هنوز هم مظلوم است. فرمودند: «فَإِنَّ اللَّهَ تَبَارَکَ وَ تَعَالَى لَمْ یَخْلُقْ خَلْقاً أَنْجَسَ مِنَ الْکَلْبِ وَ إِنَّ النَّاصِبَ لَنَا أَهْلَ الْبَیْتِ لَأَنْجَسُ مِنْهُ» کسی که سبّ ما را کند، نجس‌تر از سگ است! این درد است. آقاجان! دل شما را به درد آوردیم، یک سگ‌زاده سگ، آن‌طور اهانت و جسارت می‌کند.

گسترش اسلام هراسي در آمريکا
سياه نمايي ها سبب رواج اسلام هراسي در آمريکا شده است.

سؤال قاضی از متهم درباره خانه مجردی
در جریان بررسی آدرس‌های نوشته شده پشت چک‌ها وجود یک خانه مجردی متعلق به یکی از متهمان افشا شد.

فاز جدید برخورد با بدپوششی در تهران+عکس
پلیس پایتخت طرح تشديد برخورد با بدحجابی و بدپوششی در تفرجگاههای کوهستانی تهران را از بعدازظهر جمعه و همزمان با تعطیلات پایان هفته آغاز کرد.



برنامه‌‌‌‌‌ دولت برای توسعه حمل‌ونقل عمومی
وزیر کشور گفت: رویکرد دولت این است که توجه بیشتری به حمل و نقل عمومی برای رفاه مردم صورت گیرد و بودجه حمل و نقل عمومی کلان شهرها با توجه به نیاز آنها به توسعه حمل و نقل عمومی و میزان اعتبارات موجود افزایش پیدا کند

فقط علیه ایران تبلیغ کنید!
مقامات جمهوری‌آذربایجان ابلاغ کردند: رسانه‌ها تا می‌توانند علیه ایران تبلیغ کنند ولی از هرگونه تبلیغ علیه ارمنستان و اشغالگر خواندن این کشور خودداری کنند.

صدور حکم جلب سیار 14 متخلف فوتبال
رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از صدور حکم جلب سیار 14 متخلف خبر داد و گفت: به زودی اسامی 68 نفر از متخلفان را اعلام خواهیم کرد.

دست رد آمریکا به سینه ترکیه
آمریکا درخواست ترکیه را برای خرید هواپیمای بدون سرنشین و دیگر تسلیحات هوایی رد کرد.

تعرض مامور گاز قلابي به 19 زن
مردي كه با معرفي خود به عنوان مامور شركت گاز وارد خانه زنان مي‌شد و به آنان تعرض مي‌كرد در بازجويي‌ها به تجاوز به 19 نفر اقرار كرد.

تاریخ قطعی اکران شور شیرین
ابراهیم اصغری که تهیه‌کنندگی فیلم "شور شیرین" را برعهده داشت درباره اکران عمومی این فیلم گفت: اکران شور شیرین در گروه سینمایی آزادی قطعی شده است و قرار است در سه هفته آینده به اکران عمومی درآید. اکران این فیلم در حالی انجام می شود که تغییری در شکل کلی فیلم ایجاد نشده است و این فیلم همانگونه که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد در اکران عمومی نیز روی پرده می رود.


روایت bbc از رفتار جلیلی در نشست بغداد
بی بی سی فارسى درباره مسؤول تیم مذاکره کننده هسته اى ایران نوشت : سعید جلیلی سیاستمدارى است که راه رفتن او به سبب پاى مصنوعی اش، صدمات جنگ ایران و عراق را تداعى مى کند و شیوه رفتار ساده اش، بیش از هرچیز یادآور رفتار سیاستمداران صدر انقلاب بهمن 1357 است.

فدوی: فاصله گرفتن از معنویت ریشه نابسامانی‌های بین الملل
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران بااشاره به شرایط حساس بین المللی، جایگاه انقلاب اسلامی و آگاهی روزافزون ملت های جهان نسبت به سیاست های ظالمانه حاكم بر نظام بین الملل گفت: ریشه بسیاری از نابسامانی های نظام بین الملل، زیاده خواهی، سلطه جویی، دوری از خدا و فاصله گرفتن از ایمان و معنویت است.

آمار دقیق قبولی‌های کنکور ارشد و دکتری
سازمان سنجش آموزش کشور، پیش از این رقم ظرفیت پذیرش در 2 کنکور کارشناسی ارشد و دکتری 91 را اعلام کرده بود اما مدیر کل گسترش آموزش عالی وزارت علوم از افزایش ظرفیت نسبت به ظرفیت اعلامی از سوی سنجش خبر داد و آمار دقیق قبولیها را اعلام کرد.

جدول/نوسانات قیمت روز سکه و ارز



حجت الاسلام مرادی در "کلاس مجردها"
همایش "کلاس مجردها" با سخنرانی حجت‌الاسلام شهاب مرادی در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

پيش‌بيني قيمت مسكن در ماه‌هاي آتي
منتقدان نام‌آشناي دولت در حوزه مسكن با اعلام يك پيش‌بيني درباره رفتاري كه قيمت مسكن در ماه‌هاي آتي از خود نشان مي‌دهد، سناريوي «جهش» براي اين بازار را مردود اعلام كردند و تحت تاثير افزايش ملايم قيمت در طول سال جاري، ايمن‌ترين سرمايه‌گذاري اقتصادي در سال91 را ساخت‌وساز مسكن معرفي كردند.

اعلام كل سرمايه بانك‌ها
رييس كل بانك مركزي كل سرمايه بانك‌ها را 41 هزار ميليارد تومان اعلام كرد و گفت: سرمايه بانك‌هاي دولتي نسبت به بانك‌هاي خصوصي بسيار كمتر است و به همين دليل ما درخواست داريم از محل صندوق توسعه ملي كه هم اكنون منابع آن بيش از 31 ميليارد دلار است به بانك‌ها اختصاص داده شود.

برگ‌های برنده‌ای که جلیلی در دست دارد
تاکید بر اقتدار و ابتکار در مذاکرات با 1+5 اکنون فضا را به جایی رسانده است که تیم مذاکره کننده ایران حتی از مکان برگزاری مذاکرات نیز به عنوان یک برگ برنده استفاده می کند و با گستراندن دامنه مذاکرات به موضوعات غیرهسته ای،قدرت مانور بی سابقه ای را کسب نموده است

بدنتان را از خواب زمستانی بیدار کنید
اگر به دنبال راه هایی برای شروع دوباره تمرینات در فصول گرم سال هستید به شما توصیه می کنیم که حتما این مطلب را مطالعه کنید.

درخواست عزاداران برای مجازات هتاکین
درمراسم سوگواری شب گذشته برای امام علی النقی(ع) در میدان فلسطین تهران، هزاران نفر از عزادارن با امضای طوماری از نهادهای قضائی و امنیتی داخلی و بین المللی خواستار مجازات هتاکین شدند.

عکس/ نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی



سفر غیر منتظره اولاند به افغانستان
جمعه پنجم خرداد ماه، در یک سفر غیر منتظره فرانسوا اولاند رئیس جمهور جدید فرانسه وارد کابل شد تا وی نیز به اثبات برساند که برای ورود به افغانستان نیازی به هماهنگی و اجازه گرفتن از وزارت خارجه افغانستان ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس