سردار حاجی زاده: پیشرفت های زیادی در سامانه های پدافندی داشته ایم

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با یک شبکه یمنی تأکید کرد که تهدیدات رژیم صهیونیستی چیزی جز پرت و پلا نیست.

به گزارش مشرق، سردار سرتیپ «امیر علی حاجی زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، امروز (شنبه)، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» تهدیدات رژیم صهیونیستی را پرت و پلا خواند.

بیشتر بخوانید:

سردار حاجی زاده: جنگ ۱۲ روزه نقطه عطفی در نابودی رژیم صهیونیستی است

بر اساس این گزارش، سرتیپ حاجی زاده تأکید کرد:‌ «سخنان رژیم صهیونیستی و تهدیدات آن ها چیزی جز پرت و پلا نیست چراکه نوار محاصره‌شده غزه شکست سختی را به این رژیم تحمیل کرد».

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران ادامه داد: «رژیم صهیونیستی از موشک‌ها و راکت‌های مردم فلسطین که خودشان آن‌ها را از لوله‌های فاضلاب ساختند، شکست خورد».

سردار حاجی زاده اضافه کرد: «رژیم صهیونیستی باید بار و بندیل خود را ببندد و در آمریکا، آلاسکا یا اروپا به دنبال محلی برای زندگی باشد».

وی در پایان تأکید کرد: «رژیم صهیونیستی شکننده است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ علیه ایران- به‌ویژه پس از ناتوانی آن‌ها در برابر مقاومت فلسطین- تنها یک پرت و پلاست».

این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی که اخیرا در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 10
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    22 13
    حرف قطعی ما این است ( سید مقاومت ) : "ما دولت که هیچ، قریه که هیچ، مزرعه که هیچ، حتی طویله ای به اسم اسرائیل را هم به رسمیت نمی‌شناسیم"
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
      5 6
      رژیم صفاک کودک کش صهیونیستی محکوم به شکست و نابودی است.مرگ بر اسراییل
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    17 12
    درود برسردار سرافرازحاجی زاده..حاج آقاشاید نیتانیاهو روانی شده پرت وپلا میگه.ایشاالله که نابودیشان نزدیک است..خداپشت وپناه تمامی فرمانده هان سپاه..
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    15 10
    درود بر سردار پر افتخار و با عزتمان . بقول کرمونی ها دمت گرم سردار . حرف درست و حسابی زده اید . صهییونیست ها چنانچه عاقل باشند . باید تا دیر نشده جُل و پلاسشان را جمع کنند و به اوطان خود برگردنند . فردا ممکنه امکانات برای بازگشت فوری فراهم نباشد و زیر دست و پای خیل عظیم مسلمانان تلف شوند .
  • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    11 11
    اسرائیل ۱۴ کیلومتری غلط زیادی میکنه ایران را تهدید کنه ! عددی نیست در برابر ایران
  • امیرو IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    5 5
    سلام بر سردار پر افتخار اسلام که همیشه خاری ست در چشمان دشمنان احمق. سردار جان کاش مجداً به صهیونیستها پیشنهاد فراگیری شنا را هم می دادی. باید خوب یاد بگیرند چون راهی بجز فرار و زدن به دیا ندارند.ان شاءالله در هنگام فرار شان در همان دریا به درک واصلشان می کنیم تا دل دشمنان داخلی و خارجی کاملاً بسوزد.
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۸
    10 6
    حزب الله لبنان و سوریه و غزه مثل شمشیر زیر گلوی اسراییل هستن که تضمین بکنه غلط اضافه ای در آینده نخواهد کرد
  • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    6 5
    اسراییل ۱۲ روز نتوانست دربرابر فلسطیتی ها دوام بیاورد بعد بخواهد دربرابر ما دوام بیاورد
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    7 7
    پرت و پلا :)... چه واژه ای خوبی بود برای تحقیر صهیونیست ها. احسنت سردار
  • ابوالحسن محرابی IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۹
    3 0
    سلام بنظر اول باید تکلیف. اشغالگر را معلوم کرد و سپس به مولفه دفاع. پرداخت اگر تکلیف اشغالگر وکودککش معلوم شود نیازی به تلاش. روز افزون نباشد
  • محمود IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۱۴
    0 0
    هنوز مردم دنیا زوده بفهمند بیشتر مکافات های دنیا زیر سر صهیونیست هاست. این ها خودشون را برگزیده های خداوند می دونند ومیگند همه دنیا فدای ما چون ما برگزیده ایم ..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس